Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Во последно време колата почна да тресе повеќе кога работе во место.Некој да имал слични искуства пред да ја носам на мајстор?
Може да е држач на мотор или замаец...
 
Во последно време колата почна да тресе повеќе кога работе во место.Некој да имал слични искуства пред да ја носам на мајстор?


Ако е пежото 306, може да е десниот држач на моторот, особено ако вади и звуци како грготење.
 
Незнам другар некако за околу 5ооо€ ептен ми влезе во око 159ката а спрема неа сите други ми се мики маус у споредба со дизајн ако не и у перформанс али јбг ако е тоа забранетото овошје во цела градина :facepalm:

Земи ја , твое право , но имај на ум дали ќе вреди да фрлаш 5000 еура и за една -две години нема да вреди ни пола цена баш како овој примеров на огласот и пази JTD кое е докажан мотор

https://m.reklama5.mk/AdDetails?ad=3063578




Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk
 
Лани ставиви акумулатор Black Horse 75ка на колата (голф 3 дизел), а веќе ми прави проблем кога е ладно, едвај верглаше колата, 2-3 пати пробав и се испразни.


Прв пат пред 1 недела ми направи така, втор пат денес..

Да го ставам на полнач дали мора да го одвртам тие капачињата, и дали ке ми прават проблем со гаранцијата ако го полнам сам? (не знам ни колку прознаваат и вака)
 
Лани ставиви акумулатор Black Horse 75ка на колата (голф 3 дизел), а веќе ми прави проблем кога е ладно, едвај верглаше колата, 2-3 пати пробав и се испразни.


Прв пат пред 1 недела ми направи така, втор пат денес..

Да го ставам на полнач дали мора да го одвртам тие капачињата, и дали ке ми прават проблем со гаранцијата ако го полнам сам? (не знам ни колку прознаваат и вака)

Мора да го решиш проблемот околу полначот за акумулаторот алтернаторот да смениш четкици туку најубаво оди кај авто електричар и тој ќе го испитува за причинителот , инаку сум имал блек хорс акумулатор и никогаш веќе бидејќи квалитетот не е баш ни на солидно ниво си требал МонБат да земеш патем најубаво оди и кажи им дека акумулаторот не држи преку ноќ и имаш гаранција и смени го друг и потоа реши го тој проблем што ти троши струја и не го полни акумулаторот кога работи моторот


Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk
 
Последно уредено:
Мора да го решиш проблемот околу полначот за акумулаторот алтернаторот да смениш четкици туку најубаво оди кај авто електричар и тој ќе го испитува за причинителот , инаку сум имал блек хорс акумулатор и никогаш веќе бидејќи квалитетот не е баш ни на солидно ниво си требал МонБат да земеш


Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk
Ако не го полни алтернаторот неамше да ми прави и кога беше потопло?
До сега сум немал проблем, на првиот студ јави.
Исто и приметив дека и минатито пат и денес ја немав возено колата тие дена, тогаш ми направи проблем...

За Exide размислував јас ако ен може со овај да средам...
 
Ако не го полни алтернаторот неамше да ми прави и кога беше потопло?
До сега сум немал проблем, на првиот студ јави.
Исто и приметив дека и минатито пат и денес ја немав возено колата тие дена, тогаш ми направи проблем...

За Exide размислував јас ако ен може со овај да средам...

Може и Exide , ама сега ти прави проблем кога е ладно но и кога е топло пак прави проблем бидејќи е нов акумулатор и ќе тера најмалку три дена без да полни затоа не се забележува проблемот ме сфаќаш тоа е најчест случај , затоа испитувај го каква е состојбата на алтернаторот за секој случај да не ти прави плус трошкови и сега види и радиото каква е состојбата,оти кога го исклучуваш радиотот и тоа преку ноќта нешто влече струја


Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk
 
Мора да го решиш проблемот околу полначот за акумулаторот алтернаторот да смениш четкици туку најубаво оди кај авто електричар и тој ќе го испитува за причинителот , инаку сум имал блек хорс акумулатор и никогаш веќе бидејќи квалитетот не е баш ни на солидно ниво си требал МонБат да земеш патем најубаво оди и кажи им дека акумулаторот не држи преку ноќ и имаш гаранција и смени го друг и потоа реши го тој проблем што ти троши струја и не го полни акумулаторот кога работи моторот


Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk
Како ти е среќата, јас блек хорс на бензинец 7 години го имав, варта пак за 2 пушти душа.
 
Отако имав проблем со акумулаторот и ставив нов, нешто ми забагира електрониката на стаклата, не се отвараат со клик, па морам да го држам копчето.
 
Да да тоа е,баш таков сличен звук ваде.


Држачот е, 90%. Види на крената рачна, со отворена хауба пробај да тргнеш напред и назад, ако мрда моторот ептен држачот е сигурно. Не е скап ама за да се смени треба дигалка под моторот да се стави да го крепи кога држачот ќе се менува.
 
Отако имав проблем со акумулаторот и ставив нов, нешто ми забагира електрониката на стаклата, не се отвараат со клик, па морам да го држам копчето.
Не се забагира, се рестартира така да кажеме системот после промена на акумулаторот и не функционира она автоматското кревање и спуштање со еден клик туку треба да го држиш копчето. Решение е повторно да се програмира кревањето/спуштањето, тоа се правеше некако даваш контакт, па го креваш до крај, па уште еднаш кратко стиснуваш итн... али појма немам искрено точно како се правеше, на мојата кога правев видов негде на интернет. Ако овде некој не знае, прогуглај, ќе најдеш сигурно. Или ако имаш упатство од колата, во него сигурно пишува како се прави.
 
Последно уредено:
Држачот е, 90%. Види на крената рачна, со отворена хауба пробај да тргнеш напред и назад, ако мрда моторот ептен држачот е сигурно. Не е скап ама за да се смени треба дигалка под моторот да се стави да го крепи кога држачот ќе се менува.

тоа се прави со мењачот во брзина и на изгаснат мотор. отвораш хауба и ја затуркуваш колата напред назад и гледаш дали и која страна на моторот се померува. таму е оштетен држачот.

ако го правиш ова со запален мотор и седнат зад воланот....неможиш добро да видиш што се случува кај моторот
 
тоа се прави со мењачот во брзина и на изгаснат мотор. отвораш хауба и ја затуркуваш колата напред назад и гледаш дали и која страна на моторот се померува. таму е оштетен држачот.

ако го правиш ова со запален мотор и седнат зад воланот....неможиш добро да видиш што се случува кај моторот


Знам ама најдобро се прави со двајца.
 
ех...добро е да имаш помош, ама мора некогаш и сам да се снаоѓаш. кога ќе се сетам само какви маки и катастрофи ме снаоѓале со фиќовци и ,,тристаќи,,:facepalm:
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom