Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
zdravo
imam edno prasanje do vas
se mislam sto kola da kupam
mazda 3 1.4 2007 g 150 000 km plin benzin ili citroen c4 1.6 2009 g 92 000 km benzin

mazdava ok e ima nekoj problem so plinot mi rekoa deka ke go sredat ima 2 mali tocki na sofersajbnata solidni gumi (taka taka ) 8 air bag klima tonik sistem za prolizgavanje full

citroenot e mnogu dobro socuvan ima 4 zimski i 4 letni gumi 110ks i ima najakata opema malce e izgrebana na parking pri parkiranje

dvete mi gi davaat za ista cena i se mislam sto da zemam
znam deka ako go zemam citroenot deka treba da stavam plin i deka ima poskapa registracija

baram iskustvo bidejki mi vikaat deka francuska kola ima poteskotii vo odrzuvanje

koja e podobra od ovie dve koli i zosto

blagodaram
 
zdravo
imam edno prasanje do vas
se mislam sto kola da kupam
mazda 3 1.4 2007 g 150 000 km plin benzin ili citroen c4 1.6 2009 g 92 000 km benzin

mazdava ok e ima nekoj problem so plinot mi rekoa deka ke go sredat ima 2 mali tocki na sofersajbnata solidni gumi (taka taka ) 8 air bag klima tonik sistem za prolizgavanje full

citroenot e mnogu dobro socuvan ima 4 zimski i 4 letni gumi 110ks i ima najakata opema malce e izgrebana na parking pri parkiranje

dvete mi gi davaat za ista cena i se mislam sto da zemam
znam deka ako go zemam citroenot deka treba da stavam plin i deka ima poskapa registracija

baram iskustvo bidejki mi vikaat deka francuska kola ima poteskotii vo odrzuvanje

koja e podobra od ovie dve koli i zosto

blagodaram
Od citroen pezo ford alfa podaleku. Mazdata e japonska masina naj izdrzliv motor mali defeci evtoni delovi a citroenot em skapi delovi em brzo pajga karoseriski. Sprema mene ne izbrzuvaj. Razgledaj malce i golf 4 1.9 tdi 116 ks ili 100 ks. Ima i benzin verzia 1.8 125ks 1.8t 150,180 ks 2.0 116ks. Ali ako si vejke odlucen izmejgu citroenot i mazdata zemaj mazdata. Japonsko si e japonsko
 
Od citroen pezo ford alfa podaleku. Mazdata e japonska masina naj izdrzliv motor mali defeci evtoni delovi a citroenot em skapi delovi em brzo pajga karoseriski. Sprema mene ne izbrzuvaj. Razgledaj malce i golf 4 1.9 tdi 116 ks ili 100 ks. Ima i benzin verzia 1.8 125ks 1.8t 150,180 ks 2.0 116ks. Ali ako si vejke odlucen izmejgu citroenot i mazdata zemaj mazdata. Japonsko si e japonsko
Со тоа што мазда користи ПЕЖО дизел мотори:eek:
 
Od citroen pezo ford alfa podaleku. Mazdata e japonska masina naj izdrzliv motor mali defeci evtoni delovi a citroenot em skapi delovi em brzo pajga karoseriski. Sprema mene ne izbrzuvaj. Razgledaj malce i golf 4 1.9 tdi 116 ks ili 100 ks. Ima i benzin verzia 1.8 125ks 1.8t 150,180 ks 2.0 116ks. Ali ako si vejke odlucen izmejgu citroenot i mazdata zemaj mazdata. Japonsko si e japonsko
Бајо, голф 4ка ќе најде 2003 најнов, со поминати >250 000 km, а да не разговараме дека и тие не се толку добри колку што се фалени, раздрнкани се упм, а деловите што ќе ги менуваш се исти курац како и за овие француските и со цена и со квалитет.
zdravo
imam edno prasanje do vas
se mislam sto kola da kupam
mazda 3 1.4 2007 g 150 000 km plin benzin ili citroen c4 1.6 2009 g 92 000 km benzin

mazdava ok e ima nekoj problem so plinot mi rekoa deka ke go sredat ima 2 mali tocki na sofersajbnata solidni gumi (taka taka ) 8 air bag klima tonik sistem za prolizgavanje full

citroenot e mnogu dobro socuvan ima 4 zimski i 4 letni gumi 110ks i ima najakata opema malce e izgrebana na parking pri parkiranje

dvete mi gi davaat za ista cena i se mislam sto da zemam
znam deka ako go zemam citroenot deka treba da stavam plin i deka ima poskapa registracija

baram iskustvo bidejki mi vikaat deka francuska kola ima poteskotii vo odrzuvanje

koja e podobra od ovie dve koli i zosto

blagodaram
Јас би го земал цитроенот, имаш гуми за следните 2 години, не е возен на плин, 92 000 км не се голема километража, ако возиш 10 000 + годишно стави плин, ако си под тоа не ти се исплати да вложуваш 500+ евра за плин, гребаница како гребаница ако толку многу ти смета може да ја корегираш, ако не не ти менува ништо во животот, а на маздата шофершајбната ако те разбрав добро и ако има точки пукнати тогаш голема е веројатноста да ти прошират и да треба да ја менуваш целата.
Цената на деловите ти е горе долу за се иста, за маздата дури и поскапи, јас возам рено и скоро се што менувам се германски делови, а цената е дури и поефтина од тие на голфовите што ти ги препорачуваат. Другар мој има цитроен ц3 али постар модел и помал мотор и гледам дека и кај него е цената горе долу слична.
Ако има некој инфо нека даде коментар за тој тип на мотори слаби страни или пак за тој модел дали има проблеми со електроника (знам дека ц4 имаа на некој од моделите чест проблем со електрониката).
 
zdravo
imam edno prasanje do vas
se mislam sto kola da kupam
mazda 3 1.4 2007 g 150 000 km plin benzin ili citroen c4 1.6 2009 g 92 000 km benzin

mazdava ok e ima nekoj problem so plinot mi rekoa deka ke go sredat ima 2 mali tocki na sofersajbnata solidni gumi (taka taka ) 8 air bag klima tonik sistem za prolizgavanje full

citroenot e mnogu dobro socuvan ima 4 zimski i 4 letni gumi 110ks i ima najakata opema malce e izgrebana na parking pri parkiranje

dvete mi gi davaat za ista cena i se mislam sto da zemam
znam deka ako go zemam citroenot deka treba da stavam plin i deka ima poskapa registracija

baram iskustvo bidejki mi vikaat deka francuska kola ima poteskotii vo odrzuvanje

koja e podobra od ovie dve koli i zosto

blagodaram
ne vredi ni ednoto ni drugoto. pusti gi tie prikaski demek kvalitetni bile japonskite vozila, bilo toa nekogas. ako e mazdata vozena na plin skoro 100% ima sansa da se izgoreni ventilite na glavata, poso ne trpat plin. toa so vikas plinot neso trebalo da se sredi ne e tamu problemot tuku sigurno izgoreni se ventilite ili uste poloso lezistata. A i tie citroenite ne se nekoj biser, od benzincite e dobar samo 1.4 so 65kw, tie 1.6 benzin mnogu trosat, pokraj tie demek 80kw so gi imaat se tromi skoro nisto poarno od 1.4 samo lapaat 2-3 litra pojke. ili baraj si dizel 1.6 so 66kw ama samo ako e so boshovi dizni.
 
а помеѓу мазда 6 2005 г., мазда 3 седан 2005 г., волво с40 2005г., и алфа 159 2007г.
Што е најдобар избор да се купи
 
Здраво. Менувачот супер си работеше и пред една недела влегувам ја палам и нејќе да убаци во брзина.кога ќе ја изгасам си менува без проблем.кога ќе ја запалам треба да се загрее колата па да може да сменам брзина.така ми правеше неколку дена и сега пак без проблем кога ќе ја запалам си менува одма брзини.дали некој имал ваков проблем или ни знаел што може да е проблемот?
 
Здраво. Менувачот супер си работеше и пред една недела влегувам ја палам и нејќе да убаци во брзина.кога ќе ја изгасам си менува без проблем.кога ќе ја запалам треба да се загрее колата па да може да сменам брзина.така ми правеше неколку дена и сега пак без проблем кога ќе ја запалам си менува одма брзини.дали некој имал ваков проблем или ни знаел што може да е проблемот?
a da kazese so kola? Po pisanoto najverovatno pumpicata za kumpluk, moze i glavnata ili pomosnata da e otidena, ili nekade tece glicerin od sistemot. Ako si baksuz potisniot lager.
 
Fiat Bravo 2007 1.9 diesel.a sto znaci toa ako sum baksuz da e potisniot lager? :)
 
Od citroen pezo ford alfa podaleku. Mazdata e japonska masina naj izdrzliv motor mali defeci evtoni delovi a citroenot em skapi delovi em brzo pajga karoseriski. Sprema mene ne izbrzuvaj. Razgledaj malce i golf 4 1.9 tdi 116 ks ili 100 ks. Ima i benzin verzia 1.8 125ks 1.8t 150,180 ks 2.0 116ks. Ali ako si vejke odlucen izmejgu citroenot i mazdata zemaj mazdata. Japonsko si e japonsko
Дихтунг на глава за Рено 1.2 ( 4 цил. ) - 1500ден, дихтунг на глава за Фолксваген 1.2 ( 3 цил. ) - 3500 ден. (y)
 
Татко ми го носеше реното клио 1.9D 2001-ва кај Ристе пред месец дена. Исто во прашање беше бош пумпата исто Лукас. На компјутер вадеше проблем од типот “проблем со вбризгување гориво “ или со сензор кој го упрваува вбризгувањето на горивото, така нешто...со други зборови колата не палеше. Можеше да ја запалиш на туркање и така после ден-два палеше ама не е то то. Му кажаа дека овие Лукас пумпи не се поправале. Решението беше едно од трите:
1. Да си најди друга половна Лукас пумпа, која ќе му ја наместат. 400 еур
2. Да си купи нова таква, 700 еур
3. Да ја батали електронската пумпа и Ристе да вгради механичка, 220 еур

погоди што одбравме? :rolleyes: Сега пали чакмак е, сама го осеќа клучот кога го ставаш инстантно пали :pos:.

Е сега дали и кај тебе истиот проблем е со Лукас-от не знам, најубаво појди на проверка па ќе видиш шо ќе ти кажи Ристе.

Бев кај Ристе. Кај мене е потполно механичка пумпата и поминав само со 1000 ден. Ја смени таа мембраната и колата оди како луда сега а пред тоа слабо влечеше. Инаку за електронска пумпа не ме изненнадува да е скапо. Многу поскапо е за поправање. Добар избор со механиката сте направиле.

Инаку од пристапот на Ристе и вработените таму ептен задоволен. Си ја знаат работата. Брзи, фер и коректни луѓе. Секоја препорака ја има секој што има проблем со бош пумпа и дизни. За разлика од Ристе, Влатко бараше колата да му ја оставам неколку дена кај него што немаше шанса да се случи. Кај Ристе цела работа бидна за помалку од два сати со тоа што чекаа малку да се излади моторот за да може да работат на бош
пумпата.

[DOUBLEPOST=1498989224][/DOUBLEPOST]
zdravo
imam edno prasanje do vas
se mislam sto kola da kupam
mazda 3 1.4 2007 g 150 000 km plin benzin ili citroen c4 1.6 2009 g 92 000 km benzin

mazdava ok e ima nekoj problem so plinot mi rekoa deka ke go sredat ima 2 mali tocki na sofersajbnata solidni gumi (taka taka ) 8 air bag klima tonik sistem za prolizgavanje full

citroenot e mnogu dobro socuvan ima 4 zimski i 4 letni gumi 110ks i ima najakata opema malce e izgrebana na parking pri parkiranje

dvete mi gi davaat za ista cena i se mislam sto da zemam
znam deka ako go zemam citroenot deka treba da stavam plin i deka ima poskapa registracija

baram iskustvo bidejki mi vikaat deka francuska kola ima poteskotii vo odrzuvanje

koja e podobra od ovie dve koli i zosto

blagodaram

Бегај од јапонско/корејско возило на плин. И сами ти кажале дека има проблеми со плинот. Второ види го менталниот склоп на тој што го вградил плинот на 1.4 мотор на јапонско возило. Тој мене ми делува дека е шпараџија/циција некој тежок па по тоа може да замислиш колку е добро и на време со добри делови е одржавана Маздата. Јас од таков никакво возило не би купил а па не Мазда на плин со 150 000 км (ако се реални).

Инаку за цитроенот немој да се плашиш. Возам Цитроен и одржувањето на сите коли од иста класа и исто годиште е тука некаде со цени. Нормално не може да споредуваш одржување на мало градско количе од типот на Пунто/Спарк со одржување на поголеми коли од типот на Ц4 или Голф. Се знае дека колку поголема колата поголеми трошковите се.

Види го добро Цитроенот и провери добро дали се од електрика му работи. Запали климата и на жешково згазни го добро по некоја нагорнина. Кога добро ќе загрее паркирај на страна и отвори хаубата. Запали светла, магленки и греач позади. Моторот не смее да трокира или да работи како да е пред гасење. Исто ако можеш измери со мултиметар колку е напонот на акумулатор. Не смее да паѓа под 12.8 волти или да варира ектремно. Нормално е со малку гас да се покачи и да премине 13 волти ако е се вклучено на колата од електрика.

Во главном електриката е најголема мана на таа кола. Моторот е ОК и мислам дека ако правилно се одржува ќе тера многу.
 
Последно уредено:
Fiat Bravo 2007 1.9 diesel.a sto znaci toa ako sum baksuz da e potisniot lager? :)
Ако е кумплугот хидрауличен....сигурно е или помошниот или главниот цилиндар. Но тоа не е проблем, лесно се поправа(можиш и самиот ако малку си чепкал коли). Друк лагерот ако е ќе си осетел пред да се расипи требало да бучи колата кога во лер ќе го отпуштиш кумплугот, а да се стиша кога ќе ги нагазиш кумплугот.

најлоша варијанта е да е замината потисната плоча на што давам само 1 %.
Сигурно е хидрауличниот цилиндар. Ако сакаш да поминиш поевтино(со поголем ризик), смени само гумици, ...а ако сакаш посигурна опција смени го цел цилиндар.

Лесно се гледа...одиш под кола и гледаш кај течи глицерин
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom