.Sky.
Заменик министер без титула
- Член од
- 15 февруари 2013
- Мислења
- 6.857
- Поени од реакции
- 7.241
Започнав со санација на еден дел каде што била удрена и тој дел треба да го средам утре најкасно. т.е ми остана уште само да го исфарбам тој дел...Имав ист проблем на Реното.
Единствено, и трајно решение е следното:
Во зависност од тоа на кој начин е поставена шофершајбната,дали е во кедери, или е лепена, а кај тебе на Алфата мислам дека е лепена, мислам дека со вадење и повторно лепење на шофершајбната ќе завршиш работа.
Кај мене беше малце покомплицирано:
На самата каросерија имаше една гума, која гледа према кабината кога е поставена, а према шофершајбната нејзините метални носачи. На самата шофершајбна има кедер, кој кога ќе се залепи шофершајбната, дихтува помеѓу каросеријата и шофершајбната. На кедерот има канал во кој влегува украсната гума, која единствено се гледа однадвор... и, оздола се спојува со пластична спојка, која ја немаше, исто како и оној кедерот кој треба да дихтува... кога менувале шофершајбна не ја ставиле и украсната ја залиле со лепак за да стои некако. И течеше вода... Кога го набавив сето тоа, се намести како што пропишале од фабриката и не тече вода
Значи, муабетот ми беше испитај што се треба да има таму, не ја знаеш историјата на колата, и како ја одржувале.
Да не заборавам: Провери ги и каналите за одвод на вода кои се наоѓаат под шофершајбната, најверојатно се гледаат во аглите кога ќе дигнеш хаубата, може и да се затнати... исто така, ако вадиш шофершајбна провери ја состојбата на лимот, таму многу веројатно има нешто гнило. Ако има, санирај, заштити па после лепење на шофершајбна.
П.С ми прегоре сијаличката на кратко светло ја сменив и пак не работи. Проверив осигурачи пак исто не работи... да не на некој му се има десено вакво нешто.
на мојата 180 евра цела предница - Алфа 156каПа сеа ако споредиш со фичо, секако дека е скапо за оддржување, овој што ја зеде колата од мене ја смени цела предница во тетово, значи скроз све за 230 евра, кажи ми ти мене поевтина предница од тоа, освен фичо и југо, ти викам дека се издржливи коли многу, сеа ти ако сакаш да се ценкаш со секој дел колку кошта тоа е друга работа, и голф 5 се издржливи и ги фалат многу, ама на едeн му се расипа турбото и плати 500 евра за половно. Делови имаш нови и половни колку сакаш за евтини пари, ти викам дека за просечен човек се топ коли само ако може да најде некоја што е возена домакински.
Дур ја имав јас напраив 70 илјади км, и баш ништо не и сменив освен срвиси и каиш.
Ако одиме по твоја логика, може и цел мотор да му кошта 700 евра, ама нема потреба да му мењаваш зш VW мотор нема смрт.
Јас попрво би возел пасат од 2002-ра отколку некој фиат или пежо од од 2008-ма.