Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
У пичку матер, таман реков се сменив на колата и рајат ќе терам цело лето, ми се поеба нешто.

Прееска после работа кога да ја запалам, мислам дека порано го пуштив клучот или кумплугот (зборев на телефон дур ја палев и нешто несмасно ко да направив). Колата запали ама почна да тресе и ко да сакаше да изгасне. Ја изгасив и пак ја запалив и се си беше топ. Се довезов до дома и пак да излезам, ја палам и пак истото се дешава, пали колата ама тресе (воланот и мењачот највеќе) и го смени звукот ептен, ко на тропкање е звукот. Не прима гас многу добро, т.е. прима, педалата работи, обртаите идат ама колата тешко поаѓа и чудно брчи. Појдам во 1ва ќе сменам во 2ра и на ~35kmh осеќам гребење некаде напред во патосот под ладицата. Менувам во 3та и го снемува, на ~50kmh истото се случува, менувам во 4та и го снемува.

Исто сега приметив дека кога е угасена мењачот слободно си работи, менува од 1ва во 2ра во 3та без притиснат кумплуг. Кога ќе ја запалам се тресе ко споулавен.

Што би можело да е?
Недај боже да имаш прескокнато заб на ребраст каиш. Мали се шансите, но и тоа е возможно ако си ја трзнал премногу колата. Можи и да си скинал држач од моторот, расипана ламда сонда.....многу работи[DOUBLEPOST=1463083511][/DOUBLEPOST]
Daj mi mislenje za puntoto,so kako,kakvo punto.zagrean sum za punto

Пунтото го возам од дедото, а јас имам Цитроен Аx. Но почесто е кај мене Пунтото.

Механички е скроз ОК, единствена мана им е електриката. Знае да прави проблеми. И светлата се лоши во верзија со леќи. Но јас ставив ксенон и сега е супер. Пластиките се малку погруби него кај конкуренцијата, но моторот затоа е перфектен(1.9 ЈТД) По пат мислиш ништо неможи да те стаса(тој мотор се става и во Вектра, Астра, Кадилак, СААБ, Алфа, Ланчиа, Сузуки....).

На летотото го тестирав на одмор за Ксамил, до таму по автопат,130-150 км/ч, а на враќање по тие угорниците према Химара. Со повремена клима ми потроши малку испод 5 л просек
 
Недај боже да имаш прескокнато заб на ребраст каиш. Мали се шансите, но и тоа е возможно ако си ја трзнал премногу колата. Можи и да си скинал држач од моторот, расипана ламда сонда.....многу работи

Прескокнат заб на ребраст каиш нема да се среди лесно со промена евентуално на каишот? Мене ме плаши да не е моторот зашто тоа не се праи, другото се си велам ќе се смени.

Ќе видам од сабајле ќе барам некој механичар, ако се нафати да дојде некој до паркинг пред зграда да ја види што и како е, ако не ќе морам да ја носам кај некого каква таква. Од кога ми се деси ова веќе извозив 9км :(
 
Прескокнат заб на ребраст каиш нема да се среди лесно со промена евентуално на каишот? Мене ме плаши да не е моторот зашто тоа не се праи, другото се си велам ќе се смени.

Ќе видам од сабајле ќе барам некој механичар, ако се нафати да дојде некој до паркинг пред зграда да ја види што и како е, ако не ќе морам да ја носам кај некого каква таква. Од кога ми се деси ова веќе извозив 9км :(


Јас сум од Кичево, и тешко помош од мене на л.м.

Све можи да биди, пак да повторам..од сензор, истргана жица, ламбдата, каиш, откачена ламела(од нитните), замаец.....да се надеваме дека не е нешто посериозно.

Пиши обавезно
 
Јас сум од Кичево, и тешко помош од мене на л.м.

Све можи да биди, пак да повторам..од сензор, истргана жица, ламбдата, каиш, откачена ламела(од нитните), замаец.....да се надеваме дека не е нешто посериозно.

Пиши обавезно

Ја однесов сабајле на механичар. Ми рече дека едниот цилиндар на моторот не работи (4 цилиндри се) и дека најверојатно е до нешто што се вика "бобина" но дека мора да се провери. Ќе пишам кога ќе ја земам, дали стварно е тоа и колку ќе кошта промената.
 
Значи бензинец ти е колата. Тоа е високонапонскиот трансформатор киј го крева напонот на преку 20 000 волти потребни да се запали бензинот со свеќицата.

Ок ако проверил точно, но истиот ефект можи да го има ако не работи и самата свеќица или кабелот.

Штом е бензинец, обавезно измери компресија, многу полесно е кај нив и трае 10 минути(но мора моторот да е ладен)
 
здраво дечки, вака да ве прашав за колава пежо 206 1.4 бензин... од моторот тече по малце улје, тече доле до компресорот за клима (види слика) па ако може некој да ми каже што е, дали е нешто критично и некој добар и ефтин мајстор за да го порпави :) :)
ви благодарам однапред :)

vodi so uv lampa dali e flurescentna bojata na istekuvanjeto. ako e taka ti tece uljeto od klimata. ako e od klimata so lampata i specijalni naocari ce go najdes tocnoto mesto od kade ti istekuva. mozno da e od aluminumskite cevki koi vleguvaat vo klimata i da se razjadeni gumenite prsteni
 
Денес кога ја возев колата на два-три пати приметив кога го испуштам кумплугот има мали звуци, како крцкање нешто вакво. Кумплугот фаќа и менувањето оди нормално но кога ја кревам ногата испушта некои звуци. Можно ли е да е нешто загрижувачко ?
 
Треба точно да осетиш од кај доаѓа звукот-можи да е од пружината што има функција да ја праќа папучата нагоре
 
здраво дечки , совет, помош од вас ... имам тико и имам проблем со водата...во возење некако колата како да ми сецка, да се треси а најмногу кога е во статична позиција или во лер, од кога ке ја изгаснам и се излади моторот имам забележано дека недостасува вода во ладњакоти во казанчето... ги проверив сите црева се во ред не течат не се подуени, перките се уклучуваат и во возење и после кога ке е изгасната, ..... пред одреден период ладњакот го перев со вурт средство да не нешто има и од тоа проблем или некој друг е проблем ве молам кој знае или имал ваков сличен проблем да ми помогне
 
Možebi dihtungot na glavata na motorot propušta negde i vleguva voda vo cilindrite. I normalnoporadi vodata motorot trokira.

No seckanjeto možebi i nema vrska so gubenjeto na vodata. Treba da se vidi od kade pušta voda
 
Možebi dihtungot na glavata na motorot propušta negde i vleguva voda vo cilindrite. I normalnoporadi vodata motorot trokira.

No seckanjeto možebi i nema vrska so gubenjeto na vodata. Treba da se vidi od kade pušta voda
дали тоа би значело и мешање на уљето со вода ,,, проверив шипката за уље во ред е .... можно ли е воздох нешто да прима од некое црево
 
Pozdrav! Dali bi mozele da mi preporacate dobar avtolimar koj bi ja sredil dlabnatinava od slikata?? samo da be se farba!
 

Attachments

  • 11276159_694916780630431_1384018103_n.jpg
    11276159_694916780630431_1384018103_n.jpg
    172,8 KB · Прегледи: 45
дали тоа би значело и мешање на уљето со вода ,,, проверив шипката за уље во ред е .... можно ли е воздох нешто да прима од некое црево

Немора да се мешаат уљето и водата. Зависи каде е оштетен дихтунгот. Можи да се случи(мене ми се има случувано на Фиат 1300 пред многу години) да се оштети на спојот на компресиониот дел и делот каде циркулира водата.

Но сепак без детален преглед на лм. тешко вака да се одреди
 
Имам проблем со радиото во кола се онака радио слушам ама за цеде кога ќе ставам ми дава ерор има некое чаре?
 
vodi so uv lampa dali e flurescentna bojata na istekuvanjeto. ako e taka ti tece uljeto od klimata. ako e od klimata so lampata i specijalni naocari ce go najdes tocnoto mesto od kade ti istekuva. mozno da e od aluminumskite cevki koi vleguvaat vo klimata i da se razjadeni gumenite prsteni
фала ти многу :)
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom