Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Ми треба помош да изберам помеѓу Голф 5 2006 1.9 со 250.000 км и Сеат Леон 2008 1.9 со 160.000 км. Се работи за иста цена, и двете од странство
 
Ми треба помош да изберам помеѓу Голф 5 2006 1.9 со 250.000 км и Сеат Леон 2008 1.9 со 160.000 км. Се работи за иста цена, и двете од странство
Сеат Леон дефинитивно.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk
 
Ми треба помош да изберам помеѓу Голф 5 2006 1.9 со 250.000 км и Сеат Леон 2008 1.9 со 160.000 км. Се работи за иста цена, и двете од странство

I jas sum za Seat, imam 4 drugari sto imaat Seat Leon i se strasno zadovolni, edniot od niv ja donese od Germanija so 200 i nesto iljadi, nema maka, a drug drugar ja ima so 170ks Automatic edinstvena u MK. Ako e se kako sto treba zimaj bez da se mislis. Pozdrav
 
Ми треба помош да изберам помеѓу Голф 5 2006 1.9 со 250.000 км и Сеат Леон 2008 1.9 со 160.000 км. Се работи за иста цена, и двете од странство
golf 5 nese pokazani bas naj naj makar i 1.9. toj so 250 000 e pred umiranje i odkako ke go zemes ke ti pocnat problemite. seatot ti e top kolice i plus podobra godina e :)
 
Ми треба помош да изберам помеѓу Голф 5 2006 1.9 со 250.000 км и Сеат Леон 2008 1.9 со 160.000 км. Се работи за иста цена, и двете од странство

Istiot motor so pomalce km, nema sto da se mislis, plus leonot e sportski tip za razlika od golfot koj e apla dosadna kola a i sigurno e podobro i opremen od golfot.
 
Колеги-кајганџии,

Пред околу недела дена на корсата забележав како почна да ми крцка воланот при возење, но, исто така, и кога истата е во мирување. Меѓутоа, тоа почна уште повеќе да ме вознемирува бидејќи, посебно, при долго возење забележав дека повремено тоа се губи, па повторно се појавува - како да се одвива во некакви интервали.:confused::unsure: Додека на пократки релации се случува само да се слуша крцкање (без да се губи како во претходниот случај).
Вчера ја однесов во сервисниот центар на опел и од таму ми рекоа дека утврдиле дека се работи за самата летва и дека некакви гумици и некој штраф биле оштетени и престегнати и дека треба да ја заменам целата со нова од 680 евра.:facepalm: Со други зборови, не можела да се репарира. Од друга страна, пак, разгледував по некои српски и посебно хрватски форуми и таму забележав дека кажуваат дека е изводливо да се репарира, меѓутоа успехот на репарацијата бил условен од тоа колку внатре деловите се изедени, т.е. оштетени.
Исто така, на пазар3 и реклама5 веб-сајтовите забележав дека можам да набавам иста таква од веќе хаварисани корси или, пак, растурени кои се продаваат на делови. Дали е исплатливо да набавам таква на овој начин со оглед на тоа што цената за ганц нова е изгор скапа?

Ве молам за совет!
 
Колеги-кајганџии,

Пред околу недела дена на корсата забележав како почна да ми крцка воланот при возење, но, исто така, и кога истата е во мирување. Меѓутоа, тоа почна уште повеќе да ме вознемирува бидејќи, посебно, при долго возење забележав дека повремено тоа се губи, па повторно се појавува - како да се одвива во некакви интервали.:confused::unsure: Додека на пократки релации се случува само да се слуша крцкање (без да се губи како во претходниот случај).
Вчера ја однесов во сервисниот центар на опел и од таму ми рекоа дека утврдиле дека се работи за самата летва и дека некакви гумици и некој штраф биле оштетени и престегнати и дека треба да ја заменам целата со нова од 680 евра.:facepalm: Со други зборови, не можела да се репарира. Од друга страна, пак, разгледував по некои српски и посебно хрватски форуми и таму забележав дека кажуваат дека е изводливо да се репарира, меѓутоа успехот на репарацијата бил условен од тоа колку внатре деловите се изедени, т.е. оштетени.
Исто така, на пазар3 и реклама5 веб-сајтовите забележав дека можам да набавам иста таква од веќе хаварисани корси или, пак, растурени кои се продаваат на делови. Дали е исплатливо да набавам таква на овој начин со оглед на тоа што цената за ганц нова е изгор скапа?

Ве молам за совет!

kako za edna korsa mnogu sakaat da te oderat :) ne vozis porche cayenne ebago, vidi po oglasite nabavi nekoja polovna
 
Колеги-кајганџии,

Пред околу недела дена на корсата забележав како почна да ми крцка воланот при возење, но, исто така, и кога истата е во мирување. Меѓутоа, тоа почна уште повеќе да ме вознемирува бидејќи, посебно, при долго возење забележав дека повремено тоа се губи, па повторно се појавува - како да се одвива во некакви интервали.:confused::unsure: Додека на пократки релации се случува само да се слуша крцкање (без да се губи како во претходниот случај).
Вчера ја однесов во сервисниот центар на опел и од таму ми рекоа дека утврдиле дека се работи за самата летва и дека некакви гумици и некој штраф биле оштетени и престегнати и дека треба да ја заменам целата со нова од 680 евра.:facepalm: Со други зборови, не можела да се репарира. Од друга страна, пак, разгледував по некои српски и посебно хрватски форуми и таму забележав дека кажуваат дека е изводливо да се репарира, меѓутоа успехот на репарацијата бил условен од тоа колку внатре деловите се изедени, т.е. оштетени.
Исто така, на пазар3 и реклама5 веб-сајтовите забележав дека можам да набавам иста таква од веќе хаварисани корси или, пак, растурени кои се продаваат на делови. Дали е исплатливо да набавам таква на овој начин со оглед на тоа што цената за ганц нова е изгор скапа?

Ве молам за совет!
polovna ako zemes mozi za brzo da padni. najdobro repariraj. odi i vo drugi servisi prasaj za repariranje oti kajnas majstor ko majstor gleda da zemi pari. na reparirana letva davaat i garancija 3 meseci.
 
Колеги-кајганџии,

Пред околу недела дена на корсата забележав како почна да ми крцка воланот при возење, но, исто така, и кога истата е во мирување. Меѓутоа, тоа почна уште повеќе да ме вознемирува бидејќи, посебно, при долго возење забележав дека повремено тоа се губи, па повторно се појавува - како да се одвива во некакви интервали.:confused::unsure: Додека на пократки релации се случува само да се слуша крцкање (без да се губи како во претходниот случај).
Вчера ја однесов во сервисниот центар на опел и од таму ми рекоа дека утврдиле дека се работи за самата летва и дека некакви гумици и некој штраф биле оштетени и престегнати и дека треба да ја заменам целата со нова од 680 евра.:facepalm: Со други зборови, не можела да се репарира. Од друга страна, пак, разгледував по некои српски и посебно хрватски форуми и таму забележав дека кажуваат дека е изводливо да се репарира, меѓутоа успехот на репарацијата бил условен од тоа колку внатре деловите се изедени, т.е. оштетени.
Исто така, на пазар3 и реклама5 веб-сајтовите забележав дека можам да набавам иста таква од веќе хаварисани корси или, пак, растурени кои се продаваат на делови. Дали е исплатливо да набавам таква на овој начин со оглед на тоа што цената за ганц нова е изгор скапа?

Ве молам за совет!

Јас би ги подмачкал тие гумици на балансштангата,и би ја возел така колата се додека не почне да тече матик од неа.Е кога ќе почне да тече тогаш барај решение,до тогаш не чепкај ништо и вози.
 
Колеги-кајганџии,

Пред околу недела дена на корсата забележав како почна да ми крцка воланот при возење, но, исто така, и кога истата е во мирување. Меѓутоа, тоа почна уште повеќе да ме вознемирува бидејќи, посебно, при долго возење забележав дека повремено тоа се губи, па повторно се појавува - како да се одвива во некакви интервали.:confused::unsure: Додека на пократки релации се случува само да се слуша крцкање (без да се губи како во претходниот случај).
Вчера ја однесов во сервисниот центар на опел и од таму ми рекоа дека утврдиле дека се работи за самата летва и дека некакви гумици и некој штраф биле оштетени и престегнати и дека треба да ја заменам целата со нова од 680 евра.:facepalm: Со други зборови, не можела да се репарира. Од друга страна, пак, разгледував по некои српски и посебно хрватски форуми и таму забележав дека кажуваат дека е изводливо да се репарира, меѓутоа успехот на репарацијата бил условен од тоа колку внатре деловите се изедени, т.е. оштетени.
Исто така, на пазар3 и реклама5 веб-сајтовите забележав дека можам да набавам иста таква од веќе хаварисани корси или, пак, растурени кои се продаваат на делови. Дали е исплатливо да набавам таква на овој начин со оглед на тоа што цената за ганц нова е изгор скапа?

Ве молам за совет!
ako se raboti za corsa c i d izedena e piksnata od desnata strana na letvata, i taa moze da se smeni i bez da se vadi letvata, ama zaebana rabota e. Moze da se proba malku da se stegne srafot za klizacot na puzot odozdole so 21 i 22ka, samo ako e otidena piksnata gabe steganjeto nema da se oprai.
 
polovna ako zemes mozi za brzo da padni. najdobro repariraj. odi i vo drugi servisi prasaj za repariranje oti kajnas majstor ko majstor gleda da zemi pari. na reparirana letva davaat i garancija 3 meseci.

Зарем и други сервиси кои не се од опел може да ја репарираат? Освен другиве сервиси за други автомобили, каде може на друго место да побарам да ми репарираат?[DOUBLEPOST=1495896398][/DOUBLEPOST]
Јас би ги подмачкал тие гумици на балансштангата,и би ја возел така колата се додека не почне да тече матик од неа.Е кога ќе почне да тече тогаш барај решение,до тогаш не чепкај ништо и вози.

Забележав дека четвртастата пластика која се наоѓа над самата спојка на која се спојува воланот и летвата дека има мала влажност (најверојатно од самото масло за воланот). Меѓутоа, не забележав било какво протекување.:unsure:[DOUBLEPOST=1495896524][/DOUBLEPOST]
ako se raboti za corsa c i d izedena e piksnata od desnata strana na letvata, i taa moze da se smeni i bez da se vadi letvata, ama zaebana rabota e. Moze da se proba malku da se stegne srafot za klizacot na puzot odozdole so 21 i 22ka, samo ako e otidena piksnata gabe steganjeto nema da se oprai.

Сервисерот од опел ми рече дека тој штаф бил престегнат и дека попусто би било ако се извади и повторно престегне, бидејќи ќе продолжел воланот да крцка.
 
Gledam na kolata svetlata pocnuvaat da pozoltuvat kako moze da go sprecam istoto ili so sto da interveniram da gi iscistam ?
 
со што можеш да го спречиш заматувањето на светлата не знам ама можеш да ги исполираш за да го вратат сјајот ама не е трајно решение пак ќе потемнат
 
со што можеш да го спречиш заматувањето на светлата не знам ама можеш да ги исполираш за да го вратат сјајот ама не е трајно решение пак ќе потемнат

ako se zastitat nema da potemnat.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom