Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Како можи да не троши, испразни го резервоарот и пробај запали дали ќе работи, исто ти е тоа, не работи моторот на воздух.

Бордот не може да покаже зошто мноогу мала е потрошувачката и не мери.


Или пак пробај на Стража пред удолница, испразниго резервоарот и спушти се надолу пробај да запалиш и стави ја во 5 та дали ќе работи. Не зборувајте глупости како може да не троши гориво.

Не знам што скокате сите и кажувате дека неможело да не троши. Спомнал некој дека навистина троши 0.0л?

Само се чудиме зошто го оставаат овој bug во секое возило...
 
Како можи да не троши, испразни го резервоарот и пробај запали дали ќе работи, исто ти е тоа, не работи моторот на воздух.

Бордот не може да покаже зошто мноогу мала е потрошувачката и не мери.


Или пак пробај на Стража пред удолница, испразниго резервоарот и спушти се надолу пробај да запалиш и стави ја во 5 та дали ќе работи. Не зборувајте глупости како може да не троши гориво.

Дали јас ТЕ УБЕДУВАМ дека не троши или ПРАШУВАМ???

Кога веќе забега со празнење на резервоар... Што ако ми снема гориво додека се спуштам надоле а колата ми е во 4-5та брзина? Ќе работи или ќе изгаси?
 
Мразам форумџијски фаци кои само сакаат да се направат паметни манипулирајќи со постовите на другите...
 
Дали јас ТЕ УБЕДУВАМ дека не троши или ПРАШУВАМ???

Кога веќе забега со празнење на резервоар... Што ако ми снема гориво додека се спуштам надоле а колата ми е во 4-5та брзина? Ќе работи или ќе изгаси?

Што мислиш ти? Јас ти одговорив погоре, нормално ќе изгаси. :toe:

Никого не сакам да навредам или паметен да се направам, но едноставно како можи да помислите дека не троши гориво.
 
Не знам што скокате сите и кажувате дека неможело да не троши. Спомнал некој дека навистина троши 0.0л?

Само се чудиме зошто го оставаат овој bug во секое возило...

Sto znam moe mislenje vaka na brzina bez razmisluvanje mnogu e deka toa zavisi od povekje parametri i ne se isplati da go usovrsuvaat bordot za taa potrosnja da ja pokaze. Bidejki e mnogu mala i bidejki zavisi od povekje raboti ko na primer kolkav procent na udolnina kolkava tezina na voziloto plus tezina na patnici itn itn... deka sepak neli ne e ista sila potrebna za da se odrzi motorno kocenje na 1ton i na 1,3 tona da receme... moze e vaka a moze i gresam :)
 
Sto znam moe mislenje vaka na brzina bez razmisluvanje mnogu e deka toa zavisi od povekje parametri i ne se isplati da go usovrsuvaat bordot za taa potrosnja da ja pokaze. Bidejki e mnogu mala i bidejki zavisi od povekje raboti ko na primer kolkav procent na udolnina kolkava tezina na voziloto plus tezina na patnici itn itn... deka sepak neli ne e ista sila potrebna za da se odrzi motorno kocenje na 1ton i na 1,3 tona da receme... moze e vaka a moze i gresam :)

Еве едно објаснување што се случува...


Кога колата е во лер, CPU-то се прфрлува и чита колку литри на час трошиш...Кога ја ставиш колата во брзина е l/100km (и над 20км/ч или 30...зависи од произведувачот). Е сега, на удолница...колата е во брзина...значи чита L/100km, а не притискаш воопшто на педалот и автоматски чита 0.0л/100км
 
Само накратко, модерните коли (пример Опел вектра 2008) кога се спушта по удолница дотокот на гориво автоматски се исклучува и колата не троши гориво. Ако проспектот на Опел лаже - и јас ве лажам. Сега гледав новите Ц3 или Ц4 кои се 2010 НЕ ТРОШАТ гориво кога чекаш на семафор, дотокот се исклучува. Позитив енерџи да не се вика моделот, не знам. Ама сигурен сум дека горивото се запира.
 
Фактички во основа ти е VW GOLF IV 1.4

75КС...ништо екстравагнтно. Очекувај да троши од 8-10л градска.

--- надополнето ---



Да де бордот кажува 0.0l/100km ама по сама логика неможи да не троши воопшто (како би работел инаку).

Кога се спушташ по надолнина и колата е во брзина, тркалата го движат моторот а не обратно, така да колата не троши ни капка гориво. А кога е во лер троши некои 0.7 Литра на час бидејќи тогаш оската врти напразно односно тркалта и моторот не се поврзани.
 
е сеа во последново ама никако неможам да поверувам, дека во удолница не троши може накако, ќе работи моторот ради движењето на тркалата... ама на семафори запален мотор да брмчи а да не троши ич, е тоа неможам да поверувам.
 
е сеа во последново ама никако неможам да поверувам, дека во удолница не троши може накако, ќе работи моторот ради движењето на тркалата... ама на семафори запален мотор да брмчи а да не троши ич, е тоа неможам да поверувам.

Тоа за на семафор БИ МОЖЕЛО ама ако е хибрид колата и додека чекаш да работи на струја :)
 
Кога се спушташ по надолнина и колата е во брзина, тркалата го движат моторот а не обратно, така да колата не троши ни капка гориво. А кога е во лер троши некои 0.7 Литра на час бидејќи тогаш оската врти напразно односно тркалта и моторот не се поврзани.

Ајде одговори ми на прашањето...

Да има експлозија во цилиндарот што ти треба?
 
е да така може ама тоа не беше наведено во мислењето на мандрак, така и на угорница нема да троши до некоја брзина :)))))
 
Ајде одговори ми на прашањето...

Да има експлозија во цилиндарот што ти треба?

Како тогаш би добил моторно кочење ако моторот постојано ја забрзува колата.

Let me enlighten You :
Q: I have a question about fuel economy. If you are driving downhill, do you save gas by putting your transmission in Neutral and coasting, instead of having your vehicle in Drive? I think that you do but my wife seems to disagree. Can you give me the correct answer, so I can tell her that I'm "Mr. Right," as usual?

A: That depends. The engine isn't braking the car going downhill if the transmission is in Neutral, so economy would seem to be high. But if you think the engine is still using fuel while coasting downhill in gear, you're laboring under a misconception. Most fuel-injected cars turn the fuel delivery completely off when you lift your foot from the accelerator. They still burn fuel when idling in Neutral, so do the math. The amount of fuel burned at idle over, say, a couple of miles of coasting downhill is small, but it's still more than zero. So if you're driving a modern fuel-injected car, you're wrong.

Older, carbureted cars would suck gas through the engine while coasting in gear, even if you turned off the ignition switch. In this case you'd be right.
 
Како тогаш би добил моторно кочење ако моторот постојано ја забрзува колата.

Let me enlighten You :
Q: I have a question about fuel economy. If you are driving downhill, do you save gas by putting your transmission in Neutral and coasting, instead of having your vehicle in Drive? I think that you do but my wife seems to disagree. Can you give me the correct answer, so I can tell her that I'm "Mr. Right," as usual?

A: That depends. The engine isn't braking the car going downhill if the transmission is in Neutral, so economy would seem to be high. But if you think the engine is still using fuel while coasting downhill in gear, you're laboring under a misconception. Most fuel-injected cars turn the fuel delivery completely off when you lift your foot from the accelerator. They still burn fuel when idling in Neutral, so do the math. The amount of fuel burned at idle over, say, a couple of miles of coasting downhill is small, but it's still more than zero. So if you're driving a modern fuel-injected car, you're wrong.

Older, carbureted cars would suck gas through the engine while coasting in gear, even if you turned off the ignition switch. In this case you'd be right.

Тебе, а и на „експертов“ пак ве прашувам...како работи моторот ако нема гориво??

Се слуша штракање на цилиндрите? Се слуша...

На што работат тие? На воздух?


You are not applying pressure to the gas pedal at all, and therefore you are only consuming enough fuel to keep the engine running.


BTW овој принцип на возење важи само за Injection моторите не за карбураторските...кај нив исто е :)

Заклучок: Доколку имате инџекшн возило, се спуштате на удолница и применете моторно кочење (или пред семафор). Со тоа CPU-то го блокира доводот на гориво и согорува гориво колку да работи моторот...
Доколку немате инџекшн возило...ова не важи..
 
Само накратко, модерните коли (пример Опел вектра 2008) кога се спушта по удолница дотокот на гориво автоматски се исклучува и колата не троши гориво. Ако проспектот на Опел лаже - и јас ве лажам. Сега гледав новите Ц3 или Ц4 кои се 2010 НЕ ТРОШАТ гориво кога чекаш на семафор, дотокот се исклучува. Позитив енерџи да не се вика моделот, не знам. Ама сигурен сум дека горивото се запира.

незнам како се викаше опцијата.. ја има и во ауди поточно во а1 и лично се уверив.. на семафори кога застануваш ја избацуваш колата во лер и се гасне само моторот а електрониката функционира, кога тргаш само стискаш кумплуг и моторот повторно се пали и си тераш :)
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom