Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Дизните може и да се исчистат,незначи дека мора одма нови да купуваш..313.000 км е сериозна бројка,па макар и реална..Не се малку км..Однеси ја во Еуроимпекс,така мислам се викаше сервисот за Пежо,Ситроен,и ќе ја приклучиш на компјутер и ќе ти кажат..Ако има проблем со дизните,зависи до проблемот,може да чади црн чад,тоа ќе го приметиш одма..А и немора да значи..Поарно заобиколи..
Ќе има црн чад при возење,при палење или ќе чади од капаче??Инаку цената е интересна и поради тоа се запалив малку
 
Се работи за Фиат Браво 1.6 98ма година, на плин. Сменето е масло пред 3-4 дена, и од тогаш на ниски обртаи (800-1000) се уклучува ламбичката за масло. На повисоки обртаи од 1000 се гаси и се си е нормално, и застануваш, паѓаат обртаите и пак се пали. Што може да е проблемот?
 
Дизните може и да се исчистат,незначи дека мора одма нови да купуваш..313.000 км е сериозна бројка,па макар и реална..Не се малку км..Однеси ја во Еуроимпекс,така мислам се викаше сервисот за Пежо,Ситроен,и ќе ја приклучиш на компјутер и ќе ти кажат..Ако има проблем со дизните,зависи до проблемот,може да чади црн чад,тоа ќе го приметиш одма..А и немора да значи..Поарно заобиколи..
А што ќе кажеш за 437615 км на цитроен ксантија од 95.
Во лиценциран сервис има влезено само еднаш заради гаранцијата
Додека не влезеш внатре и видиш колку има поминато ќе сватиш дека е стара колата
 
Ќе има црн чад при возење,при палење или ќе чади од капаче??Инаку цената е интересна и поради тоа се запалив малку

Црн чад мора да има кај дизел,само зависи во која количина..При возење ќе приметиш кога нагло ќе дадеш гас,ќе има чад,само ако е малку,нема да го приметиш на ретровизор,ако е повеќе ќе го видиш..Од капачето ќе има како испарувања,незнам како е кај Пежото,ама кај мене брегастата е одма по капачката за дотур на масло,и прска по некоја капка,и испарува сосема мала количина белкаст чад..И на палењето ќе има црн чад..Секој чад од ауспухот што излегува ако е во црна боја,за кај дизелите викам,не е до толку страшно...
 
Се работи за Фиат Браво 1.6 98ма година, на плин. Сменето е масло пред 3-4 дена, и од тогаш на ниски обртаи (800-1000) се уклучува ламбичката за масло. На повисоки обртаи од 1000 се гаси и се си е нормално, и застануваш, паѓаат обртаите и пак се пали. Што може да е проблемот?


тоа не е добар показател.се работи за некое оштетување.обично ова е одлика на оштетени `летеќи` лагери на радилицата,но можи да биди било што-од оштетен запчаник на пумпата за масло,затнат некој канал....

овој мотор е со спротивна концепција од денешниве мотори.сега е тренд да се изработуваат мотори со мал пречник а долг ход на клипот,а овој мотор на бравото е изработен по трендовите на 80-тите(блокот влечи корени од ФИАТ Типо) кога се изработуваа мотори со голем пречник на клипот заради одење во високи обртаи.тоа дава за резултат многу лесно да се оди до 7000 вртежи но тогаш страдаат лагерите,радилицата,брегастата...

моторите со подолги клипови а помал пречник имаат поголем обртен момент посебно на ниски обртаи,а кај овој од фиатот е обратно.без малку туража не тргнува од место без оглед на своите 103 кс
 
Kade moze da se najde vo sk dukan za boi za kola ,ali da bidat profesionalci da go pogodat tonot na bojata
 
Kade moze da se najde vo sk dukan za boi za kola ,ali da bidat profesionalci da go pogodat tonot na bojata
Незнам за продавница во Скопје, ама оди со кодот на бојата од колата, сигурно секаде ќе го погодат.
 
Црн чад мора да има кај дизел,само зависи во која количина..При возење ќе приметиш кога нагло ќе дадеш гас,ќе има чад,само ако е малку,нема да го приметиш на ретровизор,ако е повеќе ќе го видиш..Од капачето ќе има како испарувања,незнам како е кај Пежото,ама кај мене брегастата е одма по капачката за дотур на масло,и прска по некоја капка,и испарува сосема мала количина белкаст чад..И на палењето ќе има црн чад..Секој чад од ауспухот што излегува ако е во црна боја,за кај дизелите викам,не е до толку страшно...
Ако има поминато преку 350-400к
 
Ako se zaobikoluvaa taka kolite so 300000km, ni pola (a verojatno i pomalku) od tie što se prodadoa vo poslednive godini kaj nas nemaše da se prodadat.
 
Црн чад мора да има кај дизел,само зависи во која количина..При возење ќе приметиш кога нагло ќе дадеш гас,ќе има чад,само ако е малку,нема да го приметиш на ретровизор,ако е повеќе ќе го видиш..Од капачето ќе има како испарувања,незнам како е кај Пежото,ама кај мене брегастата е одма по капачката за дотур на масло,и прска по некоја капка,и испарува сосема мала количина белкаст чад..И на палењето ќе има црн чад..Секој чад од ауспухот што излегува ако е во црна боја,за кај дизелите викам,не е до толку страшно...

Vo red e toa,no prasanjeto mi bese dali kolata ke vozi ako imaat problemi diznite ili nema vooopsto?
 
Ako se zaobikoluvaa taka kolite so 300000km, ni pola (a verojatno i pomalku) od tie što se prodadoa vo poslednive godini kaj nas nemaše da se prodadat.

То је тачно,али тие коли што имаат реални 313.000 км,па и далеку повеќе,кај нас се продаваат со СЕРВИСНА КНИШКА и РЕАЛНИ 170.000 КМ,со директен увоз од БУГАРИЈА..[DOUBLEPOST=1413584141][/DOUBLEPOST]
Ако има поминато преку 350-400к

Ставај од таа бензинска Пуцко Петрол од Кичево,или некои Но Наме,па и додај уште некоја километража со црвена нафта,ќе видиш како се менуваат работите..
 
Има коли со милиони километри во перфектна состојба што се продаваат, неможеш за ниедна кола од увоз да претпоставиш колку има минато и колку мотори има сменето.
 
Vo red e toa,no prasanjeto mi bese dali kolata ke vozi ako imaat problemi diznite ili nema vooopsto?

Тоа никој неможе да ти каже..Тоа исто како да прашаш дали по 10 дена ќе има земјотрес..Главна задача на дизните е да го спроведуваат горивото до клипот..Може да се малку затнати,може да се повеќе,може да се ич..Ако се скроз оштетени,возилото нема да пали,пошто не му иде гориво до клипот..Кога скроз ќе откаже,самата кола ќе ти каже..И зошто одма си запнал за купување нови..Тие се вадат,се чистат ултразвучно,и на крај ако не бива се купуваат нови..
 
То је тачно,али тие коли што имаат реални 313.000 км,па и далеку повеќе,кај нас се продаваат со СЕРВИСНА КНИШКА и РЕАЛНИ 170.000 КМ,со директен увоз од БУГАРИЈА..[DOUBLEPOST=1413584141][/DOUBLEPOST]

Ставај од таа бензинска Пуцко Петрол од Кичево,или некои Но Наме,па и додај уште некоја километража со црвена нафта,ќе видиш како се менуваат работите..
Xa ха ха.Само ти сонувај.
Пред да го пуштат увозот за коли на mobile.de барав коли за носење.Поголемиот дел беа со 400-500к и за џабе пари.
Кога го пуштија увозот за коли од mobile.de ефтините ги купија бугарите на нас да ни ги препродаваат па на mobile.bg,cars24.bg. ги гледав и со по 100-150к.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom