Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Не може тоа со колите од бугарија умре тоа време



Може, законот остана само како предлог мислам... Пошто имам доста другари, пријатели и познаници со бугарски коли... Кумот мој има бугарска кола и ја вози преку цела година... После едно пријателче он и неговите заедно имаат 3 коли сите не бугарски табли и се возат низ цела година, а и моторот му е на бугарски табли...[DOUBLEPOST=1438985829][/DOUBLEPOST]
Ima lepak 1200 denari e plus ima edno sredstvo za cistenje[DOUBLEPOST=1438947694][/DOUBLEPOST]
Само човек што не знае мамтематика купува дизлел зашто слушнал од друг што не знаае математика дека е поевтино со нафта.[DOUBLEPOST=1438947766][/DOUBLEPOST]
Може ако е повратник[DOUBLEPOST=1438948242][/DOUBLEPOST]
Не треси глупости жити се зашто двајца Македонци со бугарски коли одат во Бугарија,ги префрлаат колите од еден на друг и така ќеруваат нови 6 месеци.


Па искрено тука некаде излегува... Освен ако не споредуваме некој дизел од 3000+ цц со бензин на плин од 1200-1400 цц... Најкористените дизели ( 1.7 , 1.9, 2.0 ) споредено со најкористените бензинци ( 1.2 - 1.8 ) и пресметано во пари трошат скоро па исто... Разликата е според мене мала, односно 50-100 денари на 100 км мене не ми значат ништо... Ако веќе возиш бензинец кој има потенцијал, биди џек до крај и вози го на бензин да го осетиш потенцијалот... Ако не, не го мачи со плин... Јас не гледам логика да земеш некој 2.0 ( или поголем ) турбо бензинец со 200кс и да го ставиш на плин... На плин според мене се знае, идат мали и градски коли од 1000-1200 па ајде и 1400 цц, кои се полесни од 1 тон... Се над тоа е без врска...[/quote]
 
Последно уредено:
Може, законот остана само како предлог мислам... Пошто имам доста другари, пријатели и познаници со бугарски коли... Кумот мој има бугарска кола и ја вози преку цела година... После едно пријателче он и неговите заедно имаат 3 коли сите не бугарски табли и се возат низ цела година, а и моторот му е на бугарски табли...[DOUBLEPOST=1438985829][/DOUBLEPOST]


Па искрено тука некаде излегува... Освен ако не споредуваме некој дизел од 3000+ цц со бензин на плин од 1200-1400 цц... Најкористените дизели ( 1.7 , 1.9, 2.0 ) споредено со најкористените бензинци ( 1.2 - 1.8 ) и пресметано во пари трошат скоро па исто... Разликата е според мене мала, односно 50-100 денари на 100 км мене не ми значат ништо... Ако веќе возиш бензинец кој има потенцијал, биди џек до крај и вози го на бензин да го осетиш потенцијалот... Ако не, не го мачи со плин... Јас не гледам логика да земеш некој 2.0 ( или поголем ) турбо бензинец со 200кс и да го ставиш на плин... На плин според мене се знае, идат мали и градски коли од 1000-1200 па ајде и 1400 цц, кои се полесни од 1 тон... Се над тоа е без врска...
[/quote]
Кога би имал некој 1.0,1.2,1.4 или 1.6 бензинец не помислувам на плин да го правам
 
Кога би имал некој 1.0,1.2,1.4 или 1.6 бензинец не помислувам на плин да го правам[/quote]




Според мене само тие мотори и се исплати да се стават на плин... Мал градски дејли драјвер, кој го возиш претежно сам или со уште еден сопатник... Малку троши бензин, малку ке троши и плин... Како што реков - зашто ми е некој потентен 2 или повеќе литраш, ако идам на опција економичност... А за пат, товарен со луѓе и багаж дизелот си е неприкосновен... Ме сфаќаш ???
 
Кога би имал некој 1.0,1.2,1.4 или 1.6 бензинец не помислувам на плин да го правам




Според мене само тие мотори и се исплати да се стават на плин... Мал градски дејли драјвер, кој го возиш претежно сам или со уште еден сопатник... Малку троши бензин, малку ке троши и плин... Како што реков - зашто ми е некој потентен 2 или повеќе литраш, ако идам на опција економичност... А за пат, товарен со луѓе и багаж дизелот си е неприкосновен... Ме сфаќаш ???[/quote]
Дизел е се знае за фамилијарна кола. И добар дизел над 2.0 мотор.
 
Плин се знае - само ако се поминува сериозна километража на годишно ниво!
Во спротивно, тоа е само неисплатлива инвестиција.
 
За тие што викаат дека форд мондео е лош..

Моделот кој е искористен како тест примерок за оваа статија, бил купен на старо со прилично големакилометража,но првиот впечаток е дека тоа не претставува сериозна пречка за неговата натамошна употреба. Напротив, овој 7 години стармодел соизминати речиси 200.000 km е цврст и сочуван автомобил, без знаци за некаква разлабавеност, ситесистеми работат правилно, а потрошувачката на големиот 2,2-литарски дизел мотор со 150 КС (што на овие простори се среќава многу ретко), во просек изнесува околу6 литри. Одличната состојба на возилото се должи на редовното одржување, 6-брзинскиот менувач и возењето претежно на отворен пат.

mon2_614907S0.jpg


Според статистиките на германскиот ADAC,Mondeoможе да се пофали со помалброј на сервисниинтервенции во однос на просекот во неговата класа. За потешките дизел модели карактеристично е брзото абење на предната суспензија и сопирачките, додека пак кај бензинците проблем знае да направиелектрониката, но горе-долу тоа се главните грижи за сопствениците на вакви автомобили. Моторите имаатдобри перформанси, умеренапотрошувачкаи не се склони кон брзо трошење на маслото (особено оние по редизајнот), па од тојаспект не би требало да има причина за загриженост. Проблемите кои би можеле да се јават во однос на турбо полначот кај дизел моделите повеќе се резултат на грубо и често возење низ градските улициотколку знак за некаковнедостаток при конструкцијата.

Освен тоа што импресионира со големината напатничкиот и багажниот простор, Mondeo е и многу цврсто изработен. Покревки се пластичните површини подложни на ситни гребаници и оштетувања. Чувството на удобност пред се’произлегува од големата просторност, а малку поцврстата суспензија е добра и на нашите патишта, иако тоа не е најсилната страна на Mondeo.

mon4_614905S0.jpg


Управувањето и прецизноста во возењетокајвторатата генерација на Mondeo (воведена во 2000-тата и редизајнирана во 2003-та година) се меѓу најдобрите во средната класа, па затоа не зачудува фактот што платформата и поголем дел од системите ги има преземено и Jaguar за конструкција на моделот X-Type. Во понудата е вклучен и голем караван, а на нашиот пазар најдостапни се 2,0-литарскиот„дизелаш“ (130 КС) и 1,8 и 2,0-литарскитебензинци (115 и 145 КС). Овој вид на половни автомобили може да се најдат и по цена од околу 4.000 евра.
 
Рака на срце фордовите имаат убави дизајни,но квалитетот не е баш на ниво како пасати или Ауди А4 за (мондео мислам) а цената е неприфатлива и само будала да си купи мондеово кога брзо паѓаат цената за разлика од пасати или од Ауди А4 .
А најмногу ме нервира кога ќе смениш резервно тркало и кога ќе видете дека е различна од стандардите наместо шраф туку мутер е LoL


Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk
 
Слушнав дека моторот на голф 4 1.4 бил срање, дали е точно или не?
И зошто?
Ако се разбира некој да ми каже
 
Не се прави многу паметен убаво прашав
 
Trosat ulje mnogu,slab motor a mnogu tromav,i benzin trosat mnogu, ispod 8-9 litra ne se niz grad
Извини друже јас не знам во кој век живееш дали моторот е во времето со курбла или не ,но знам дека голфот не сум слушнал ниту ми кажувале дека му троши масло кое нема шанси ;)
 
Извини друже јас не знам во кој век живееш дали моторот е во времето со курбла или не ,но знам дека голфот не сум слушнал ниту ми кажувале дека му троши масло кое нема шанси ;)

Otvori na internet, procepkaj vidi, prasaj nekoj gazda na golf so toj motor I Ke ti stane jasno.Ne ripaj odma kako bolno pile
 
Извини друже јас не знам во кој век живееш дали моторот е во времето со курбла или не ,но знам дека голфот не сум слушнал ниту ми кажувале дека му троши масло кое нема шанси ;)

Трошат масло зашто се форсираат. Тешка каросерија мал мотор.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom