Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
тдди ти е бош вп44 електроника директно вбризгувајне.
постара технологија
тдци ти е комонрејл технологија со пумпа на висок притисок сименс електроника со делфи инјектори.
понова технологија.

Кој е поарен? И двата са арни, само кај тдци имаш повеќе којна 100/116 (разлики у турбината и софтвер)
Кај тдди имаш 75/90 којна. (без интеркулер/со интеркулер)
kako sto mi kazaja imale problem so turboto dali e vistina imaat li nekoja maana i sto mislis dzish za ovie motori :)
 
kako sto mi kazaja imale problem so turboto dali e vistina imaat li nekoja maana i sto mislis dzish za ovie motori :)
Ford dizel ne se kupuva. Promašena investicija. Dizel se kupuva isklucivo VW 1.9tdi do 2003 ili nešto so fiatoviot 85kw1.9jtd. Drug dizel ič ne gledaj ako nekeš da te boli glava i sekoj den da plačeš po majstori.
 
Имам еден другар кој го тврди следново:


Ако има една фабрика за KIA во, да речеме Полска (карикирам), и таа има пример калап за правење врати. Другарчево тврди дека материјалот кој ќе го употреби фабриката за да ја направи вратата од колата што ќе се извезува во Германија е МНОГУ поквалитетен и поиздржлив, него материјалот што ќе го употреби за да ја направи вратата, која ќе биде дел од кола што ќе се извезе во Македонија. Ова не ни се чинеше логично на никој од друштвото, па затоа прашувам овде, баш ме интересира :).

Значи материјалот кој се употребува за каросеријата е ист бидејки ние не сме огромен пазар па за нас специјално да носат материјал од Германина.Е сега едно искуство од човек кој има работено и живеено во Руселјахм,Германија каде е погонот на Опел.

Значи колите што излегуваа од производната лента,кажува,одат на контрола за квалитет.Ако возилото има повеке од 3 грешки(видливи)се бележи како 2-ра класа,а она што е ептен утнато 3-та класа.Оние со 2-ра класа,вели се доработуваа,и се продаваа на пазарите во Југоисточна Европа(вклучувајки не и нас),а она што беше 3-та класа го купувавме ние за 60%пониска цена од продажната.

Лично тој има донесено Вектра 2.5 В6 која е со фабричка мана(задниот дел на јако сонце кога се гледа,бојата нема сјај).Возилото е топ,но ете тоа е маната.

Е сега за ЕУ пазарот кажува се вградуваа делови од оригинални добавувачи,а она што е за Југоисточна Европа од нивните погони.Голема разлика кажува има во квалитетот на деловите,како и разлика во моделите кои се за ЕУ и за Југоисточна Европа.

Затоа во погоните низ Југоисточна Европа се склопуваат модели кои воопшто ги нема во програма во матичните фабрики.Тоа е поради евтината работна сила,материјалите,како и давачките кон државата кои се плакаат при увоз,како и давачките што ги плака крајниот купувач.

Затоа ние тука купуваме возила кои се декларираат како 1-ва класа,но се впрочем 2-ра класа.Јас имав некоја луда срека да земам возило испорачано за ЕУ,но завршило во МК.Но поради квалитетото на бензинот 2години си имав мака со нашиот бензин.На крај ЕCU беше препрограмирано за овој "бензин",и сега нема проблеми.

Возилата го имаат запазено основното ниво за квалитет,но се далеку во однос на возилата за ЕУ.
 
Дали е можно мењачот да ми замрзнал , сабајле околу 9 часот ја запалив колата ама неможев да убацам у брзина , мењачот одеше само лево десно никако нагоре надоле , околу 2 по пладне си работеше нормално дали замрзнал или нешто друго му беше?
 
Дали е можно мењачот да ми замрзнал , сабајле околу 9 часот ја запалив колата ама неможев да убацам у брзина , мењачот одеше само лево десно никако нагоре надоле , околу 2 по пладне си работеше нормално дали замрзнал или нешто друго му беше?

Мењачот, поточно кутијата содржи уље кое може да се стврдне, но не и да замрзне (нема вода во него).
Најверојатно ти подзаглавил на забец, тоа се случува и во лето, не само во зима.
 
како да се проверат дали се исправни греачите за нафта ?!?!
 
Мењачот, поточно кутијата содржи уље кое може да се стврдне, но не и да замрзне (нема вода во него).
Најверојатно ти подзаглавил на забец, тоа се случува и во лето, не само во зима.
Аха тоа е значи фала многу
 
како да се проверат дали се исправни греачите за нафта ?!?!

Со фазомер кога ке дадеш контакт на сите 4 места кај деклата негде беше...бар кај мене 4 се....и еден по еден ги гледаш дали се пуштаат и по неколку секунди треба да исклучи, така е исправен.
 
ако може да ми каже некој каде да набавам 3д карбон фолии по мој избор и големина би му бил мн благодарен :)
 
имам киа беста , добро е комбенцето ама имам мака со парното , антифриз му е на ниво ,o_O му сменив термостат кој беше дефект , и не покажува добро парно .. има блага разлика на топло - ладно ????o_O
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom