Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Некој накратко да ми ја објасни разлика помеѓу MPI, GDI, T-GDI типови на мотори во поглед на перформанси, потрошувачка и сервисирање на долг рок?
Јас имав Дачија луган 2009год. 1.4 mpi искрено година и нешто ја имав со оргинални км. Презадоволен бев од моторот. Бензин - плин трошеше во град точно 10,5 плин. Упте ја возат и има негде сега околу 435,000 поминато и тоа км у такси. Моторот ниту еднаш не е чепнат ниту пак уље да троши. Истиот тој мотор се става и во рено меган само со поголема коњажа е, додекс во Дачијата е со помала .
 
Во Скопје ми трртр некој да ми смени радио негде некој да не знае? Кај оној кенан спроти мртв не одам апаш невиден е.

Во дог секјурити кај булеварот Борис Трајковски


Sent from my iPhone 8 Plus using Tapatalk
 
Дачија ти е кола која има постара шасија од Рено или Нисан, и на нејзе ставаат механика од овие марки. Нормално за пластиките и ентериерот се одбира поефтин добавувач.

На пример дастерот го прават на првата верзија на Нисан Кашкаи...со се диференцијали, мотор од рено Дци, но пластиките се со многу полош квалитет.
Нормално е тоа...не се прави конкуренција внатре во својот бренд
 
MPI treba da e običen motor so elektronsko ubrizguvanje na gorivoto...t.e. multi point injection. Ima injektor za sekoj cilindar posebno.....NO gorivoto se vbrizguva indirekno vo usisnata grana pred ventilot

GDI treba da e motor so direkno vbrizguvanje...kade injektorot se naogja odma do svećicata i ubrizguva gorivo direkno vo klipot koj poradi toa e so vdlabnata forma

T-GDI treba da e ist takov no so turbo( Mazda CX-7 na primer)

Performansite sekogaš odat so rizikot za kvar....kolku pogolema snaga ...poveke delovi koi mozat da se rasipat
GDi motorite mora da trošat 98 oktani gorivo( preporačlivo) ....i ne trpat nečisto gorivo
Јас имав Дачија луган 2009год. 1.4 mpi искрено година и нешто ја имав со оргинални км. Презадоволен бев од моторот. Бензин - плин трошеше во град точно 10,5 плин. Упте ја возат и има негде сега околу 435,000 поминато и тоа км у такси. Моторот ниту еднаш не е чепнат ниту пак уље да троши. Истиот тој мотор се става и во рено меган само со поголема коњажа е, додекс во Дачијата е со помала .
Значи на некој начин MPI мотор е идеален избор за некој што не се пали на перформанси и не сака да се замара со скапи поправки во иднина? (ако воопшто се случат)
 
Во Скопје ми трртр некој да ми смени радио негде некој да не знае? Кај оној кенан спроти мртв не одам апаш невиден е.
Vox Car Audio кај млечен ресторан (до поранешен ресторан Носталгија)
 
Значи на некој начин MPI мотор е идеален избор за некој што не се пали на перформанси и не сака да се замара со скапи поправки во иднина? (ако воопшто се случат)
Денес сите ,,обични ,, бензинци што се без турбо се мултипоинт.
овие со дирекно вбризгување се избегнуваат по земји каде е квалитетот на горивото послаб
 
Денес сите ,,обични ,, бензинци што се без турбо се мултипоинт.
овие со дирекно вбризгување се избегнуваат по земји каде е квалитетот на горивото послаб
Imas opel astra J MultiPoint 1.4 turbo 120/140 vozilo pa bi odgovaralo LPG m?
 
Здраво. Имам Ford Focus 1.4 TNG, почна на мониторот да ми се појавува acceleration reduced, не се појавува секогаш но зачести....колата си работи ок, нема некакви промени. Дали некој знае што конкретно е ова или што може да биде? Поздрав
 
Значи на некој начин MPI мотор е идеален избор за некој што не се пали на перформанси и не сака да се замара со скапи поправки во иднина? (ако воопшто се случат)
Јас ти кажувам реално за тој мотор кој сум возел кола. Ако не бараш спортско авто туку кола што ќе те служи ако си одбереш со тој тип на мотор мислам дека ќе бидеш задоволен. Е сега тој мотор освен во дачија и во меган незнам каде е вграден на др место. Исто еве да напоменам и Хјундаи аицент 2009 год. Со 1.4 мотор исто на такси возено моторот беше коска иако имаше над 300,000 и нешто. Дали е истиот појма немам но топ моторче. Стартно брзо а трошеше слично на Дачијата. Еве уште едно мое искуство немој да си се зафркнал голф 4 со 1.4 мотор да земеш. Јас имав голф 4 со 1.4 мотор, два пати му правев ремонт и третиот пат земев друг. Јас стварно чувам кола и редовно одржувам дури многу пати и пред време правам сервис редовен тој голф душа ми зема со тој ј катастрофа мотор. И од други што сум правел муабет исто така и тие имале проблеми.
 
Па скоро сите мотори се МПИ освен тие ГДИ кои се срање.
Во моето Цитроенче Ах(како втора кола ја користам) има ЦПИ систем, или централ поинт инџекшн, т.е. една централна електронска дизна. исто кај првото Пунто имаше таков систем
 
Многу скапи ова гуртниве...

Почитувани, за вашето возило може да ви ги понудиме следните пакети: - Пакет предни плочки и промена – 2330ден. - Пакет промена цилиндри, позади со гуртни – 10.406ден. Пакетите се со вклучена работна рака за промена.

А зошто па и цилиндри да ми променат ако се добри?
 
Многу скапи ова гуртниве...

Почитувани, за вашето возило може да ви ги понудиме следните пакети: - Пакет предни плочки и промена – 2330ден. - Пакет промена цилиндри, позади со гуртни – 10.406ден. Пакетите се со вклучена работна рака за промена.

А зошто па и цилиндри да ми променат ако се добри?

зошто идеш кај некој фенси шменси сервис ваљда, купи ги деловите сам и смени ги кај некој маалски сервис
 
зошто идеш кај некој фенси шменси сервис ваљда, купи ги деловите сам и смени ги кај некој маалски сервис
Не само се информирав во овластен сервис за Пежо. Лани прв пат сменав ребраст сет и клинаст и ми зедоа 4500 што е ок па си реков и кај кочнициве ќе имаат ок цени. Ама за гуртни 10 000 не се нормални.
 
Дечки некој да знае кај можам да најдам ретровизор за vw polo 2003 година, некое место што растураат коли или некој што се бави со такви работи а да не е многу скапо ?
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom