- Член од
- 8 јануари 2012
- Мислења
- 10.318
- Поени од реакции
- 15.489
Недај боже да имаш прескокнато заб на ребраст каиш. Мали се шансите, но и тоа е возможно ако си ја трзнал премногу колата. Можи и да си скинал држач од моторот, расипана ламда сонда.....многу работи[DOUBLEPOST=1463083511][/DOUBLEPOST]У пичку матер, таман реков се сменив на колата и рајат ќе терам цело лето, ми се поеба нешто.
Прееска после работа кога да ја запалам, мислам дека порано го пуштив клучот или кумплугот (зборев на телефон дур ја палев и нешто несмасно ко да направив). Колата запали ама почна да тресе и ко да сакаше да изгасне. Ја изгасив и пак ја запалив и се си беше топ. Се довезов до дома и пак да излезам, ја палам и пак истото се дешава, пали колата ама тресе (воланот и мењачот највеќе) и го смени звукот ептен, ко на тропкање е звукот. Не прима гас многу добро, т.е. прима, педалата работи, обртаите идат ама колата тешко поаѓа и чудно брчи. Појдам во 1ва ќе сменам во 2ра и на ~35kmh осеќам гребење некаде напред во патосот под ладицата. Менувам во 3та и го снемува, на ~50kmh истото се случува, менувам во 4та и го снемува.
Исто сега приметив дека кога е угасена мењачот слободно си работи, менува од 1ва во 2ра во 3та без притиснат кумплуг. Кога ќе ја запалам се тресе ко споулавен.
Што би можело да е?
Пунтото го возам од дедото, а јас имам Цитроен Аx. Но почесто е кај мене Пунтото.Daj mi mislenje za puntoto,so kako,kakvo punto.zagrean sum za punto
Механички е скроз ОК, единствена мана им е електриката. Знае да прави проблеми. И светлата се лоши во верзија со леќи. Но јас ставив ксенон и сега е супер. Пластиките се малку погруби него кај конкуренцијата, но моторот затоа е перфектен(1.9 ЈТД) По пат мислиш ништо неможи да те стаса(тој мотор се става и во Вектра, Астра, Кадилак, СААБ, Алфа, Ланчиа, Сузуки....).
На летотото го тестирав на одмор за Ксамил, до таму по автопат,130-150 км/ч, а на враќање по тие угорниците према Химара. Со повремена клима ми потроши малку испод 5 л просек