Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
common rail sistem e nema nikakov problem. Ke ja izvadi starata mapa so e na kolata ke ja obraboti i ja vrajka nazad kako nova mapa. Ke ti namali malku na potrosnja a ke dobie dosta snaga i eksplozivnost. Ke mu kazis deka sakas gorivoto da ostani ne promeneto, da ne pustat pojke gorivo na dizni za da ne ti cadi. Slobodno prajmu remap.. Na vectra b 2.0 dti so bosch pumpa mu naprajv remap popcorn rev limiter, stright pipe launch control nemav nikakov problem itoa so star sistem na vbrizguvanje.
Mesta za tunning?
Gledav edno vo kicevo cfsperformamce..mislenja??
 
Pusti link za toj od Kičevo...od ist grad sum......verovatno go znam majstorot
Автоматски споено мислење:

Alex bitola.Toj mi ja sredi top bese kolata i ja prodajv pred cetiri dena.
@ZardonicMKD Vo skopje dobar remaper benjamin salkov a vo kicevo ne gi poznavam no ako si od kicevo podobro dojdi bitola ke ti ja sredi aleks tip top.
Od SK sum
 
Последно уредено:
Prasanje vo vrska za chipuvanje na vozilo. Za moeto vozilo me interesira za stage 1.
Dali se isplati taa investicija ili e samo steta na voziloto- motorot ?

Јас возам ремапирана кола.

Добра опција е само ако моторот и турбото се во одлична состојба и колата ја одржуваш по пропис. Ако штедиш на одржување, ако турбото свири, ако моторот троши масло, итн. само побрзо ќе рикне со ремапот.

Исто треба малку и осет и исав при возење...ако нон стоп ја возиш се педалата во патос, на високи вртежи, не те интересира колку е температура на моторот (за да намалиш со гаста кога почне да оди над 90 степени или кога уште не е загреан) е тогаш ремап не е за тебе.

Исто потрошувачката се намалува само ако возиш ко пензионер...ако малку повеќе газиш оди нагоре нагоре до литар, дури и два во град.
 
Јас возам ремапирана кола.

Добра опција е само ако моторот и турбото се во одлична состојба и колата ја одржуваш по пропис. Ако штедиш на одржување, ако турбото свири, ако моторот троши масло, итн. само побрзо ќе рикне со ремапот.

Исто треба малку и осет и исав при возење...ако нон стоп ја возиш се педалата во патос, на високи вртежи, не те интересира колку е температура на моторот (за да намалиш со гаста кога почне да оди над 90 степени или кога уште не е загреан) е тогаш ремап не е за тебе.

Исто потрошувачката се намалува само ако возиш ко пензионер...ако малку повеќе газиш оди нагоре нагоре до литар, дури и два во град.
A toa sto go izvadiv dpfot i mi zui malce turboto ne e problem ?
Автоматски споено мислење:

Јас возам ремапирана кола.

Добра опција е само ако моторот и турбото се во одлична состојба и колата ја одржуваш по пропис. Ако штедиш на одржување, ако турбото свири, ако моторот троши масло, итн. само побрзо ќе рикне со ремапот.

Исто треба малку и осет и исав при возење...ако нон стоп ја возиш се педалата во патос, на високи вртежи, не те интересира колку е температура на моторот (за да намалиш со гаста кога почне да оди над 90 степени или кога уште не е загреан) е тогаш ремап не е за тебе.

Исто потрошувачката се намалува само ако возиш ко пензионер...ако малку повеќе газиш оди нагоре нагоре до литар, дури и два во град.
A toa sto go izvadiv dpfot i mi zui malce turboto ne e problem ?
 
Не знам друже...треба и добар професионалец за ремап да најдеш, да провери во возење колку дава притисок турбината...а не само стави ја новата мапа и тоа е тоа. По правило секој ремап се прави со проверка на валци (динамометар) колку има снага колата и колку добила со ремапот...тоа кај нас е научна фантастика, 90 % од “стручњаците“ најдуваат готови мапи на интернет и ги продаваат како нивни.
 
Јас возам ремапирана кола.

Добра опција е само ако моторот и турбото се во одлична состојба и колата ја одржуваш по пропис. Ако штедиш на одржување, ако турбото свири, ако моторот троши масло, итн. само побрзо ќе рикне со ремапот.

Исто треба малку и осет и исав при возење...ако нон стоп ја возиш се педалата во патос, на високи вртежи, не те интересира колку е температура на моторот (за да намалиш со гаста кога почне да оди над 90 степени или кога уште не е загреан) е тогаш ремап не е за тебе.

Исто потрошувачката се намалува само ако возиш ко пензионер...ако малку повеќе газиш оди нагоре нагоре до литар, дури и два во град.
A toa sto go izvadiv dpfot i mi zui malce turboto ne e problem ?
 
Не знам друже...треба и добар професионалец за ремап да најдеш, да провери во возење колку дава притисок турбината...а не само стави ја новата мапа и тоа е тоа. По правило секој ремап се прави со проверка на валци (динамометар) колку има снага колата и колку добила со ремапот...тоа кај нас е научна фантастика, 90 % од “стручњаците“ најдуваат готови мапи на интернет и ги продаваат како нивни.

да...и уште милион други работи се снимаат. има на еден српски форум за Алфа како оди тоа. Се става лаптоп во колата, се вози во разни режими и се снимаат сите податоци на колата, па према тоа се бираат соодветни мапи. Многу податоци од сензори, протици на воздух, потпритисоци...ова она....
 
Пак јас да прашам овој пат повеќе прашања:
Колата на сестра ми (опел корса Д 2010 1.2) прво да препорачате мајстор за истата Скопје или Битола
Ја однесоа кај некој што им го препорачале во Железара (турчин само знам дека бил човекот незнам ни име ништо) им заврши пристојна работа доста им ја оправи и пристојна цена за се имаше ама им рекол некој компресор за климата бил заебан затоа незнам дали некој звук или што видела, сега кај на дечко и роднините во Битола отишле таму некој друг мајстор ја погледнал нема врска демек компресорот алтернаторот бил требало да се поправи. Исто никој не им го оправа ѓепекот од време на време почнува да свири демек е отворена вратата

Е сега освен препорака за мајстор, ако е стварно алтернаторот каде да ја носат да се поправи?


И последно прашање ама сега за друго возило (моето), што е предност недостаток ако се прави ремапинг на возилото? И дали е препорачливо на ново возило?
Имам хјундаи и30 2020, 1.0 мотор
Искрено сум задоволен од скоро се освен од потрошувачката, која низ град ми е околу 6.7-6.8 а на отворено под 6.3 скоро и да не иде.
Цело време се вози по прописи низ град е помеѓу 50 и 70 зависи каде колку е дозволено. Отворено 110 на темпомат. Малку ми е чудно што разликата помеѓу отворено и град е мала.
 
За корсaта може се да биде, во скопје барајте го Маршер...познат мајстор за опели.


За ремап на твојата кола нема ништо плус да добиеш, потрошувачката не може да биде пониска од таа шо сакаш прави, сепак е бензин.

А и не е препорачливо ремап на тој мотор, оптеретен е и така до даска, 1000 кубика мотор на кола која тежи 1300 кила...друго распрашај се добро дали ја губиш гаранцијата ако направиш ремап.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom