Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Да се стави плин на VW Polo 1.4 oд 1997год колку отприлика чини?
За поло 1.4 16в. 2002 кошта некаде 650 еур со вградана тркалезна боца во гепек кај резервното тркало, со атест, во плимонт, мислам дека се од подобрите, ги прочитав тука некаде и пребарав.
Имало можност на рати до 3 години[DOUBLEPOST=1402958487]
 
Некој по асален силикон некој да ми препорача за да ја затнам ова дупка на сликава што е? http://dataton.net/vw/LED/license_lights-before.jpg

Не целата, туку од надвор, бидејки почна да ми тече вода. Еве тука по убаво може да се види за која дупка зборам http://i4.photobucket.com/albums/y127/patb303/050.jpg (јес да е ова на сликава голф 4, кај мене е 6-ка ама тоа е тоа) а еве како ја затнал типот http://i4.photobucket.com/albums/y127/patb303/052.jpg ама сакам да купам добар силикон за да не морам пак по 1-2 години или порано да го вадам пак браникот. На форумот каде што барав типот користел нешто шо се вика црн силикон, па некој ако има поима што е ѕоа...?
 
Може да ми каже некој цена за ланче на Опел Корса 1.2 бензинец 99 година.И уште некој ако знае колку отприлика дотурате масло од кога ќе го смените??
 
Може да ми каже некој цена за ланче на Опел Корса 1.2 бензинец 99 година.И уште некој ако знае колку отприлика дотурате масло од кога ќе го смените??

Трошат масло тие мотори.
 
Поздрав до сите, ако може некој совет да ми дадете...
Сакам да купам некое количе (по прв пат) до кај 1200-1500 евра, да не е многу големо (Опел Корса, Фиат Браво, Пежо 206, Фиат Пунто...)
Дали можам да најдам до тие пари некој од овие модели а да е зачувано и мала потрошувачка... Гледав по огласиве али слабо има...
Ако може да ми препорачате некое или па ако продавате вие или некој ваш познаник... Фала
 
Стилото 2002 1.6 со атест плин и прва регистрација, без сервис = 2700 еур. - потрошна 11х37 = 400 ден.
Фокусот 2002 1.8 тдди рег. до крај на 2014 без сервис = 2350 еур. - потрошна 7х68 = 480 ден.
Пунто 1.9 јтд 2002 со прва рег. без сервис = 2350 еур - потрошна исто како фокусот
Поло 1.4 16в. 2002 со продолжување на рег. без сервис = 2300 еур. - потрошна можда 8х81 = 650 ден.

И на крај пак незнам што да правам, со математикава.
Да претпоставам дека се сите коли стегнати со добра шасија и мотор.
Ако го исфрлам стилото како најскапо, иако е најдобро со ентериер и екстериер, доаѓа дека со фокусот (кој ми е поубав од пунтото) и пунтото нема да давам многу пари за гориво а ќе имам пак поскапо одржување во иднина од полото.
Совет?
smiley.gif
 
Ја бих фокус без никакво размисслување. Имам пунто, а имам другар што има фокус.... Нема споредба, фокусот ти е 100 класи подобар. За другите две не знам. Е пази сеа, на таа кубикажа на фокусот скоро дупло му е поскапа рег. и зелен картон него ли на пунтото, друг минус не гледам.

За другите две возила не знам шо да кажам, нека каже некој шо има искуство со нив.

п.с. да не испадне дека се фалам, имам и голф 6, така да дефинитивно без никаква конкуренција би ти го препорачал голф. Може ке дадеш некоја пара повеке и нема да е 6-ка туку 4-ка ама нема да згрешиш. Закон албанска кола :)
 
Renault Clio RS 180HP 2004 година купено од скопје, напраен редовен сервис пред 5 дена околу 100 и нешто има поминато, колку вреди???
 
зошто не чинат дти моторите у споредба со тди на волксваген, и ако сакаш да ја продадеш никој нема да ти ја земе. Јас па знам еде друг иначе фамилија сме и не може да дигне глава од кварови, и неможе ни да ја продаде зш никој не ја сака, а ја плати ѓаол ипол, и каросериски изгледа ко од фабрика

Точно..Потврдувам дека DTI моторите се дебакл..Имам пријател и јас со Вектра,ја утепаа по мајстори,де бош пумпа,де турбина,де ова-она..Опел само 1.7 друго ништо не валја..Само JTD..[DOUBLEPOST=1403186792][/DOUBLEPOST]
Стилото 2002 1.6 со атест плин и прва регистрација, без сервис = 2700 еур. - потрошна 11х37 = 400 ден.
Фокусот 2002 1.8 тдди рег. до крај на 2014 без сервис = 2350 еур. - потрошна 7х68 = 480 ден.
Пунто 1.9 јтд 2002 со прва рег. без сервис = 2350 еур - потрошна исто како фокусот
Поло 1.4 16в. 2002 со продолжување на рег. без сервис = 2300 еур. - потрошна можда 8х81 = 650 ден.

И на крај пак незнам што да правам, со математикава.
Да претпоставам дека се сите коли стегнати со добра шасија и мотор.
Ако го исфрлам стилото како најскапо, иако е најдобро со ентериер и екстериер, доаѓа дека со фокусот (кој ми е поубав од пунтото) и пунтото нема да давам многу пари за гориво а ќе имам пак поскапо одржување во иднина од полото.
Совет?
smiley.gif

Да сум на твое место..Би го зел Полото..Не дека ги обичам германските,али со овој памет сега што го имам би одел на послаб чист бензин..Колку може тоа Поло да троши низ град,еве 8 литри да земеме,на отворено 6.5..Што е таа потрошња..Фокусот исфрли го,не ти треба,мавни го тоа ѓубре,којзнае колку има поминато..2002 година 2300 евра,нелогично..Јас имам Брава 1.9 TD100,имав проблеми со бошот,со греачи,го средив тоа,и си реков наредната кола што ќе ја купам само бензин..Да сум на твое место,би одел на послаб бензин,ем поефтина регистрација,ем поефтини се во старт-бензин-дизел,ем ќе немаш проблеми со бош пумпи,греачи,па нафта се замрзнала,ова-она..Земи си бензинец и немај гајле..Кое одржување?Во полото собира 2.8 литра масло,во Пунтото дизел над 4 литра..Имај си на ум дека дизелот е многу потежок мотор од бензинецот..Свеќици-Греачи горе-доле иста цена..Знам за кај мене 400 денари греач..Сите ти се тие коли што си ги набројал без сервис,значи гуми,каиши,масло со сите 4 филтри,па уште ова-она ќе испадне..Да си знаеш.Ама турбодизел е турбодизел,сум се бркал со многу пасати,ауди а4,мерцедеси,на старт од семафор па при претицување..И добро сум ги минел..
 
Последно уредено:
Точно..Потврдувам дека DTI моторите се дебакл..Имам пријател и јас со Вектра,ја утепаа по мајстори,де бош пумпа,де турбина,де ова-она..Опел само 1.7 друго ништо не валја..Само JTD..[DOUBLEPOST=1403186792][/DOUBLEPOST]

Да сум на твое место..Би го зел Полото..Не дека ги обичам германските,али со овој памет сега што го имам би одел на послаб чист бензин..Колку може тоа Поло да троши низ град,еве 8 литри да земеме,на отворено 6.5..Што е таа потрошња..Фокусот исфрли го,не ти треба,мавни го тоа ѓубре,којзнае колку има поминато..2002 година 2300 евра,нелогично..Јас имам Брава 1.9 TD100,имав проблеми со бошот,со греачи,го средив тоа,и си реков наредната кола што ќе ја купам само бензин..Да сум на твое место,би одел на послаб бензин,ем поефтина регистрација,ем поефтини се во старт-бензин-дизел,ем ќе немаш проблеми со бош пумпи,греачи,па нафта се замрзнала,ова-она..Земи си бензинец и немај гајле..Кое одржување?Во полото собира 2.8 литра масло,во Пунтото дизел над 4 литра..Имај си на ум дека дизелот е многу потежок мотор од бензинецот..Свеќици-Греачи горе-доле иста цена..Знам за кај мене 400 денари греач..Сите ти се тие коли што си ги набројал без сервис,значи гуми,каиши,масло со сите 4 филтри,па уште ова-она ќе испадне..Да си знаеш.Ама турбодизел е турбодизел,сум се бркал со многу пасати,ауди а4,мерцедеси,на старт од семафор па при претицување..И добро сум ги минел..
2300 eur бидејќи бил со скршена шофершајбна која коштала 100 еур.
И полото било увезено од Швајцарија 2006, или 2009 незнам точно. Овај тука од тогаш е втор газда.
Целосниот сервис за полото е 9000 ден.( ребрасти некаде 7000 ден. масло и филтри 2000 ден., мислам собирало 4 или 4,5л. масло)
Целосниот сервис за фокусот е 6000 ден.(ребраст 3000ден. филтри и масло 3000 ден. 5 или 5,5л. масло)
 
2300 eur бидејќи бил со скршена шофершајбна која коштала 100 еур.
И полото било увезено од Швајцарија 2006, или 2009 незнам точно. Овај тука од тогаш е втор газда.
Целосниот сервис за полото е 9000 ден.( ребрасти некаде 7000 ден. масло и филтри 2000 ден., мислам собирало 4 или 4,5л. масло)
Целосниот сервис за фокусот е 6000 ден.(ребраст 3000ден. филтри и масло 3000 ден. 5 или 5,5л. масло)

Што ребрасти е тој од 7000 денари златен да не е?Со се затегачи ли?Еве кај мене,ребрастиот 1500 денари,(Дајко),двата затегачи 3000,термостат Вернет 3000,и работна рака 1000 денари сето тоа да се замени..Види дете,незнам кое годиште си,ама да ти кажам нешто..Седни дома,размисли,стабилизирај се,те гледам како мува без глава си..Те дизел,те бензин со плин,те Форд,те сервис..Одлучи дома,сакаш бензин или дизел..Направи си список кои марки на коли не ги сакаш..Сакаш караван,седан,двосед,тросед..Измери ја гаражата (ако имаш) дали ќе ти ја собира колата внатре (знам пример купи типацот алфа ромео 166 па за 15 cm не измерил добро и не му ја собираше колата внатре)..И јас исто така ќе згрешев,има луфта пола метро..Олесни си го изборот,направи си да ти биде поедноставно..Си запнал како мува на оноа..Коли не се гледаат во еден ден..Се гледа..Се проба..Се прашуваат механичари,се шета..Да не те боли глава после..Не брзај..[DOUBLEPOST=1403212454][/DOUBLEPOST]
Може да ми каже некој цена за ланче на Опел Корса 1.2 бензинец 99 година.И уште некој ако знае колку отприлика дотурате масло од кога ќе го смените??

За масло лекот е едноставен..Гарант внатре има 5w40,ќе туриш 10w40 и немаш гајле..Тури погусто малку и поквалитетно..Немој само тоа скапаната вода GM,најлошо масло некогаш направено..Де кажи ти колку дотураш..Чисто информативно ме интересира..Еве јас ќе ти кажам за мене Брава 1.9TD100 литро и пол на 10.000 км,Еурол 15w50...Вчера турив Селениа турбо дизел,па ќе видиме како ќе го срка..
 
Последно уредено:
Стилото 2002 1.6 со атест плин и прва регистрација, без сервис = 2700 еур. - потрошна 11х37 = 400 ден.
Фокусот 2002 1.8 тдди рег. до крај на 2014 без сервис = 2350 еур. - потрошна 7х68 = 480 ден.
Пунто 1.9 јтд 2002 со прва рег. без сервис = 2350 еур - потрошна исто како фокусот
Поло 1.4 16в. 2002 со продолжување на рег. без сервис = 2300 еур. - потрошна можда 8х81 = 650 ден.

И на крај пак незнам што да правам, со математикава.
Да претпоставам дека се сите коли стегнати со добра шасија и мотор.
Ако го исфрлам стилото како најскапо, иако е најдобро со ентериер и екстериер, доаѓа дека со фокусот (кој ми е поубав од пунтото) и пунтото нема да давам многу пари за гориво а ќе имам пак поскапо одржување во иднина од полото.
Совет?
smiley.gif
Фокус исфрли од план, според мене ова, ја би одел на стилото, имаш плин и ако е добро сочувано земај го, можеш да му симнеш уште некое евро подоле.
 
Фокус исфрли од план, според мене ова, ја би одел на стилото, имаш плин и ако е добро сочувано земај го, можеш да му симнеш уште некое евро подоле.
Фoкус е најдобар избор
 
Треба да одам Скопје по половен автомобил, Поло1,4 плин, Фокус 1.8 тдди, Клио 1.5 дци.
Кој сервис/мајстор, ми го препорачувате кај што можам сите 3 во еден ден да ги однесам на преглед, на едно место.
 
Дали може да бидат исти амортизери од застава 101 gtl за fiat fiorino 1.7 99г зошто од око ми изгледаат исто а и на фиориното одговараат лагери од застава па би требало главините да му се слични? Многу се скапи ова амортизерите за фиориното а и тешко се наоѓаат
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom