KoNtEjNeR
sapun
- Член од
- 19 декември 2005
- Мислења
- 2.306
- Поени од реакции
- 44
хехе па пишавШо кола имаш?
Форд диеста 2004 година, 1.3 бензинец 75 кс
хехе па пишавШо кола имаш?
не бе брат до мембраните е 100% ти кажувам пошшо не е чепнато нишо 5 6 години на колата откако е ставен уредот... имав можност да видам еднаш отворена расплињача и мембрани.. незнаеш колку кал се собира внатреКај мене па обратно.
На плин ми работи за мерак, на 800-900 обртаи, мирно, убаво...
На бензин, си прима убаво што си прима, ама да речеме ако на семафор извадам од брзина, или гаси колата (во движење) или паѓаат обртаите на 300-500 и тресе цела кола. А на плин си е бомбона.
Сменив филтер за воздух и филтер за бензин. Не знам што чудо може да му биде.
Некој претходно спомна дека можно е да е од катализаторот...
Кај тебе да не чепкал некој во распоњачата таму со вентилите за плин/воздух? Или па да не ти се поврзани убаво цревата за топла вода што одат до распоњачата. Треба да одат од парно.
па ако ти се полни моторчето за брисачи со вода 100% е тоа.. чаре да го извадиш некако да ја извдиш водата и да си го склопиш асало да не прима вода..Од што може кога е минус времето предните бришачи да не ми работат а задните се супер.Дали под хаубата делот се полни со вода па замрзнува или пак......како да се реши проблемот освен МАЈСТОР
Точно, ја утепувам од возење на плин, ама еднаш во недела-две до тетово и назад ја газам на бензин. Или на некој таков подолг пат, да не е тргни-застани, ја пукам на бензин.не бе брат до мембраните е 100% ти кажувам пошшо не е чепнато нишо 5 6 години на колата откако е ставен уредот... имав можност да видам еднаш отворена расплињача и мембрани.. незнаеш колку кал се собира внатре
а инаку ова со бензинов шо викаш ти.. шо кола имаш? и ѕирни си го малце карбураторот да не ти прима ваздух да не ти тече и такви работи... мене ми се има десено такво нешо али го средив со чистење на карбураторот. има едно средство не ми текнува како се викаше се става у резервар коа стааш бензин и ти чисти и канали и карбуратор и се и свашта.. ти ако си ја утепал од возење на плин нормално е дека ке почнат проблеми со бензинот.. види некој емханичар шо ке ти рече
--- надополнето ---
па ако ти се полни моторчето за брисачи со вода 100% е тоа.. чаре да го извадиш некако да ја извдиш водата и да си го склопиш асало да не прима вода..
епа поубаво ако ја пуцаш на подолг пат отколку појди застани низ град.Точно, ја утепувам од возење на плин, ама еднаш во недела-две до тетово и назад ја газам на бензин. Или на некој таков подолг пат, да не е тргни-застани, ја пукам на бензин.
И дај најди тоа средството што викаш, да пробам. Се додава во бензинот директ во резервоар?
Што да барам? Нешто што се става во резервоар и ги чисти каналите за бензин?епа поубаво ако ја пуцаш на подолг пат отколку појди застани низ град.
а за тоа средството баш ке видам дома коа ке бидам и ке ти кажам... можеш да прашаш и на бензискиве скоро сите го имаат тоа...
и да се става директно во резервар
баш тоа ке видам после како се вика пошо сум на факултет сеаШто да барам? Нешто што се става во резервоар и ги чисти каналите за бензин?
Треба да е multipoint injection, најубаво е да се јавиш во Плимонт.хехе па пишав
Форд диеста 2004 година, 1.3 бензинец 75 кс
Sonax средство за чистење на карбуратор. Се става во резервоарот. Трк до продавница!Што да барам? Нешто што се става во резервоар и ги чисти каналите за бензин?
И ако ти е дома, баш види и пиши го името тука, да го купам да пробам. Фала.
Еден пост пред тебеZnae nekoj na kolku vreme ili kilometri treba da se smenat membranite u rasplinjacata????
Незнам, ама знам дека се слабички. Некој кај мене ги модифицирал т.е. клал Pioneer, па супер свират. Лесно можеш да ги промениш, само го вадиш тапацирот, сосе него излегува и решетката, а после долу под него во местото можиш да клајш и поголеми. Мислам дека до 10цм пречник можи да собери, со тоа што долниот дел од звучникот нема да се гледа целосно (така е кај мене).А дали знаеш на ескортот напред на вратите, точно колку инчи беа фабричките звучници? Многу мали ми изгледаат некако и никаде досега не сум налетал на слични толкави, а се думам понатаки да земам некои подобри... исто и за назад кај тоа елипсите се мислам да нагодам некои што одговараат точно на дупката, да не сечам и упропастувам...
Кај мене предните се оригиналните од фабрика што се звучките, не се којзнае колку јаки, 20 или 25 вати беа, ама доста добар звук вадат (made in UK, нема заебанција ). Назад имам ставено едни елипси баш на тие местата што се предвидени за звучки, на пластиката што е во висина на полицата од гепекот, ама се слаби и неквалитетни.Незнам, ама знам дека се слабички. Некој кај мене ги модифицирал т.е. клал Pioneer, па супер свират. Лесно можеш да ги промениш, само го вадиш тапацирот, сосе него излегува и решетката, а после долу под него во местото можиш да клајш и поголеми. Мислам дека до 10цм пречник можи да собери, со тоа што долниот дел од звучникот нема да се гледа целосно (така е кај мене).
Друга заебанција е тоа што задните звучки треба да ти бидат адекватни со предните, и пожелно е да ти бидат поставени на оригиналното место. Кај мене во караванот некој модифицирал, па наместо таму ги клал најдолу и блиску до задната врата. Иако се доста силни, има огромна разлика во звукот: тие до мене викаат многу, тие назад едвај се слушаат поради тапацирот со кој е покриен багажникот. Па правам компромис,ги пуштам задните појќе да свират (fade) за да има иста музика од сите 4 звучници. Во спротивно, тие назад нема да слушаат ништо.
Ти квичи каишот за серво уредот за воланот. Мачкај го со сапунвака имам Golf III Дизел па нешто квичи како кога е натопен ребрастиот,или може да е некој лагер ? квичи цело време па да прашам дали може да ми се скине ребрестиот каиш и ако се скине шо може да се расипе ? препорачајте ми најдобра марка на ребрасти каиш.
Aко ова не ти помогне, купи си нов, ама барај квалитетен. Овај што го имаш е полу-пластичен, наместо гумен, затоа квичи.Ти квичи каишот за серво уредот за воланот. Мачкај го со сапун