Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Ако можи мислење за колава http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11470165002593244&slink=fbsgdf
дали вреди за парите како се покажани и колку пари би ме коштала царината, превозо до Макеоднија и регистрацијата?
Таа кола со сите давачки таму и кај наа ке те фати близу 7000 евричиња...

Sent from my HUAWEI GRA-L09 using Tapatalk
 
Ај дајте совет за возило, имам renault scenic 1.9dci, последниве две години се отепав од сервиси и колава буквално ја замразив, па планирам да ја продавам.
Прво што пасти има да покријам неколку гребаници од паркинг (една е подлабока, другите две се слаби ситни)?
Второ, каква кола ќе препорачате од 2000-3000 евра, планирам да и земам 2000 евра на оваа и да дадам уште 1000ка за да земам друга. Може да биде и помало возило и колку што може понова година, предност бензинец (али ќе ставам веднаш плин, така да ми треба мотор што ќе може да крепи плин), евтино за одржување (регистрација, делови).
На кратко, што може да се земе најдобро за тие пари од тука или надвор (не ми е воопшто проблем да тркнам до Бугарија за да земам возило и оваа од таму сам ја донесов).
Fiat Punto? Opel Corsa (1.2 ако не се лажам е најдобар мотор од бензинците или грешам?), Шкода Фабиа? Peugeot 206? Seat Ibiza? или нешто сосема што не ми текнало?

Имаш куп авто плацови пред влезот на Крива Паланка. Да, сопствениците на плацевите колите таму ги купуваат често од луѓе од Бугарија, а Бугарите пак ги увезуваат од Италија, Германија и останати земји од ЕУ.
Јас земав таму во Мај годинава Голф 4 од 2003 година за 3 800 евра.
Така да, кога имаш буџет од 3 000 евра, собери уште илјадарка и терај си Голф, барем ќе имаш јака машина.
Иако, сметај дека на повеќето од возилата нема катализатор како на моето, но во глобала Бугарите на скоро сите возила им го земаат катализаторот.
 
Дечки од неодамна земав Ауди а6 и сега приметив дека кога ќе ја изгаснам колата одоздола како нешто да тропка не онака тап звук поише накај остар. Инаку кога ќе отворам хауба или ја тргнам колата на бетон а и кај моторот ништо не се гледа да нешто капе или слично. Имате ли идеа за што се работи.
 
Дечки од неодамна земав Ауди а6 и сега приметив дека кога ќе ја изгаснам колата одоздола како нешто да тропка не онака тап звук поише накај остар. Инаку кога ќе отворам хауба или ја тргнам колата на бетон а и кај моторот ништо не се гледа да нешто капе или слично. Имате ли идеа за што се работи.
Drzac na motor ili vo najlos slucaj pocnuva da popusta dvomasniot zamaec.
 
Drzac na motor ili vo najlos slucaj pocnuva da popusta dvomasniot zamaec.

Можда лошо се изразив звукот е како да капе нешто а не капе ништо, можно ли е нешто да се лади ауспохот па да испушта такви звуци.[DOUBLEPOST=1472572599][/DOUBLEPOST]
 
Дечки можит некој да препорача добар сервис за Мерцедес во Скопје, а да не е скап, слушнав Мак Ауто Стар се прилично скапи .

Фала
 
Имаш куп авто плацови пред влезот на Крива Паланка. Да, сопствениците на плацевите колите таму ги купуваат често од луѓе од Бугарија, а Бугарите пак ги увезуваат од Италија, Германија и останати земји од ЕУ.
Јас земав таму во Мај годинава Голф 4 од 2003 година за 3 800 евра.
Така да, кога имаш буџет од 3 000 евра, собери уште илјадарка и терај си Голф, барем ќе имаш јака машина.
Иако, сметај дека на повеќето од возилата нема катализатор како на моето, но во глобала Бугарите на скоро сите возила им го земаат катализаторот.

Не верувам дека ќе земам половен дизел повторно, прилично покомплицирани и поскапи се за одржување, евентуално некоја мечка во некои посветли денови, a на VW не сум некој фан, гледам роднини што имаат голфови доста паричка фрлија за одржување во последно време, името ќе да ги држи дека се добри, инаку имаат доста дефекти, се надевам дека кај тебе ќе се потрефи од тие совршените голфови, па да немаш главоболки.

Со намера сум да барам строго бензин, па да ставам плин, бидејќи вртам 15-20 000 километри годишно, па мислам дека ќе ми се исплати.

Да ја шитнам оваа и планирам да прошетам по продавници за автоделови и да споредам цени за тие модели што ги имам ставено на листата (еве како совет од валволин планирам да ѕирнам и хјундаи акцент поновите модели после 2005), како идно возило со тоа што сум плаќал досега, а и да се распрашам кои се најчести дефекти (еве на оваа што ја возам регулатор за гориво е срање невидено иако е на бош, се ебавам со денови со него, зедов половен не чини исти курац како мојот, а нов е скоро 200 евра, запчаниците на менувачот на секоја втора си ебаваат матер, мене и тоа ми лапна повеќе од 300 евра за поправка....)
 
Ајде едно прашање до поискусните ;) Имено се работи за Мерцедес Ц класа 2012г. и му има влезено вода во мотор и има оштетено хилзни, карики, клипови, радилица, пукнат блок НО наводно само главата не е допрена.
Првото прашање е : Дали е можно да не е воопшто оштетена главата ?
Е сега ќе се става/менува тотално нов мотор НО пак ќе си останела старата глава.
Второто прашање е: Дали ќе треба да се рамни главата нешто, дали ќе нема проблем со старата глава бидејќи со неа има поминато +150.000км. а додека моторот е гланц нов ?
 
Каде во Скопје може да се најде поголем избор на Нови алуминиумски бандажи освен во Belenux и Pneumatik? Конкретно ми треба за БМВ 3.
Поздрав
 
Не верувам дека ќе земам половен дизел повторно, прилично покомплицирани и поскапи се за одржување, евентуално некоја мечка во некои посветли денови, a на VW не сум некој фан, гледам роднини што имаат голфови доста паричка фрлија за одржување во последно време, името ќе да ги држи дека се добри, инаку имаат доста дефекти, се надевам дека кај тебе ќе се потрефи од тие совршените голфови, па да немаш главоболки.

Со намера сум да барам строго бензин, па да ставам плин, бидејќи вртам 15-20 000 километри годишно, па мислам дека ќе ми се исплати.

Да ја шитнам оваа и планирам да прошетам по продавници за автоделови и да споредам цени за тие модели што ги имам ставено на листата (еве како совет од валволин планирам да ѕирнам и хјундаи акцент поновите модели после 2005), како идно возило со тоа што сум плаќал досега, а и да се распрашам кои се најчести дефекти (еве на оваа што ја возам регулатор за гориво е срање невидено иако е на бош, се ебавам со денови со него, зедов половен не чини исти курац како мојот, а нов е скоро 200 евра, запчаниците на менувачот на секоја втора си ебаваат матер, мене и тоа ми лапна повеќе од 300 евра за поправка....)

Јас многу не поминувам километража со голфот. Јас од тоа што ти си напишал дека поминуваш километража јас помалку од пола од тоа поминувам годишно.

Му правев сервис на голфот, и мајсторот ми кажа дека е добар автомобилот, како демек бил добро сочуван.
И ми кажа дека нареден сервис да му правам откако ќе поминам 50.000 километри, но јас тие километри додека ги поминам ќе ми требаат 6 години со ова темпо колку возам километри.
Дали е ова вистина или не?
Зарем не е многу тоа, 6 години да не се сменат маслата за нафта, уље, гориво на автомобилот?
Мене ми се исплати да ми е дизел колата бидејќи малку поминувам километража.
Мислам дека ми се погоди голфот, не сум имал ништо неочекувано од трошоци за овие 3 месеци, дури и колата ми бара да ја возам побрзо од тоа што јас возам со мали брзини. Водев пријател кој има искуство со автомобили и кој има сменето и возено во живот 10-тина коли некои на ново, некои на половно, и пробувавме пробна вожња во Крива Паланка неколку коли, и пријателот за голфот кажа дека вреди да се земе.
Фала ти на желбата за мојот голф.
Со среќа и на тебе, па да ти се и тебе погоди кола по твои желби и потреби.
 
Јас многу не поминувам километража со голфот. Јас од тоа што ти си напишал дека поминуваш километража јас помалку од пола од тоа поминувам годишно.

Му правев сервис на голфот, и мајсторот ми кажа дека е добар автомобилот, како демек бил добро сочуван.
И ми кажа дека нареден сервис да му правам откако ќе поминам 50.000 километри, но јас тие километри додека ги поминам ќе ми требаат 6 години со ова темпо колку возам километри.
Дали е ова вистина или не?
Зарем не е многу тоа, 6 години да не се сменат маслата за нафта, уље, гориво на автомобилот?
Мене ми се исплати да ми е дизел колата бидејќи малку поминувам километража.
Мислам дека ми се погоди голфот, не сум имал ништо неочекувано од трошоци за овие 3 месеци, дури и колата ми бара да ја возам побрзо од тоа што јас возам со мали брзини. Водев пријател кој има искуство со автомобили и кој има сменето и возено во живот 10-тина коли некои на ново, некои на половно, и пробувавме пробна вожња во Крива Паланка неколку коли, и пријателот за голфот кажа дека вреди да се земе.
Фала ти на желбата за мојот голф.
Со среќа и на тебе, па да ти се и тебе погоди кола по твои желби и потреби.
Nikako da ne ostavas ulje vo kolata povekje od edna godina (manje/vise). Uljeto vozeno/nevozeno gubi mnogu od svoite specifikacii i se menuva na odredena kilometraza ili 365 den. Istoto vazi i za filtrite posto ne ja vozis mnogu.
 
Јас многу не поминувам километража со голфот. Јас од тоа што ти си напишал дека поминуваш километража јас помалку од пола од тоа поминувам годишно.

Му правев сервис на голфот, и мајсторот ми кажа дека е добар автомобилот, како демек бил добро сочуван.
И ми кажа дека нареден сервис да му правам откако ќе поминам 50.000 километри, но јас тие километри додека ги поминам ќе ми требаат 6 години со ова темпо колку возам километри.
Дали е ова вистина или не?
Зарем не е многу тоа, 6 години да не се сменат маслата за нафта, уље, гориво на автомобилот?
Мене ми се исплати да ми е дизел колата бидејќи малку поминувам километража.
Мислам дека ми се погоди голфот, не сум имал ништо неочекувано од трошоци за овие 3 месеци, дури и колата ми бара да ја возам побрзо од тоа што јас возам со мали брзини. Водев пријател кој има искуство со автомобили и кој има сменето и возено во живот 10-тина коли некои на ново, некои на половно, и пробувавме пробна вожња во Крива Паланка неколку коли, и пријателот за голфот кажа дека вреди да се земе.
Фала ти на желбата за мојот голф.
Со среќа и на тебе, па да ти се и тебе погоди кола по твои желби и потреби.

Маслото и филтрите можеш еднаш годишно да си ги менуваш,не е голем трошок,со 3000 денара си цакум пакум.
 
Благодарам и на двајцата форумџии за одговорите.
Ќе ги менувам еднаш годишно и маслото ( уљето) и филтрите.
 
Денеска на патот Струмица - Радовиш ме сопира полиција 2 млади 2 постари полицајци ми потера документација се ок и ми доага тоа младото и ми вика господине овој пат ке поминете со опомена за некористење на соборени светла. Јас му викам дечко гледаш тука оти ми е пуштена позиција на колата . И тој ми вика не позиција туку мора да имаш пуштено кратки поточно соборни светла, несакав многу да се расправам пошто имав работа па ме занима спроед законот нели треба денско време да се вози со позиција а не со кратки светла ?
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom