Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
И Германските коли не се како што се прикажуваат. Точно е дека со Мерцедес Е (прва генерација) можиш да поминиш 1 000 000 км,ама ако не ти скапи шасијата

Денес на пазарот не постои кола која толку и кородира шасијата како Мерцедес Е. Кој не верува нека ги тргни гумиците од кај вратите или шофершајбната и ќе види дека е све труло освен ако не е префарбана вомеѓувреме.Во Шведска или Норвешка на времето(не се сеќавам најдобро) имаше препорака за оваа кола дека рѓосува и купувачите да размилат добро
 
Неможеме ние да си ги мериме со никој..Со плата од 11.000.12.000 денара неможеш да одржуваш БМВ од 2013 година,тоа е факт,сакаш прифати сакаш не..Денес кај нас се гледа само поефтиното,мал број луѓе имаат пари да плеснат 10.000 евра за половен Мерцедес со 200.000 од Германија,оти незнае што го чека после..Еве пробај..Дај на оглас една кола во вредност од 1500 евра,било која марка,и огласи некое Ауди од 5000 евра..Јас ќе потпишам со две раце дека таа од 1500 евра ќе ја продадеш во рок од 1 ден..А Аудито ќе си постои,а може и никогаш да не го продадеш оти народот нема пари..И се знае горе-доле дека неможе Голф 3 од Германија увезен 1995 година 2700 евра со 175.000 км..



Стандардот е веќе нешто друго ... Неспорно е дека ја игра најголемата и главна улога кај 90% од нас ... Второ тоа дека се прават превари е општо познат факт и треба 12 очи отварање ... А тоа се прави затоа што има доста луѓе кои што наседнуваат , исто како типот со таа Е класа од Бугарија што прашуваше пред некој ден ... И не само Голф 3 или 4, туку било која кола увезена од Германија, а е постара од 10 години е многу малку веројатно да има ,,само" 150-170К км ... Посебно ако е земена од плацеви и прекупци... Има исклучоци, ама тоа е една кола во 50 ... Затоа ја викам ако увезуваш кола иди си сам и земи ја од некој човек од дома, што била лично негова и возена лично од него, па плати и некој денар поскапо ако треба ... И трето цените кај нас се високи највеќе заради тие давачки, царини, даноци и ред други работи ... За тој Голф кој горе е земен по цена од 800-1000 евра, имаш уште толку давачки овде + патни трошкови + заработка и ете ја цената ... Да сме ослободени од истите давачки јас гарантирам дека никој нема ни да ја погледне таа 3-ка од 97 за 2700 евра, кога може да вози 5-ка од 2006-та за 3500 евра ... Всушност доста сигурен сум дека никој нема да погледне кола постара од 2006-та / 07-ма ...
 
Se gleda uste po slikata deka vozis franucka/italijanska kola i zatoa gi branis, samo neznam zaso imate tolkav kompleks kon germanskite avtomobili...skapi vi bile mnogu.Pa dobro be nikoj ne te tera da ja kupis vozete si toa sto mozete da si go dozvolite samo ne kazuvajte gluposti. I da, sto go zema mercedes vo usta gi kupuvale so 200.000 km od Germanija...Drugar neznam kolku si informiran ama 200.000 km za Mercedes se nisto ( kako 20.000 za Fiat). Mercedes pominuva 1.000.000 km, i garantiraat za toa. Ako ne znaes za toa idi rasprasaj se malce i ke vidis posle zasto se vozat Germanskite avtomobili povekje od Italijanskite i Francuskite. P.S. izvini na tvoj post sto odgovaram (ne vazi samo za tebe) ama gledam mnogu gi isforsiravte Italijanskive/Francuskive avtomobili gi napravivte deka se bolje od Germanskite.

Зошто мислиш дека ги бранам? И јас би возел Голф да знам дека две и пол години нема да се расипе ништо,како со Фиатот што го имав,освен некои ситници..Како бе не се ништо 200.000 за Мерцедес?Се постепено откажува,200.000 км се сериозна бројка,ако ја купуваш колата за да ја возиш уште 10.000 км,не се ништо нормално...200.000 км се половина од километрите што може да се помине со тој мотор,после иде освежување,полуремонт,чистење дизни,турбини и слично,а сето тоа кошта и повлекува доста пари,бидејќи возиш Мерцедес,не Матиз...Никој не рече дека Италијански или Француските се болји од Германските..Денеска тоа не постои,секоја половна кола е приказна сама за себе,како ќе ти се погоди така..Сите половни се расипуваат,купи Ауди од салон,е тоа нема да се расипе до 150.000 км сигурно..
 
Абе да, исто е ама не е исто ... Филингот кога седиш во бенџо и кога седиш во цитроен не е ист, нели ... Точно дека звучи доста малограѓански, ама доста реален факт е ... И тоа бмв што кај нас се продава 1500 евра поскапо од цинтроенот и на запад при самото купување било најмалку 1000 евра поскапо ... Еве ти си земал стило 1.9 јтд од 2006-та за 2600 евра. Исто толку би бил и некој цитроен ц4, така ? Е сега кажи ми колку би те чинело да си земал на пример бмв 118д или ауди а3 1.9 тди од истата година... Едно 3 пати повеќе, нели ? И не е тоа затоа што едните се преценети а другиве потценети ... И самиот знаеш дека дел од цената што ја плаќаш за бмв, ауди, мерцедес е заради тоа нешто тие го имаат а другиве не, а се вика ПРЕМИУМ БРЕНД, зарем не ? И да е тоа така само кај нас, тогаш да се натегаме, ама тоа е така ширум целиот свет ... И апсурдно е да се споредува едно со друго ...
Немаат никаква амортизација германските возила,односно како со коњска кола да се возиш.
Ако треба да давам трипати повеќе 7-8к евра за некоја извозена германска канта тогаш ќе одам на опција ново возило а оставам простор и за 2-3 години половно француско односно италијанско возило.
А ако сакаш да бидеш манга и возиш мерцедес или бмв тогаш олесни се 30-50к евра во салон.
 
Види пријател. Дека Мерцедес, Ауди и БМВ се премиум бренд, се. Не се споредуваат со другите коли, апсолутно. Ама ако ти мислиш дека мерцедес од 2001 што си го купил со наводно 200к поминато дека е премиум бренд, јако си се заебал. 45 илјади евра е новата Е класа дизел, купи ја нова, џек си, мангуп, се сложувам, возиш премиум бренд. А тоа што си фукнал 4000 евра за 15 години стар мерцедес тоа не значи дека возиш премиум бренд. Едноставно ти незнаш што земаш тогаш. И баш ме интересира да ја видам таа гаранција што ја дава Мерцедес за 1 милион километри.
Во Германија 100 000 км се поминуваат за 1 година. Автомобил се купува според потребата а не според чаламот, за разлика од кај нас.
Prvo ne go vozam mercedesot za calam tuku najvekje mi se svigja taa kola i sekogas spored mene ke bide na prvo mesto. I da so 4.000 Eu ke zemam podobro mercedes star 15 godini otkolku nekoj fiat/citroen star 10 godini sto nema pola od opremata sto ja ima mercedesot i voznjata vo taa i vo ovaa kola se razlikuva kade-kade.
 
Prvo ne go vozam mercedesot za calam tuku najvekje mi se svigja taa kola i sekogas spored mene ke bide na prvo mesto. I da so 4.000 Eu ke zemam podobro mercedes star 15 godini otkolku nekoj fiat/citroen star 10 godini sto nema pola od opremata sto ja ima mercedesot i voznjata vo taa i vo ovaa kola se razlikuva kade-kade.
Тоа е и твојот проблем бе баце, не си ни возел ништо друго освен Мерцедес. Најлоши се оние кои што за прва кола ќе им купат Мерцедес, БМВ или Ауди од 95 година. Автоматски за нив тоа станува најдобра кола што постои и што некогаш ја возеле.
 
Немаат никаква амортизација германските возила,односно како со коњска кола да се возиш.
Ако треба да давам трипати повеќе 7-8к евра за некоја извозена германска канта тогаш ќе одам на опција ново возило а оставам простор и за 2-3 години половно француско односно италијанско возило.
А ако сакаш да бидеш манга и возиш мерцедес или бмв тогаш олесни се 30-50к евра во салон.
hahaha drugar ti izgleda si se vozel vo neko ja kanta so 500.000+ km i izedeni amortizeri. A inace ne mi kazuvaj sto da vozam jas, za mene jas si znam sto e najdobro,vozi si ti italijanska kola (sekoj si ima pravo na svoj izbor) i uzivaj :)[DOUBLEPOST=1432746636][/DOUBLEPOST]
Тоа е и твојот проблем бе баце, не си ни возел ништо друго освен Мерцедес. Најлоши се оние кои што за прва кола ќе им купат Мерцедес, БМВ или Ауди од 95 година. Автоматски за нив тоа станува најдобра кола што постои и што некогаш ја возеле.
Od kaj znaes ti kolku koli iam vozeno i od koja godina mercedes vozam? Da ne ima pisuvano negde istorija za mene?
 
hahaha drugar ti izgleda si se vozel vo neko ja kanta so 500.000+ km i izedeni amortizeri. A inace ne mi kazuvaj sto da vozam jas, za mene jas si znam sto e najdobro,vozi si ti italijanska kola (sekoj si ima pravo na svoj izbor) i uzivaj :)[DOUBLEPOST=1432746636][/DOUBLEPOST]
Od kaj znaes ti kolku koli iam vozeno i od koja godina mercedes vozam? Da ne ima pisuvano negde istorija za mene?
20 години имаш, колку може да имаш извозено? :D И дај жити се, вози си што сакаш само немој да ме убедуваш мене што е најдобро.
 
20 години имаш, колку може да имаш извозено? :D И дај жити се, вози си што сакаш само немој да ме убедуваш мене што е најдобро.
Nema vrska ajde taka neka bide :) p.s. ne ubeduvam nikoj sekoj si ima pravo na mislenje fala bogu, samo me iznervira i nemozev da se vozdrzam toa sto mnogu gi isforsiravte italijanskite i francuskite avtomobili, gi napraivte nad germanskite.
 
Јас сакав пасат да земам ама кога видов дека пасат оној делфин иде 3к се откажав да земам навистина ги исфорсираа а за тие пари има да земам авион алфа и плус поново годиште а не 97 ко пасат за 3к
 
Немаат никаква амортизација германските возила,односно како со коњска кола да се возиш.
Ако треба да давам трипати повеќе 7-8к евра за некоја извозена германска канта тогаш ќе одам на опција ново возило а оставам простор и за 2-3 години половно француско односно италијанско возило.
А ако сакаш да бидеш манга и возиш мерцедес или бмв тогаш олесни се 30-50к евра во салон.



Еј абе ајде ... Е класа е како во коњска кола да се возиш ? А6 исто ? Е добро жими голфот што е тврд, ама хечбек е, каков сакаш да биде, кола од 1200 кг, а башка и таков е заради едноставо решената предница ... И не споредувај серија 3 и ц5 во вожња, кога и самиот знаеш дека бмв-то само по себе има спортска суспензија ... И незнам како може и во кој универзум тоа серија 1 и А3 од 2006-07 да се канти ... 7-8 К евра опција ново ти е само некое Авео, а дали Авео се споредува со предходниве ???... Или некоја Дачија Сандеро, во која искрено даваш пари само за моторот ... Можеш и Ц1, 107 , ама што кола е тоа во споредба со овие " канти " ... Јас не викам дека француските или италијанските возила се лоши... Не викам ни дека се полоши од германските... Јас уствари не викам дека ниедна кола е лоша, туку викам дека има зошто едни се поскапи а други поевтини... Не сум ги измислил јас цените... За 7-8 К евра можеш да земеш и добар Меган дизел стар 3-5 години, кој е извонредно возило, ама и тој Меган нов е купен 15 - 16 000 евра, за разлика од серија 1 или А3 кои се иста класа, ама платени 7 - 10 000 евра повеќе ... Епа пропорционално на тоа и сосема логично е после исвесен период да бидат поскапи и како половни возила ...
 
Prvo ne go vozam mercedesot za calam tuku najvekje mi se svigja taa kola i sekogas spored mene ke bide na prvo mesto. I da so 4.000 Eu ke zemam podobro mercedes star 15 godini otkolku nekoj fiat/citroen star 10 godini sto nema pola od opremata sto ja ima mercedesot i voznjata vo taa i vo ovaa kola se razlikuva kade-kade.

И еден член како тебе викаше само Мерцедес ќе возел,па не помина ни 2 недели откако го напиша постот,веднаш го префрли во Купувам/Продавам,сака да го продаде..Скапо е одржувањето..Не летај..Да си го спечалил ти Мерцедесот океј,ти го купиле,вози си го и не се замарај..Ти не размислуваш како што треба,зелен си уште,треба да се калемиш уште..Викаш 15 години стар Мерцедес ќе земал,место понов Цитроен,Опел,или било што..Значи ти колата ја купуваш за другите,за чаламење,не ја купуваш за лична потреба и корист..Зошто во старт да купувам кола што е многу постара,кога за истите пари можам да земам поново возило..Колата ја купуваш за ПОТРЕБА и МЕРАК,не да даваш пари по делови..Неможе баба и девојка исто да бидат..
 
Еј абе ајде ... Е класа е како во коњска кола да се возиш ? А6 исто ? Е добро жими голфот што е тврд, ама хечбек е, каков сакаш да биде, кола од 1200 кг, а башка и таков е заради едноставо решената предница ... И не споредувај серија 3 и ц5 во вожња, кога и самиот знаеш дека бмв-то само по себе има спортска суспензија ... И незнам како може и во кој универзум тоа серија 1 и А3 од 2006-07 да се канти ... 7-8 К евра опција ново ти е само некое Авео, а дали Авео се споредува со предходниве ???... Или некоја Дачија Сандеро, во која искрено даваш пари само за моторот ... Можеш и Ц1, 107 , ама што кола е тоа во споредба со овие " канти " ... Јас не викам дека француските или италијанските возила се лоши... Не викам ни дека се полоши од германските... Јас уствари не викам дека ниедна кола е лоша, туку викам дека има зошто едни се поскапи а други поевтини... Не сум ги измислил јас цените... За 7-8 К евра можеш да земеш и добар Меган дизел стар 3-5 години, кој е извонредно возило, ама и тој Меган нов е купен 15 - 16 000 евра, за разлика од серија 1 или А3 кои се иста класа, ама платени 7 - 10 000 евра повеќе ... Епа пропорционално на тоа и сосема логично е после исвесен период да бидат поскапи и како половни возила ...
Ne mu se zamaraj referati da pisuvas edinstveno kazi mu go ova: Do sea ne sum videl nekoj pretsedatel/premier da se vozi vo citroen/fiat, obicno se vozat vo Mercedesi eventualno Audi,Passat... ako imale podobra amortizacija i voznja francuskiteitalijanskite koli,bi se vozele vo niv.[DOUBLEPOST=1432830280][/DOUBLEPOST]
И еден член како тебе викаше само Мерцедес ќе возел,па не помина ни 2 недели откако го напиша постот,веднаш го префрли во Купувам/Продавам,сака да го продаде..Скапо е одржувањето..Не летај..Да си го спечалил ти Мерцедесот океј,ти го купиле,вози си го и не се замарај..Ти не размислуваш како што треба,зелен си уште,треба да се калемиш уште..Викаш 15 години стар Мерцедес ќе земал,место понов Цитроен,Опел,или било што..Значи ти колата ја купуваш за другите,за чаламење,не ја купуваш за лична потреба и корист..Зошто во старт да купувам кола што е многу постара,кога за истите пари можам да земам поново возило..Колата ја купуваш за ПОТРЕБА и МЕРАК,не да даваш пари по делови..Неможе баба и девојка исто да бидат..
Ne rekov jas deka ke zemam 15 godini star, tuku dadov primer sto bi napravil so tie 4.000 eu. A i sporedbava ne ti bese dobra zaso baba i devojka se nekoi 40 godini razlika (60-20) a razlikata vo kolive e 5 do 10 godini, epa ako gledame od toj aspekt devojka od 20 godini, i devojka(milfara) od 25-30 godini nema razlika, odi vidi malce kakvi ima gadni 20 godisni devojki i kakvi pickista ima od 25-30 godini...Rabotata e kolku e odrzuvana i stegnata kolata/devojkata ;) I ke ti dodadam uste nesto...Mercedes/bmw ili audi koga kupuvas od salon novi se 50.000 eur., za razlika od francuskite/italijanskite sto se 10.000-15.000 eur od salon( zborime prosecno neli imas i i mercedesi sto se nad 1milion eur) epa tuka ima nekoja skriena matematika be brat ne e rabotata markata ja plakjas, aj napravi vakva sporedba koga kupuvas obicni farmerki (pr. Pull&Bear) od 1.500 den gi nosis 1 god max. a koga kupuvas od 100-150 evra farmerki (primer Armani) gi nosis 5-6 godini najmalce..ova ti go davam od licen primer da voocis kade e razlikata, ne stanuva zbor sekogas SAMO za markata (vikam "samo" zatoa sto i toa si ima procent vo sumata normalno). Ako ne sum vo pravo slobodno popravi me
 
Последно уредено:
Ne mu se zamaraj referati da pisuvas edinstveno kazi mu go ova: Do sea ne sum videl nekoj pretsedatel/premier da se vozi vo citroen/fiat, obicno se vozat vo Mercedesi eventualno Audi,Passat... ako imale podobra amortizacija i voznja francuskiteitalijanskite koli,bi se vozele vo niv.[DOUBLEPOST=1432830280][/DOUBLEPOST]
Ne rekov jas deka ke zemam 15 godini star, tuku dadov primer sto bi napravil so tie 4.000 eu. A i sporedbava ne ti bese dobra zaso baba i devojka se nekoi 40 godini razlika (60-20) a razlikata vo kolive e 5 do 10 godini, epa ako gledame od toj aspekt devojka od 20 godini, i devojka(milfara) od 25-30 godini nema razlika, odi vidi malce kakvi ima gadni 20 godisni devojki i kakvi pickista ima od 25-30 godini...Rabotata e kolku e odrzuvana i stegnata kolata/devojkata ;) I ke ti dodadam uste nesto...Mercedes/bmw ili audi koga kupuvas od salon novi se 50.000 eur., za razlika od francuskite/italijanskite sto se 10.000-15.000 eur od salon( zborime prosecno neli imas i i mercedesi sto se nad 1milion eur) epa tuka ima nekoja skriena matematika be brat ne e rabotata markata ja plakjas, aj napravi vakva sporedba koga kupuvas obicni farmerki (pr. Pull&Bear) od 1.500 den gi nosis 1 god max. a koga kupuvas od 100-150 evra farmerki (primer Armani) gi nosis 5-6 godini najmalce..ova ti go davam od licen primer da voocis kade e razlikata, ne stanuva zbor sekogas SAMO za markata (vikam "samo" zatoa sto i toa si ima procent vo sumata normalno). Ako ne sum vo pravo slobodno popravi me



Нема што да кажувам ... А и твојава споредба не е баш на место ... Премиери и претседатели се возат во Мерцедеси затоа што другиве не прават блиндирани возила ... А тој Мерцедес во кој што се возат они кошта околу милион евра ... На пример Обама пак се вози во блиндиран Кадилак , а Путин во блиндиран Ролс Ројс ... И сега, колку од нас можат да си дозволат Ролс Ројс, па нека биде и најевтиниот ... Така да остави ти службени председателски возила ... И секако ниедна С класа, А8, Серија 7 неможе да има лоша амортизација пошто се тешки над 2 тона ... За другиве, помали коли генерално е така некако, како што вика он, ама не за сите... И затоа му реплицирав, пошто не само тој, туку многу луѓе така генерализираат ...
 
Ne mu se zamaraj referati da pisuvas edinstveno kazi mu go ova: Do sea ne sum videl nekoj pretsedatel/premier da se vozi vo citroen/fiat, obicno se vozat vo Mercedesi eventualno Audi,Passat... ako imale podobra amortizacija i voznja francuskiteitalijanskite koli,bi se vozele vo niv.[DOUBLEPOST=1432830280][/DOUBLEPOST]
Ne rekov jas deka ke zemam 15 godini star, tuku dadov primer sto bi napravil so tie 4.000 eu. A i sporedbava ne ti bese dobra zaso baba i devojka se nekoi 40 godini razlika (60-20) a razlikata vo kolive e 5 do 10 godini, epa ako gledame od toj aspekt devojka od 20 godini, i devojka(milfara) od 25-30 godini nema razlika, odi vidi malce kakvi ima gadni 20 godisni devojki i kakvi pickista ima od 25-30 godini...Rabotata e kolku e odrzuvana i stegnata kolata/devojkata ;) I ke ti dodadam uste nesto...Mercedes/bmw ili audi koga kupuvas od salon novi se 50.000 eur., za razlika od francuskite/italijanskite sto se 10.000-15.000 eur od salon( zborime prosecno neli imas i i mercedesi sto se nad 1milion eur) epa tuka ima nekoja skriena matematika be brat ne e rabotata markata ja plakjas, aj napravi vakva sporedba koga kupuvas obicni farmerki (pr. Pull&Bear) od 1.500 den gi nosis 1 god max. a koga kupuvas od 100-150 evra farmerki (primer Armani) gi nosis 5-6 godini najmalce..ova ti go davam od licen primer da voocis kade e razlikata, ne stanuva zbor sekogas SAMO za markata (vikam "samo" zatoa sto i toa si ima procent vo sumata normalno). Ako ne sum vo pravo slobodno popravi me

Кога веќе ме чепна..Во август купив патики Адидас од Спорт-М,ги платив 2990 денара,намалени од 3490 денара..Дојди да ги видиш,секаде испукаа..Пред 3-4 години купив од пазар најобични универзал патики,700 денара..На ниедно место не се оштетени..И сега?Јас секогаш сум викал,се зависи од тоа како ќе ти се погоди возилото..Да те поправам,претседалот на Франција се вози во Цитроен..Немора да биде Мерцедес или БМВ..Еве ти и сликиче..Се надевам дека виде,оти рече не си видел до сега..Еве ти,гледај..Имаш и видео..

https://www.youtube.com/watch?t=126&v=TlfGC4IGNMg

new-french-president-francois-hollande-rides-around-in-a-citroen-ds5-video_3.jpg
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom