B
Beck's
Гостин
Ми треба помош да изберам помеѓу Голф 5 2006 1.9 со 250.000 км и Сеат Леон 2008 1.9 со 160.000 км. Се работи за иста цена, и двете од странство
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
Сеат Леон дефинитивно.Ми треба помош да изберам помеѓу Голф 5 2006 1.9 со 250.000 км и Сеат Леон 2008 1.9 со 160.000 км. Се работи за иста цена, и двете од странство
Ми треба помош да изберам помеѓу Голф 5 2006 1.9 со 250.000 км и Сеат Леон 2008 1.9 со 160.000 км. Се работи за иста цена, и двете од странство
golf 5 nese pokazani bas naj naj makar i 1.9. toj so 250 000 e pred umiranje i odkako ke go zemes ke ti pocnat problemite. seatot ti e top kolice i plus podobra godina eМи треба помош да изберам помеѓу Голф 5 2006 1.9 со 250.000 км и Сеат Леон 2008 1.9 со 160.000 км. Се работи за иста цена, и двете од странство
Ми треба помош да изберам помеѓу Голф 5 2006 1.9 со 250.000 км и Сеат Леон 2008 1.9 со 160.000 км. Се работи за иста цена, и двете од странство
Колеги-кајганџии,
Пред околу недела дена на корсата забележав како почна да ми крцка воланот при возење, но, исто така, и кога истата е во мирување. Меѓутоа, тоа почна уште повеќе да ме вознемирува бидејќи, посебно, при долго возење забележав дека повремено тоа се губи, па повторно се појавува - како да се одвива во некакви интервали.Додека на пократки релации се случува само да се слуша крцкање (без да се губи како во претходниот случај).
Вчера ја однесов во сервисниот центар на опел и од таму ми рекоа дека утврдиле дека се работи за самата летва и дека некакви гумици и некој штраф биле оштетени и престегнати и дека треба да ја заменам целата со нова од 680 евра.Со други зборови, не можела да се репарира. Од друга страна, пак, разгледував по некои српски и посебно хрватски форуми и таму забележав дека кажуваат дека е изводливо да се репарира, меѓутоа успехот на репарацијата бил условен од тоа колку внатре деловите се изедени, т.е. оштетени.
Исто така, на пазар3 и реклама5 веб-сајтовите забележав дека можам да набавам иста таква од веќе хаварисани корси или, пак, растурени кои се продаваат на делови. Дали е исплатливо да набавам таква на овој начин со оглед на тоа што цената за ганц нова е изгор скапа?
Ве молам за совет!
polovna ako zemes mozi za brzo da padni. najdobro repariraj. odi i vo drugi servisi prasaj za repariranje oti kajnas majstor ko majstor gleda da zemi pari. na reparirana letva davaat i garancija 3 meseci.Колеги-кајганџии,
Пред околу недела дена на корсата забележав како почна да ми крцка воланот при возење, но, исто така, и кога истата е во мирување. Меѓутоа, тоа почна уште повеќе да ме вознемирува бидејќи, посебно, при долго возење забележав дека повремено тоа се губи, па повторно се појавува - како да се одвива во некакви интервали.Додека на пократки релации се случува само да се слуша крцкање (без да се губи како во претходниот случај).
Вчера ја однесов во сервисниот центар на опел и од таму ми рекоа дека утврдиле дека се работи за самата летва и дека некакви гумици и некој штраф биле оштетени и престегнати и дека треба да ја заменам целата со нова од 680 евра.Со други зборови, не можела да се репарира. Од друга страна, пак, разгледував по некои српски и посебно хрватски форуми и таму забележав дека кажуваат дека е изводливо да се репарира, меѓутоа успехот на репарацијата бил условен од тоа колку внатре деловите се изедени, т.е. оштетени.
Исто така, на пазар3 и реклама5 веб-сајтовите забележав дека можам да набавам иста таква од веќе хаварисани корси или, пак, растурени кои се продаваат на делови. Дали е исплатливо да набавам таква на овој начин со оглед на тоа што цената за ганц нова е изгор скапа?
Ве молам за совет!
Колеги-кајганџии,
Пред околу недела дена на корсата забележав како почна да ми крцка воланот при возење, но, исто така, и кога истата е во мирување. Меѓутоа, тоа почна уште повеќе да ме вознемирува бидејќи, посебно, при долго возење забележав дека повремено тоа се губи, па повторно се појавува - како да се одвива во некакви интервали.Додека на пократки релации се случува само да се слуша крцкање (без да се губи како во претходниот случај).
Вчера ја однесов во сервисниот центар на опел и од таму ми рекоа дека утврдиле дека се работи за самата летва и дека некакви гумици и некој штраф биле оштетени и престегнати и дека треба да ја заменам целата со нова од 680 евра.Со други зборови, не можела да се репарира. Од друга страна, пак, разгледував по некои српски и посебно хрватски форуми и таму забележав дека кажуваат дека е изводливо да се репарира, меѓутоа успехот на репарацијата бил условен од тоа колку внатре деловите се изедени, т.е. оштетени.
Исто така, на пазар3 и реклама5 веб-сајтовите забележав дека можам да набавам иста таква од веќе хаварисани корси или, пак, растурени кои се продаваат на делови. Дали е исплатливо да набавам таква на овој начин со оглед на тоа што цената за ганц нова е изгор скапа?
Ве молам за совет!
ako se raboti za corsa c i d izedena e piksnata od desnata strana na letvata, i taa moze da se smeni i bez da se vadi letvata, ama zaebana rabota e. Moze da se proba malku da se stegne srafot za klizacot na puzot odozdole so 21 i 22ka, samo ako e otidena piksnata gabe steganjeto nema da se oprai.Колеги-кајганџии,
Пред околу недела дена на корсата забележав како почна да ми крцка воланот при возење, но, исто така, и кога истата е во мирување. Меѓутоа, тоа почна уште повеќе да ме вознемирува бидејќи, посебно, при долго возење забележав дека повремено тоа се губи, па повторно се појавува - како да се одвива во некакви интервали.Додека на пократки релации се случува само да се слуша крцкање (без да се губи како во претходниот случај).
Вчера ја однесов во сервисниот центар на опел и од таму ми рекоа дека утврдиле дека се работи за самата летва и дека некакви гумици и некој штраф биле оштетени и престегнати и дека треба да ја заменам целата со нова од 680 евра.Со други зборови, не можела да се репарира. Од друга страна, пак, разгледував по некои српски и посебно хрватски форуми и таму забележав дека кажуваат дека е изводливо да се репарира, меѓутоа успехот на репарацијата бил условен од тоа колку внатре деловите се изедени, т.е. оштетени.
Исто така, на пазар3 и реклама5 веб-сајтовите забележав дека можам да набавам иста таква од веќе хаварисани корси или, пак, растурени кои се продаваат на делови. Дали е исплатливо да набавам таква на овој начин со оглед на тоа што цената за ганц нова е изгор скапа?
Ве молам за совет!
polovna ako zemes mozi za brzo da padni. najdobro repariraj. odi i vo drugi servisi prasaj za repariranje oti kajnas majstor ko majstor gleda da zemi pari. na reparirana letva davaat i garancija 3 meseci.
Јас би ги подмачкал тие гумици на балансштангата,и би ја возел така колата се додека не почне да тече матик од неа.Е кога ќе почне да тече тогаш барај решение,до тогаш не чепкај ништо и вози.
ako se raboti za corsa c i d izedena e piksnata od desnata strana na letvata, i taa moze da se smeni i bez da se vadi letvata, ama zaebana rabota e. Moze da se proba malku da se stegne srafot za klizacot na puzot odozdole so 21 i 22ka, samo ako e otidena piksnata gabe steganjeto nema da se oprai.
со што можеш да го спречиш заматувањето на светлата не знам ама можеш да ги исполираш за да го вратат сјајот ама не е трајно решение пак ќе потемнат
Gledam na kolata svetlata pocnuvaat da pozoltuvat kako moze da go sprecam istoto ili so sto da interveniram da gi iscistam ?