Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Од што може кога е минус времето предните бришачи да не ми работат а задните се супер.Дали под хаубата делот се полни со вода па замрзнува или пак......како да се реши проблемот освен МАЈСТОР.Се работи за ПЕЖО 306
 
Кај мене па обратно.

На плин ми работи за мерак, на 800-900 обртаи, мирно, убаво...
На бензин, си прима убаво што си прима, ама да речеме ако на семафор извадам од брзина, или гаси колата (во движење) или паѓаат обртаите на 300-500 и тресе цела кола. А на плин си е бомбона.
Сменив филтер за воздух и филтер за бензин. Не знам што чудо може да му биде.

Некој претходно спомна дека можно е да е од катализаторот...

Кај тебе да не чепкал некој во распоњачата таму со вентилите за плин/воздух? Или па да не ти се поврзани убаво цревата за топла вода што одат до распоњачата. Треба да одат од парно.

не бе брат до мембраните е 100% ти кажувам пошшо не е чепнато нишо 5 6 години на колата откако е ставен уредот... имав можност да видам еднаш отворена расплињача и мембрани.. незнаеш колку кал се собира внатре

а инаку ова со бензинов шо викаш ти.. шо кола имаш? и ѕирни си го малце карбураторот да не ти прима ваздух да не ти тече и такви работи... мене ми се има десено такво нешо али го средив со чистење на карбураторот. има едно средство не ми текнува како се викаше се става у резервар коа стааш бензин и ти чисти и канали и карбуратор и се и свашта.. ти ако си ја утепал од возење на плин нормално е дека ке почнат проблеми со бензинот.. види некој емханичар шо ке ти рече

--- надополнето ---

Од што може кога е минус времето предните бришачи да не ми работат а задните се супер.Дали под хаубата делот се полни со вода па замрзнува или пак......како да се реши проблемот освен МАЈСТОР

па ако ти се полни моторчето за брисачи со вода 100% е тоа.. чаре да го извадиш некако да ја извдиш водата и да си го склопиш асало да не прима вода..
 
не бе брат до мембраните е 100% ти кажувам пошшо не е чепнато нишо 5 6 години на колата откако е ставен уредот... имав можност да видам еднаш отворена расплињача и мембрани.. незнаеш колку кал се собира внатре

а инаку ова со бензинов шо викаш ти.. шо кола имаш? и ѕирни си го малце карбураторот да не ти прима ваздух да не ти тече и такви работи... мене ми се има десено такво нешо али го средив со чистење на карбураторот. има едно средство не ми текнува како се викаше се става у резервар коа стааш бензин и ти чисти и канали и карбуратор и се и свашта.. ти ако си ја утепал од возење на плин нормално е дека ке почнат проблеми со бензинот.. види некој емханичар шо ке ти рече

--- надополнето ---



па ако ти се полни моторчето за брисачи со вода 100% е тоа.. чаре да го извадиш некако да ја извдиш водата и да си го склопиш асало да не прима вода..

Точно, ја утепувам од возење на плин, ама еднаш во недела-две до тетово и назад ја газам на бензин. Или на некој таков подолг пат, да не е тргни-застани, ја пукам на бензин.
И дај најди тоа средството што викаш, да пробам. Се додава во бензинот директ во резервоар?
 
Точно, ја утепувам од возење на плин, ама еднаш во недела-две до тетово и назад ја газам на бензин. Или на некој таков подолг пат, да не е тргни-застани, ја пукам на бензин.
И дај најди тоа средството што викаш, да пробам. Се додава во бензинот директ во резервоар?

епа поубаво ако ја пуцаш на подолг пат отколку појди застани низ град.
а за тоа средството баш ке видам дома коа ке бидам и ке ти кажам... можеш да прашаш и на бензискиве скоро сите го имаат тоа...
и да се става директно во резервар
 
епа поубаво ако ја пуцаш на подолг пат отколку појди застани низ град.
а за тоа средството баш ке видам дома коа ке бидам и ке ти кажам... можеш да прашаш и на бензискиве скоро сите го имаат тоа...
и да се става директно во резервар

Што да барам? Нешто што се става во резервоар и ги чисти каналите за бензин?

И ако ти е дома, баш види и пиши го името тука, да го купам да пробам. Фала.
 
хехе па пишав :)
Форд диеста 2004 година, 1.3 бензинец 75 кс

Треба да е multipoint injection, најубаво е да се јавиш во Плимонт.

--- надополнето ---

Што да барам? Нешто што се става во резервоар и ги чисти каналите за бензин?

И ако ти е дома, баш види и пиши го името тука, да го купам да пробам. Фала.

Sonax средство за чистење на карбуратор. Се става во резервоарот. Трк до продавница!
 
незнам кој праша погоре, ама за местење нов плин, во плимонт исклучиво...
второ...

фри бој... одприлика толку ти е цената за мењање мембрани и филтер. јави се во плимонт и ти, и прашај колку што како... ке те прашаат значи за тип на расплињача. спреми си ги тие податоци. ке ти дадат цена со се монтажа... значи да отидеш, паркираш, пиеш една кафица кај нив во офис и мембраните се сменети...

п.с. јас вчера мењав мембрани... 2,5 години, околу 100.000 пројдени... два дена едно по друго замрзнуваше плинот. тоа е тоа, времае му беше за мењавање... сакав да кажам... брат, ако си ја возел колата 5-6 години, размисли-израчунај колку си ушпарал и стави го тоа на кантар од една страна на тасот а од друга страна ценатра на сервисот, кој сепак е задолжителен... па ке си видиш сам...
 
Znae nekoj na kolku vreme ili kilometri treba da se smenat membranite u rasplinjacata????
 
А дали знаеш на ескортот напред на вратите, точно колку инчи беа фабричките звучници? Многу мали ми изгледаат некако и никаде досега не сум налетал на слични толкави, а се думам понатаки да земам некои подобри... исто и за назад кај тоа елипсите се мислам да нагодам некои што одговараат точно на дупката, да не сечам и упропастувам...
Незнам, ама знам дека се слабички. Некој кај мене ги модифицирал т.е. клал Pioneer, па супер свират. Лесно можеш да ги промениш, само го вадиш тапацирот, сосе него излегува и решетката, а после долу под него во местото можиш да клајш и поголеми. Мислам дека до 10цм пречник можи да собери, со тоа што долниот дел од звучникот нема да се гледа целосно (така е кај мене).

Друга заебанција е тоа што задните звучки треба да ти бидат адекватни со предните, и пожелно е да ти бидат поставени на оригиналното место. Кај мене во караванот некој модифицирал, па наместо таму ги клал најдолу и блиску до задната врата. Иако се доста силни, има огромна разлика во звукот: тие до мене викаат многу, тие назад едвај се слушаат поради тапацирот со кој е покриен багажникот. Па правам компромис,ги пуштам задните појќе да свират (fade) за да има иста музика од сите 4 звучници. Во спротивно, тие назад нема да слушаат ништо.
 
Незнам, ама знам дека се слабички. Некој кај мене ги модифицирал т.е. клал Pioneer, па супер свират. Лесно можеш да ги промениш, само го вадиш тапацирот, сосе него излегува и решетката, а после долу под него во местото можиш да клајш и поголеми. Мислам дека до 10цм пречник можи да собери, со тоа што долниот дел од звучникот нема да се гледа целосно (така е кај мене).

Друга заебанција е тоа што задните звучки треба да ти бидат адекватни со предните, и пожелно е да ти бидат поставени на оригиналното место. Кај мене во караванот некој модифицирал, па наместо таму ги клал најдолу и блиску до задната врата. Иако се доста силни, има огромна разлика во звукот: тие до мене викаат многу, тие назад едвај се слушаат поради тапацирот со кој е покриен багажникот. Па правам компромис,ги пуштам задните појќе да свират (fade) за да има иста музика од сите 4 звучници. Во спротивно, тие назад нема да слушаат ништо.

Кај мене предните се оригиналните од фабрика што се звучките, не се којзнае колку јаки, 20 или 25 вати беа, ама доста добар звук вадат (made in UK, нема заебанција :)). Назад имам ставено едни елипси баш на тие местата што се предвидени за звучки, на пластиката што е во висина на полицата од гепекот, ама се слаби и неквалитетни.
carspeakers.jpg

А имам на некои ескорти видено елипси на тие места точно нагодени колку отворот и сосе мрежата одозгора, ама појма немам дали се фабрички, оти колку што знам на тие модели само напред идат фабрички звучки, или пак некој се потрудил и нашол точно да си одговараат...

Како и да е, се мислам да земам за тука поквалитетни елипси, ем да си одговараат со димензиите, Kenwood, Pioneer или слично нешто... само уште не се на дневен ред стасани :)
 
вака имам Golf III Дизел па нешто квичи како кога е натопен ребрастиот,или може да е некој лагер ? квичи цело време па да прашам дали може да ми се скине ребрестиот каиш и ако се скине шо може да се расипе ? препорачајте ми најдобра марка на ребрасти каиш.
Ти квичи каишот за серво уредот за воланот. Мачкај го со сапун
 
Ти квичи каишот за серво уредот за воланот. Мачкај го со сапун
Aко ова не ти помогне, купи си нов, ама барај квалитетен. Овај што го имаш е полу-пластичен, наместо гумен, затоа квичи.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom