Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

.Sky.

Заменик министер без титула
Член од
15 февруари 2013
Мислења
6.857
Поени од реакции
7.241
Некој накратко да ми ја објасни разлика помеѓу MPI, GDI, T-GDI типови на мотори во поглед на перформанси, потрошувачка и сервисирање на долг рок?
Јас имав Дачија луган 2009год. 1.4 mpi искрено година и нешто ја имав со оргинални км. Презадоволен бев од моторот. Бензин - плин трошеше во град точно 10,5 плин. Упте ја возат и има негде сега околу 435,000 поминато и тоа км у такси. Моторот ниту еднаш не е чепнат ниту пак уље да троши. Истиот тој мотор се става и во рено меган само со поголема коњажа е, додекс во Дачијата е со помала .
 
Член од
12 мај 2009
Мислења
5.821
Поени од реакции
2.911
Во Скопје ми трртр некој да ми смени радио негде некој да не знае? Кај оној кенан спроти мртв не одам апаш невиден е.
Во дог секјурити кај булеварот Борис Трајковски


Sent from my iPhone 8 Plus using Tapatalk
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
9.952
Поени од реакции
14.696
Дачија ти е кола која има постара шасија од Рено или Нисан, и на нејзе ставаат механика од овие марки. Нормално за пластиките и ентериерот се одбира поефтин добавувач.

На пример дастерот го прават на првата верзија на Нисан Кашкаи...со се диференцијали, мотор од рено Дци, но пластиките се со многу полош квалитет.
Нормално е тоа...не се прави конкуренција внатре во својот бренд
 

old_School_mk

Програмер, гејмер, psy-trance уживател
Член од
11 август 2009
Мислења
6.093
Поени од реакции
5.738
MPI treba da e običen motor so elektronsko ubrizguvanje na gorivoto...t.e. multi point injection. Ima injektor za sekoj cilindar posebno.....NO gorivoto se vbrizguva indirekno vo usisnata grana pred ventilot

GDI treba da e motor so direkno vbrizguvanje...kade injektorot se naogja odma do svećicata i ubrizguva gorivo direkno vo klipot koj poradi toa e so vdlabnata forma

T-GDI treba da e ist takov no so turbo( Mazda CX-7 na primer)

Performansite sekogaš odat so rizikot za kvar....kolku pogolema snaga ...poveke delovi koi mozat da se rasipat
GDi motorite mora da trošat 98 oktani gorivo( preporačlivo) ....i ne trpat nečisto gorivo
Јас имав Дачија луган 2009год. 1.4 mpi искрено година и нешто ја имав со оргинални км. Презадоволен бев од моторот. Бензин - плин трошеше во град точно 10,5 плин. Упте ја возат и има негде сега околу 435,000 поминато и тоа км у такси. Моторот ниту еднаш не е чепнат ниту пак уље да троши. Истиот тој мотор се става и во рено меган само со поголема коњажа е, додекс во Дачијата е со помала .
Значи на некој начин MPI мотор е идеален избор за некој што не се пали на перформанси и не сака да се замара со скапи поправки во иднина? (ако воопшто се случат)
 

Ron0n

The Mercedes Guy
Член од
16 август 2009
Мислења
351
Поени од реакции
198
Во Скопје ми трртр некој да ми смени радио негде некој да не знае? Кај оној кенан спроти мртв не одам апаш невиден е.
Vox Car Audio кај млечен ресторан (до поранешен ресторан Носталгија)
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
9.952
Поени од реакции
14.696
Значи на некој начин MPI мотор е идеален избор за некој што не се пали на перформанси и не сака да се замара со скапи поправки во иднина? (ако воопшто се случат)
Денес сите ,,обични ,, бензинци што се без турбо се мултипоинт.
овие со дирекно вбризгување се избегнуваат по земји каде е квалитетот на горивото послаб
 
Член од
27 мај 2016
Мислења
349
Поени од реакции
133
Денес сите ,,обични ,, бензинци што се без турбо се мултипоинт.
овие со дирекно вбризгување се избегнуваат по земји каде е квалитетот на горивото послаб
Imas opel astra J MultiPoint 1.4 turbo 120/140 vozilo pa bi odgovaralo LPG m?
 

Vuki-Viola-Fan

Solo Fiorentina
Член од
18 мај 2008
Мислења
3.502
Поени од реакции
680
Здраво. Имам Ford Focus 1.4 TNG, почна на мониторот да ми се појавува acceleration reduced, не се појавува секогаш но зачести....колата си работи ок, нема некакви промени. Дали некој знае што конкретно е ова или што може да биде? Поздрав
 

.Sky.

Заменик министер без титула
Член од
15 февруари 2013
Мислења
6.857
Поени од реакции
7.241
Значи на некој начин MPI мотор е идеален избор за некој што не се пали на перформанси и не сака да се замара со скапи поправки во иднина? (ако воопшто се случат)
Јас ти кажувам реално за тој мотор кој сум возел кола. Ако не бараш спортско авто туку кола што ќе те служи ако си одбереш со тој тип на мотор мислам дека ќе бидеш задоволен. Е сега тој мотор освен во дачија и во меган незнам каде е вграден на др место. Исто еве да напоменам и Хјундаи аицент 2009 год. Со 1.4 мотор исто на такси возено моторот беше коска иако имаше над 300,000 и нешто. Дали е истиот појма немам но топ моторче. Стартно брзо а трошеше слично на Дачијата. Еве уште едно мое искуство немој да си се зафркнал голф 4 со 1.4 мотор да земеш. Јас имав голф 4 со 1.4 мотор, два пати му правев ремонт и третиот пат земев друг. Јас стварно чувам кола и редовно одржувам дури многу пати и пред време правам сервис редовен тој голф душа ми зема со тој ј катастрофа мотор. И од други што сум правел муабет исто така и тие имале проблеми.
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
23.564
Поени од реакции
38.686
Па скоро сите мотори се МПИ освен тие ГДИ кои се срање.
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
9.952
Поени од реакции
14.696
Па скоро сите мотори се МПИ освен тие ГДИ кои се срање.
Во моето Цитроенче Ах(како втора кола ја користам) има ЦПИ систем, или централ поинт инџекшн, т.е. една централна електронска дизна. исто кај првото Пунто имаше таков систем
 

INDIJANEC123

Женкар, Илуватар
Член од
17 март 2014
Мислења
3.815
Поени од реакции
6.373
Многу скапи ова гуртниве...

Почитувани, за вашето возило може да ви ги понудиме следните пакети: - Пакет предни плочки и промена – 2330ден. - Пакет промена цилиндри, позади со гуртни – 10.406ден. Пакетите се со вклучена работна рака за промена.

А зошто па и цилиндри да ми променат ако се добри?
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
23.564
Поени од реакции
38.686
Многу скапи ова гуртниве...

Почитувани, за вашето возило може да ви ги понудиме следните пакети: - Пакет предни плочки и промена – 2330ден. - Пакет промена цилиндри, позади со гуртни – 10.406ден. Пакетите се со вклучена работна рака за промена.

А зошто па и цилиндри да ми променат ако се добри?
зошто идеш кај некој фенси шменси сервис ваљда, купи ги деловите сам и смени ги кај некој маалски сервис
 

INDIJANEC123

Женкар, Илуватар
Член од
17 март 2014
Мислења
3.815
Поени од реакции
6.373
зошто идеш кај некој фенси шменси сервис ваљда, купи ги деловите сам и смени ги кај некој маалски сервис
Не само се информирав во овластен сервис за Пежо. Лани прв пат сменав ребраст сет и клинаст и ми зедоа 4500 што е ок па си реков и кај кочнициве ќе имаат ок цени. Ама за гуртни 10 000 не се нормални.
 
Член од
5 септември 2012
Мислења
136
Поени од реакции
21
Дечки некој да знае кај можам да најдам ретровизор за vw polo 2003 година, некое место што растураат коли или некој што се бави со такви работи а да не е многу скапо ?
 

Kajgana Shop

На врв Bottom