Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Јас првиот пат земав поскапи рамења и ме коштаа 400 евра и ми рикнаа за годинаипол. После другарот ми зема некои турски што веќе ги ставал предходно и испробани биле за 200 евра и да чукнам во дрво може трета или четврта година немам гајле а возам стварно многу. Моторот е до толку погоден што незнам што да ти кажам.
Тоа сакам и јас да ти кажам, 400 евра и колегата плати. Моторот е одличен, колата има неверојатна сила, висок вртежен момент, немам коментар, меѓутоа дека евтина за одржавање ко голф 3 не е.
 
Вoзaм Пaсaт сo 131 кс и сум зaдoвoлен и oд oдржувaњетo и oпштo oд кoлaтa. Гo имaм 2 ипoл гoдини и дури сегa се рaспрaшувaв зa предницa, ми пoнудијa oкoлу 220 еврa (не е кинескa ни турскa) сo среден квaлитет.Сo нaшиве пaтиштa и не е лoшo тoa, скoрo 3 гoдини.Други прoблеми не сум ни имaл, oсвен еден зглoб. Редoвнo менувaње квaлитетнo уље и филтер зa уље, другите филтри преку еден сервис.Пoтрoшувaчкa сo нoрмaлнo вoзење(месецoв јaс) oкoлу 6.8 сo климa, aкo гo гњaвиш oкoлу 8.
 
Што траскате зелени во Тетово тие 10 000 цела предница од рамења па до спона не траскајте со тоа еден другар јас си возам Б5 и колата е топ и е ефтина за одржавање и ако си ја земеш без 500к километри ќе те тера без проблем освен редовни сервиси 1 мењавање на предница за 5 години ја мислим дека можем слободно да си кажем дека за алфата 156 пасатот е ниво погоре ;)

Toa se POLOVNI delovi,ne bidi nepismen,odi prasaj stabilizator Lemforder za Passat 2005 godina 2.0 TDI kolku pari e, jas ke ti kazam, 30 evra e, imas dva, odma kreva na 60 evra,a raminjata, zglobovite,manzetnite,toa da ne ni pocinjam da pisuvam ceni.[DOUBLEPOST=1471000836][/DOUBLEPOST]
Има двокомпонентен лепак доаѓа во пластично шишенце и плус спреј ( активатор , стврднувач така нешто ) со кој сум лепел пластики, кожа , гума , дрво , иверка и тоа лепи како ненормално , ама незнам како ке се понаша на алуминиум. Има уште еден доаѓа во две посебни туби и се меша по потреба пред лепење , за тој викаат дека бил добар , ама го немам пробано. Цена околу 300 денари мислам беше... А пошто е алуминиум , оксигенско заварување треба да го реши. Знам пошто побратимот мој го дупна картерот , незнам колкава беше дупката , ама у 2 км му истече доволно уље за да јави низок притисок. И дечково со оксиген му го завари за 5 минути на лице место на канал, без вадење...

Sent from my HUAWEI GRA-L09 using Tapatalk

Greska si, jas si prasuvav avtolimarite vo Veles, site vikaat deka aluminiumot se zavaruva samo so argon,i karterot mora da se izvadi,da se ispere, pa tek onda varenje.
 
Тоа сакам и јас да ти кажам, 400 евра и колегата плати. Моторот е одличен, колата има неверојатна сила, висок вртежен момент, немам коментар, меѓутоа дека евтина за одржавање ко голф 3 не е.
Vo lisice za stotina evra ti ja repariraat cela prednica, top kvalitet.
 
Toa se POLOVNI delovi,ne bidi nepismen,odi prasaj stabilizator Lemforder za Passat 2005 godina 2.0 TDI kolku pari e, jas ke ti kazam, 30 evra e, imas dva, odma kreva na 60 evra,a raminjata, zglobovite,manzetnite,toa da ne ni pocinjam da pisuvam ceni.[DOUBLEPOST=1471000836][/DOUBLEPOST]

Greska si, jas si prasuvav avtolimarite vo Veles, site vikaat deka aluminiumot se zavaruva samo so argon,i karterot mora da se izvadi,da se ispere, pa tek onda varenje.
Точно аргон , мој кикс [emoji13] а за вадење знам дека не го вадевме, само го оставивме преку ноќ да се исцеди уљето и утредента попладне го заварија и еве го година ипол тера...

Sent from my HUAWEI GRA-L09 using Tapatalk
 
А највеќе што ме нервира е кога ке видам некој да истресе 5-6000 евра за кола стара 13-15 год и после за одржување да и бара половни делови зашто новите биле скапи... Половен дел во најдобар случај го има изживеано својот век до 70% , колку сака нека е добар... И освен делови од каросерија ( браници , врати , крила , стакла и сл. ) друго половно не признавам . Посебно не делови околу мотор или подвозје. Мојата кола е скоро 20 год стара и половен дел освен преден браник и репарирани задни амортизери нема видено ...

Sent from my HUAWEI GRA-L09 using Tapatalk
 
Точно аргон , мој кикс [emoji13] а за вадење знам дека не го вадевме, само го оставивме преку ноќ да се исцеди уљето и утредента попладне го заварија и еве го година ипол тера...

Sent from my HUAWEI GRA-L09 using Tapatalk

И колку кошташе,паметиш ли?
 
Имам за менување предни фарови за пежо 206, па сакам нови да земам. Е сеа од продавниците за автоделови велат дека нема да бидат оригинал (ваљда турски или кинески) А со оглед дека оригиналниве и не се покажаа баш квалитетни, не планирам оригинални да земам.

Некој да каже искуство со неоригиналниве фарови?
Благодарам.
 
Што траскате зелени во Тетово тие 10 000 цела предница од рамења па до спона не траскајте со тоа еден другар јас си возам Б5 и колата е топ и е ефтина за одржавање и ако си ја земеш без 500к километри ќе те тера без проблем освен редовни сервиси 1 мењавање на предница за 5 години ја мислим дека можем слободно да си кажем дека за алфата 156 пасатот е ниво погоре ;)

Прво Алфа со Пасат да споредуваш не можеш, друго како споредуваш Алфа со пасат, демек Пасатот е боље од Алфа? во што во одржување? Јас имам 156ка и на такси се вози немам никаков проблем околу неа прво а друго, еве другар има три пасата на такси он лично иде повеќе на сервис за различни ствари отколку ја што сум ја однел.

Друга ствар еве сега на едниот изгледа меначот е отиден и тоа има 540,000 некаде сакаш да кажеш демек Алфите се срање.

Не си возел Алфа а ниту пак си имал за да кажеш демек се срање и сл. Земи Алфа ќе праиме моабет. Друг пат не ги споредувај и не кажувај демек Пасатот е во ниво погоре што врска нема ама ај...
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom