Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Момци, вака, пошто прв пат доаѓам на овој подфорум можеби и не сум ја одбрал најсоодветната тема, нејсе, ми треба мала помош или проценка при избор на автомобил*, е сега незнам како да формулирам, значи располагам со буџет од некаде 10тина - 11 илјади евра и со оглед на тоа дека сакам нешто поозбилно, реално се одлучив да идам на варијанта - половен автомобил, знаејќи што може да земам ново за тие пари. Е сега, прашањево лежи тука, што можам да очекувам подолгорочно за тие пари на нашиов пазар тука, дали е попаметно да се загризе на овдешниов пазар или подобра опција би ми била со некој од плацевите во странство (за што и некако сум заинтересиран повеќе) конкретно Словенија и/или Германија (за кои што имав некои понуди од луѓе, познаници).
Муабетот ми е дали се исплаќа за тие пари да се иде пример до таму и да се зема кола од некаде 7-8 илјади евра, за која што ако не се лажам како што читав, за префлање, обезбедување потребни документи, осигурување, Цол таблици, ТУФ, пат и останатите фиксни трошкови патарини итн, плус царинењето, би ги платил преостаните 2-3 илјади евра.
Па, што викате, дали вреди, да се впуштам во патешествие до странскиве пазари или би го добил истото на нашиов пазар?

* Имам во глава неколку опции, од кои како фаворити ми се наметнуваат Пасатот -не постар од 2005-та ; и Меганот новиот (така, многу мерачки изглед ми има :icon_lol: ) Иначе, да потенцирам, претпочитам германски аута, али не се ограничувам само на нив, и да, ќе заборавев можеби и најбитното, моторот исклучиво дизел.


Се надевам, ќе има некој расположен форумџија, да ми ги скоцка вака на кратко работиве и ќе ме ослободи од понатамошна главоболка зато што со недели гледам понуди по пазариве, ама никако да го повлечам оној краен потег.
 
Момци, вака, пошто прв пат доаѓам на овој подфорум можеби и не сум ја одбрал најсоодветната тема, нејсе, ми треба мала помош или проценка при избор на автомобил*, е сега незнам како да формулирам, значи располагам со буџет од некаде 10тина - 11 илјади евра и со оглед на тоа дека сакам нешто поозбилно, реално се одлучив да идам на варијанта - половен автомобил, знаејќи што може да земам ново за тие пари. Е сега, прашањево лежи тука, што можам да очекувам подолгорочно за тие пари на нашиов пазар тука, дали е попаметно да се загризе на овдешниов пазар или подобра опција би ми била со некој од плацевите во странство (за што и некако сум заинтересиран повеќе) конкретно Словенија и/или Германија (за кои што имав некои понуди од луѓе, познаници).
Муабетот ми е дали се исплаќа за тие пари да се иде пример до таму и да се зема кола од некаде 7-8 илјади евра, за која што ако не се лажам како што читав, за префлање, обезбедување потребни документи, осигурување, Цол таблици, ТУФ, пат и останатите фиксни трошкови патарини итн, плус царинењето, би ги платил преостаните 2-3 илјади евра.
Па, што викате, дали вреди, да се впуштам во патешествие до странскиве пазари или би го добил истото на нашиов пазар?

* Имам во глава неколку опции, од кои како фаворити ми се наметнуваат Пасатот -не постар од 2005-та ; и Меганот новиот (така, многу мерачки изглед ми има :icon_lol: ) Иначе, да потенцирам, претпочитам германски аута, али не се ограничувам само на нив, и да, ќе заборавев можеби и најбитното, моторот исклучиво дизел.


Се надевам, ќе има некој расположен форумџија, да ми ги скоцка вака на кратко работиве и ќе ме ослободи од понатамошна главоболка зато што со недели гледам понуди по пазариве, ама никако да го повлечам оној краен потег.
Според мене, земи од тука и земи пасат 2.0 тди што се тие, прекрасен е, имаш за тие пари 2005-2006, има еден 2007 со 70000км од тука купен ама 12тина иљадарки му бара
неможе да го споредиш меганот колку и да е фаца, пасатот е колиште за него
друго за отприлика таа цена, а4 тоа годиште мада мене не ми се свиѓа ич, бмв 320д ама тие изгледа одат поскапо

земи си најдобро од тука, провери си ја во некој сервис мирна глава, не е лесно да отидеш во странство и да донесеш до тука.
--- надополнето: 5 февруари 2013 во 23:51 ---
Еве ти и некое меганче мада пасат си е пасат, тегет боја со тоа хромираниот дел напред уффф мераци
http://www.pazar3.mk/mk/Listing/Detail/Index/1232101?searchID=3330713&Idx=44
 
...Еве ти и некое меганче мада пасат си е пасат, тегет боја со тоа хромираниот дел напред уффф мераци
http://www.pazar3.mk/mk/Listing/Detail/Index/1232101?searchID=3330713&Idx=44
Слаб избор на мегани имаме овде, не ми праи многу мерак овој внатре, посебно задното седиште. :confused:

Иначе еве вака отприлика за што сум загреан :

Megane 1.9 Grandtoure dCi Dynamique
...1.9 dCi Dinamique


Passat 2.0 TDI DPF Comfortline
...Highline
 
Имам проблем со кола Опел Астра 1.7 дизел 1998 мотор OHC на сабајле не пали, се грее на греачи по 3-4 пати и тешко пали. Бошот му е ремонт направен, ребрести кајш сменет, нафтен филтер сменет, греачите се сменати сите 4 и пак истиот проблем се јавува и тешко пали дури и по некое време ќе запали, а потоа нема никакви проблеми колата си работи добро. Наредниот ден кога ќе го стартувам повторно истиот проблем се јавува како горенаведеното. Дали можеше да ми објасните од што е проблемот.
Измери си компресија... вака изгледа дека моторот ти е за промена на карики.
 
Има ли некоја рачка за заден бришач компатибилна со Grande Punto или само мора од Fiat да се земе?
 
Измери си компресија... вака изгледа дека моторот ти е за промена на карики.
Problem kaj opelite e toa sto hilznite mnogu gi jade pa mora da se pravi specijala,samo kariki ne pomagaat. Kaj VW može 2-3 pati da mu smenis kariki bez nisto drugo da cepnes ni hilznite ni lagerite ne gi jade,i da tera do preku milion kilometra taka.
 
Слаб избор на мегани имаме овде, не ми праи многу мерак овој внатре, посебно задното седиште. :confused:

Иначе еве вака отприлика за што сум загреан :

Megane 1.9 Grandtoure dCi Dynamique
...1.9 dCi Dinamique


Passat 2.0 TDI DPF Comfortline
...Highline
Убаво си ги гледаш таму 9000 евра отприлика, израчунај додека ја донесеш тука и давачки колку ќе те напупат богзнае, скапи се давачките
 
alfa-romeo-159-sw-2.2-jts-02.jpg
Слаб избор на мегани имаме овде, не ми праи многу мерак овој внатре, посебно задното седиште. :confused:

Иначе еве вака отприлика за што сум загреан :

Megane 1.9 Grandtoure dCi Dynamique
...1.9 dCi Dinamique


Passat 2.0 TDI DPF Comfortline
...Highline

А да ѕирнеш Алфа Ромео 159 JTD..Првпат прикачувам податок..Без лутење
 

Attachments

  • alfa-romeo-159-sw-2.2-jts-02.jpg
    alfa-romeo-159-sw-2.2-jts-02.jpg
    245,3 KB · Прегледи: 17
Zdravo!
Imam avtomobil polo classic 1.9SDI 1998god.
Od pred nekoi 5-6 meseci pocna pri poagjanje i koga e vo ler kolata da trese plastikata vnatre kade shto e mestoto za vozacot, no od nadvor motorot si raboti normalno. Pretpostavuvav deka neshto go prenesuva zvukot od motorot vnatre vo kolata pa smeniv eden od drzacite na motorot bidejkji ne mi izgledashe deka e vo najdobar red. Tresenjeto vnatre ne e tolku izrazeno no povtorno go ima(momentalno trese mnogu koga ne e kolata zagreana). Pred nekoj den pri parkiranje se obidov da smenam od prva vo rikverc za da se parkiram no vo momentot koga sakav da ubacam vo rikverc kolata ne beshe vo mesto zastanata tuku lazeshe nanapred(AMATERSKA GRESHKA NAPRAIV) i pri menuvanje osetiv kako neshto za sekunda zakrci i zatrese kolata, vednash zakociv, izbaciv i zastanav potoa pak ubaciv vo rikverc i se parkirav normalno. Utredenta tatko mi mi kaza deka povtorno tresela plastikata od vnatre i neshto po malce lupalo dodeka vozel. Znae li nekoj shto moze da sum sjebal?
 
Problem kaj opelite e toa sto hilznite mnogu gi jade pa mora da se pravi specijala,samo kariki ne pomagaat. Kaj VW može 2-3 pati da mu smenis kariki bez nisto drugo da cepnes ni hilznite ni lagerite ne gi jade,i da tera do preku milion kilometra taka.
Немора специјала, поевтина варијатна е нови хилзни, старите клипови и нови карики/лагери.

Инаку многу зависи колку е моторот возен откако е дојден периодот за ремонт. Колку поголема е луфтата што ја има во блокот, толку повеќе се оштетува со возењето. Така да не е исто да го напрајш ремонт на 350.000 км и на 500.000 км, со муабето: абе не пали оваја зима, ама ај сега ќе се стопли, ќе пали после....
 
Да ве прашам, каде во Скопје да носам на проверка Mercedes?

Се уозбили работата за купување, па ми треба некој сервисер на кој му прошле стотици мерцедеси и ќе знае реално горе-доле за колата да ми каже. Не е проблем да му платам за услугата, но пред се да биде квалитетен и да се разбира.

Исто, што би рекле за Rav4 од 2001-ва, префрлен на плин? Вреди/не вреди ваква комбинација?
 
Zdravo!
Imam avtomobil polo classic 1.9SDI 1998god.
Od pred nekoi 5-6 meseci pocna pri poagjanje i koga e vo ler kolata da trese plastikata vnatre kade shto e mestoto za vozacot, no od nadvor motorot si raboti normalno. Pretpostavuvav deka neshto go prenesuva zvukot od motorot vnatre vo kolata pa smeniv eden od drzacite na motorot bidejkji ne mi izgledashe deka e vo najdobar red. Tresenjeto vnatre ne e tolku izrazeno no povtorno go ima(momentalno trese mnogu koga ne e kolata zagreana). Pred nekoj den pri parkiranje se obidov da smenam od prva vo rikverc za da se parkiram no vo momentot koga sakav da ubacam vo rikverc kolata ne beshe vo mesto zastanata tuku lazeshe nanapred(AMATERSKA GRESHKA NAPRAIV) i pri menuvanje osetiv kako neshto za sekunda zakrci i zatrese kolata, vednash zakociv, izbaciv i zastanav potoa pak ubaciv vo rikverc i se parkirav normalno. Utredenta tatko mi mi kaza deka povtorno tresela plastikata od vnatre i neshto po malce lupalo dodeka vozel. Znae li nekoj shto moze da sum sjebal?

Не е нешто за загрижување.И кај мене тресе,кога тргаш со гас,повеќе гас ќе дадеш и нема да ти тресе,дизел кола е.Кога тргаш потпомагај со гас,особено на нагорнина.Нека брчи повеќе,ништо страшно.
--- надополнето: 6 февруари 2013 во 16:10 ---
Да ве прашам, каде во Скопје да носам на проверка Mercedes?

Се уозбили работата за купување, па ми треба некој сервисер на кој му прошле стотици мерцедеси и ќе знае реално горе-доле за колата да ми каже. Не е проблем да му платам за услугата, но пред се да биде квалитетен и да се разбира.

Исто, што би рекле за Rav4 од 2001-ва, префрлен на плин? Вреди/не вреди ваква комбинација?

Маккар да не беа за проверка на Мерцедеси.Тоа да не беше после момин поток,према излез,накај Ѓорче.Џипот со две или со четири врати е?
 
Не е нешто за загрижување.И кај мене тресе,кога тргаш со гас,повеќе гас ќе дадеш и нема да ти тресе,дизел кола е.Кога тргаш потпомагај со гас,особено на нагорнина.Нека брчи повеќе,ништо страшно.
--- надополнето: 6 февруари 2013 во 16:10 ---


Маккар да не беа за проверка на Мерцедеси.Тоа да не беше после момин поток,према излез,накај Ѓорче.Џипот со две или со четири врати е?

Океј, знам за Маккар, мислев некој ваш (на некој од форумов пријател или слично) за кој знаете дека е ѕвер за мерџовци.

Џипот е 2.0 бензин со 4 врати.

Поточно баш овој - http://www.pazar3.mk/mk/Listing/Detail/Index/1117131?searchID=1061375&Idx=31
--- надополнето: 6 февруари 2013 во 18:07 ---
Не е нешто за загрижување.И кај мене тресе,кога тргаш со гас,повеќе гас ќе дадеш и нема да ти тресе,дизел кола е.Кога тргаш потпомагај со гас,особено на нагорнина.Нека брчи повеќе,ништо страшно.
--- надополнето: 6 февруари 2013 во 16:10 ---


Маккар да не беа за проверка на Мерцедеси.Тоа да не беше после момин поток,према излез,накај Ѓорче.Џипот со две или со четири врати е?

Океј, знам за Маккар, мислев некој ваш (на некој од форумов пријател или слично) за кој знаете дека е ѕвер за мерџовци.

Џипот е 2.0 бензин со 4 врати.

Поточно баш овој - http://www.pazar3.mk/mk/Listing/Detail/Index/1117131?searchID=1061375&Idx=31
 
Маккар е за BMW, МакАутоСтар е за Мерцедес.
--- надополнето: 6 февруари 2013 во 21:18 ---
Што и да земаш однеси си ја во овластениот сервис и ќе ти кажат комплетна дијагностика. 1000 ден па инешто повеќе не се многу ако значи да избегниш некој лимон од кола :)
 
Zdravo!
Imam avtomobil polo classic 1.9SDI 1998god.
Od pred nekoi 5-6 meseci pocna pri poagjanje i koga e vo ler kolata da trese plastikata vnatre kade shto e mestoto za vozacot, no od nadvor motorot si raboti normalno. Pretpostavuvav deka neshto go prenesuva zvukot od motorot vnatre vo kolata pa smeniv eden od drzacite na motorot bidejkji ne mi izgledashe deka e vo najdobar red. Tresenjeto vnatre ne e tolku izrazeno no povtorno go ima(momentalno trese mnogu koga ne e kolata zagreana). Pred nekoj den pri parkiranje se obidov da smenam od prva vo rikverc za da se parkiram no vo momentot koga sakav da ubacam vo rikverc kolata ne beshe vo mesto zastanata tuku lazeshe nanapred(AMATERSKA GRESHKA NAPRAIV) i pri menuvanje osetiv kako neshto za sekunda zakrci i zatrese kolata, vednash zakociv, izbaciv i zastanav potoa pak ubaciv vo rikverc i se parkirav normalno. Utredenta tatko mi mi kaza deka povtorno tresela plastikata od vnatre i neshto po malce lupalo dodeka vozel. Znae li nekoj shto moze da sum sjebal?

Другар кажи ми дали кога ти тресе колата,ја осекаш и дека тресе на некоја од педалите?Јас го имам истиот мотор во Фабија 1.9 СДИ и во последно време почна да ми се јавува тоа тресење и како зголемена бучност додека работи во тој фазон но само кога колата е во лер.Кажи ми дали ги имаш истите симптоми,јас ја однесов на компјутерска дијагностика и компјутерот не покажа никаква грешка во работењето на моторот?! Доколку стигнеш до било каква информација кажи :LOL: Или можеби од тука некој ке знае ....
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom