Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Едно прашање до џиш
Зашо бе само до Џиш... не сум само јас на форумов :)

Имам даеву ланос 1,5 99 година 8 вентили колат има 52,000 км а.тест плин ловато и кога ја палам насабајле многу долго работи под саух се дури не крени температура колку што му е потребна до половина стрелката да качи дали е нормално и дали се штелова некако да работи помалку под саух ја палам и на 1200 обртаи си префрла на плин работи помош ако знаеш нешто
Врска неам да ти кажам право. Уназад 10 години дома возиме стриктно дизелаши, со бензинците ептен сум скаран. Тој мотор е со карбуратор или инџекшн? Како и да е, ако ти е шубе носи ја на мајстор да ја ѕирнат. Ако нема мака така како што е, јас би ти рекол да не ја гибаш.

i ako e raspolozen majstoro za uste edno prasanje znacii sakam da zemam fiat stilo 1.9 jtd 2002 godina dali nekoj znaj dali kolata ima mani nedostatocci dali nekoj ima vakva kola kazete ili eventualno mozno e da bidi i benzinec neznam koj motor benzin pa da mestam plin ne sum odlucil pa daj kazete sto mislenje imate za kolava potrosuvacka defekt skapo eftino za odrzuvanje i slicno pozz i fala odnapred
Одлучен си да земаш Стило? Оди со 1.9 jtd, само гледај на нема над 200.000 км ако сакаш да видиш некакво возење... - читај не земај од бугарија/италија/словенија и македонски авто дилери.
 
Зашо бе само до Џиш... не сум само јас на форумов :)

Врска неам да ти кажам право. Уназад 10 години дома возиме стриктно дизелаши, со бензинците ептен сум скаран. Тој мотор е со карбуратор или инџекшн? Како и да е, ако ти е шубе носи ја на мајстор да ја ѕирнат. Ако нема мака така како што е, јас би ти рекол да не ја гибаш.

Одлучен си да земаш Стило? Оди со 1.9 jtd, само гледај на нема над 200.000 км ако сакаш да видиш некакво возење... - читај не земај од бугарија/италија/словенија и македонски авто дилери.
lanosot go ukluciv na dijagnostika ne javuva nikakva greska valjda i taka treba duri zagrej a za stiloto 1.9 JTD ima edno od kumanovo sto sakam da go zemam 160.000 pominati ama neznam od kade e uvezeno ili pa se dvoumam dali da zemam 1.2 benzin so 6 brzini i da mestam plin posle samo kakos to slusnav diznite bile po 300-400 evra mnogu skapi za menuvanje a kako stoj motorot so defekti dali javuva neshto
 
1.2 бензин мотор е 60 кс (другар мој има пунто 1.2 од 2008). Кога на тоа ќе додајш плин, ќе добиеш поприлично слаб мотор, башка ќе треба да не возиш 5 души в кола. 6-та брзина, не гледам кај ќе ја клајш, освен на некоја удолина. Околу дефектите, фиатовите бензинци се базирани на Yugo моторот... доста се издржливи, така да не би требало да има поголеми проблеми.

Е сега jtd е каде каде подобро решение, мада и гарант кошта повеќе. Околу одржувањето не сакам да навлегувам во таа дебата: ако е моторот стварно со 160.000 км, ќе менуваш масло и филтри во наредните 100.000. Ако е со X60.000 од кои X e поголем број од 3, кратко и едноставно си наебал, пошто тој мотор е извозен. А дефектите на дизелашите најчесто се редат еден по друг и им нема крај.
 
1.2 бензин мотор е 60 кс (другар мој има пунто 1.2 од 2008). Кога на тоа ќе додајш плин, ќе добиеш поприлично слаб мотор, башка ќе треба да не возиш 5 души в кола. 6-та брзина, не гледам кај ќе ја клајш, освен на некоја удолина. Околу дефектите, фиатовите бензинци се базирани на Yugo моторот... доста се издржливи, така да не би требало да има поголеми проблеми.

Е сега jtd е каде каде подобро решение, мада и гарант кошта повеќе. Околу одржувањето не сакам да навлегувам во таа дебата: ако е моторот стварно со 160.000 км, ќе менуваш масло и филтри во наредните 100.000. Ако е со X60.000 од кои X e поголем број од 3, кратко и едноставно си наебал, пошто тој мотор е извозен. А дефектите на дизелашите најчесто се редат еден по друг и им нема крај.
mislam deka 6ta ce mozi da se klaj nakaj bitola oti skoro sekoj den patuvam do bt mislam deka ce ja nosi... uvezeno e izgleda zacyuvano pa kolku e vozeno neznam :D pozdrav i fala na vnimanieto :)
 
mislam deka 6ta ce mozi da se klaj nakaj bitola oti skoro sekoj den patuvam do bt mislam deka ce ja nosi... uvezeno e izgleda zacyuvano pa kolku e vozeno neznam :D pozdrav i fala na vnimanieto :)

За 1.9 ЈТД моторите знам дека е утната технологијата скроз.Службено Добло 1.9ЈТД маме ни се заплака,се сервисираше секои 5000км,на крај се продаде.Знам дека Фиат многу кратко ја тераше ЈТД технологијата и веднаш премина на Мултиџет.Да беше само дизел го препорачувам,ама ЈТД:mad:

Во врска со Ланосот,немаш никакви проблеми така е програмиран ECU,не се замарај.Инаку добар избор е 1.2 и тоа не е 60кс,туку е 75,зш брат ми има пунто 75.Има верзија Пунто 60,ама знам е некоја лева кубикажа(ниту 1.1 ниту 1.2).Зависи што пишува на крилото.На плин работи убаво,губи снага само на крајна брзина.Инаку совет и нормално поекономично за оддржување и за делови,а и цена на плин е бензин со плинска боца.Инаку 1.2 не е мултипоинт инџекшн,значи нема класична грана(пластична) туку изведбата личи како кај карбураторските системи.Значи и плинското можеш да го најдеш за 320евра со монтажа во Ск.

Инаку старите модели на Фиат(темпра,уно)се базирани на Југо,но новите нема везе.Деловите личат можеби ама со монтажа ке си имаш проблеми.Единствено плочки и гуртни,може ламела и тоа од Флорида,која за жал не постои.Другото си е се Фиат...
--- надополнето: 7 декември 2012 во 15:04 ---
Me interesira dali koga kolata se vozi na plin treba da raboti benziskata pumpa ? koga kolata e na plin celo vreme nazad se slusa tivok zvuk od pumpata najverojatno ? se raboti za golf 3ka 1.8

Зависи од тој што ти го местел плинското.Кај старите коли страдаше бензинската пумпа зошто беа со мембрани па нон стоп го држеше цревото за бензин под притисок.Исто е и кај новите,ама мора зж ако ја палиш на бензин па на плин мора да работи.Ако ја палиш на плин директ е тогаш може да се изклучи да не работи.Лесен зафат е се става уште едно реле на 12в.Но тоа е веке твој избор.Поздрав...
 
За 1.9 ЈТД моторите знам дека е утната технологијата скроз.Службено Добло 1.9ЈТД маме ни се заплака,се сервисираше секои 5000км,на крај се продаде.Знам дека Фиат многу кратко ја тераше ЈТД технологијата и веднаш премина на Мултиџет.Да беше само дизел го препорачувам,ама ЈТД:mad:

Во врска со Ланосот,немаш никакви проблеми така е програмиран ECU,не се замарај.Инаку добар избор е 1.2 и тоа не е 60кс,туку е 75,зш брат ми има пунто 75.Има верзија Пунто 60,ама знам е некоја лева кубикажа(ниту 1.1 ниту 1.2).Зависи што пишува на крилото.На плин работи убаво,губи снага само на крајна брзина.Инаку совет и нормално поекономично за оддржување и за делови,а и цена на плин е бензин со плинска боца.Инаку 1.2 не е мултипоинт инџекшн,значи нема класична грана(пластична) туку изведбата личи како кај карбураторските системи.Значи и плинското можеш да го најдеш за 320евра со монтажа во Ск.

Инаку старите модели на Фиат(темпра,уно)се базирани на Југо,но новите нема везе.Деловите личат можеби ама со монтажа ке си имаш проблеми.Единствено плочки и гуртни,може ламела и тоа од Флорида,која за жал не постои.Другото си е се Фиат...
--- надополнето: 7 декември 2012 во 15:04 ---


Зависи од тој што ти го местел плинското.Кај старите коли страдаше бензинската пумпа зошто беа со мембрани па нон стоп го држеше цревото за бензин под притисок.Исто е и кај новите,ама мора зж ако ја палиш на бензин па на плин мора да работи.Ако ја палиш на плин директ е тогаш може да се изклучи да не работи.Лесен зафат е се става уште едно реле на 12в.Но тоа е веке твој избор.Поздрав...
blagodaram ama nemam zaprimeteno dali ko ke ja zapalam na plin direk uste raboti haha :D
 
Да прашам кој мотор може да одговара да се монтира на citroen saxo освен оргиналот шо му е 1.5D. Поздрав
 
Да прашам кој мотор може да одговара да се монтира на citroen saxo освен оргиналот шо му е 1.5D. Поздрав

Од Пежо можеш да ставиш се работи за исти мотори бидејки се во ПСА групацијата.Но тоа доведува до атест на Машински бидејки се работи за друг мотор.Е сега ако сакаш да изведуваш бесни глисти е тоа е веке друга работа.Имаш милион комбинации во врска со ставање на друг мотор.Значи креативност и нормално разбирање во механика.
 
фала многу за информацијата ама за жал не ми помогна многу бидејќи и пежото има француски мотор така да и тој е скап за одржавање
 
фала многу за информацијата ама за жал не ми помогна многу бидејќи и пежото има француски мотор така да и тој е скап за одржавање

Е сега зависи дали вреди да се зафркаваш со промена на мотор.Значи непроспиени ноки,штелување,па одење на Машински на А-тест,па промена на документи.Дали сето тоа вреди да се плати,или да се среди количето,да се продаде и да се купи нешто според џебот,нели.

Јас колку што знам,шурата има саксо 1.5д,но со оддржувањето немал некои проблеми големи.Не е некој тип што се тресе над кола:vozbud:,но до сега освен она што се вика потрошен материјал,не сменил ништо поконкретно.Е сега знам дека цените се солени,на пример за Ксара 1.8и 16в семеринг за серво пумпа чини 25евра:vozbud::vozbud::vozbud:......

Ако сакаш евтино одржуавње или Германец или Италијанец,па сега сам одлучи.

Знам да прават комбинации од бензинец на дизел,ама за ова твоето искрено не сум чул...

Во секој случај со срека......:)
 
Сакав да ве прашам која цена можам да ја извадам за добро сочувано Тико од 1996-та година?

Вака, Тикото го имам земено на старо во 2001-ва, пред мене тој колку го возел и дали ги враќал километрите, не знам. Откако го земаа моите за мајка ми, она го батали и продолжи на работа да си оди со автобус. Гаражирано е до 2007ма некаде, значи само палено редовно и се тоа, возено НЕ. Од 2007ма го провозев јас, до кај 2009та некаде, се на се има поминато 83.000 километри.

Од 2009-та исто седи и не го возиме, одамна сакав да го продадеме додека сите го бараа, ама татко ми инат. :) Не е регистрирано и има проблем со задните амортизери (треба да се менуваат), па колку да му барам за да го продадам во рок од месец-два?

Конечно ќе зимам нова кола, па заглавив со тиково сега, место уште во 2002-ра да го продадеме.

П.с. Не е возено зашто татко ми се инатеше за регистрацијата, нејќеше да троши пари за регистрација и цело време беше на дилема ќе го продавам-не го продавам. Не го возам веќе, бидејќи стресови за џандари пазење нејќам да имам. :)
 
Сакав да ве прашам која цена можам да ја извадам за добро сочувано Тико од 1996-та година?

Вака, Тикото го имам земено на старо во 2001-ва, пред мене тој колку го возел и дали ги враќал километрите, не знам. Откако го земаа моите за мајка ми, она го батали и продолжи на работа да си оди со автобус. Гаражирано е до 2007ма некаде, значи само палено редовно и се тоа, возено НЕ. Од 2007ма го провозев јас, до кај 2009та некаде, се на се има поминато 83.000 километри.

Од 2009-та исто седи и не го возиме, одамна сакав да го продадеме додека сите го бараа, ама татко ми инат. :) Не е регистрирано и има проблем со задните амортизери (треба да се менуваат), па колку да му барам за да го продадам во рок од месец-два?

Конечно ќе зимам нова кола, па заглавив со тиково сега, место уште во 2002-ра да го продадеме.

П.с. Не е возено зашто татко ми се инатеше за регистрацијата, нејќеше да троши пари за регистрација и цело време беше на дилема ќе го продавам-не го продавам. Не го возам веќе, бидејќи стресови за џандари пазење нејќам да имам. :)

500 евра
 
Прашање до поупатените: дали уште важи законот ако промениш мотор, а да ставиш ист таков (иста кубикажа, исти кс) на регистрација можиш да поминиш без А-тест?
Струмикс, JeepMkd
 
За 1.9 ЈТД моторите знам дека е утната технологијата скроз.Службено Добло 1.9ЈТД маме ни се заплака,се сервисираше секои 5000км,на крај се продаде.Знам дека Фиат многу кратко ја тераше ЈТД технологијата и веднаш премина на Мултиџет.Да беше само дизел го препорачувам,ама ЈТД:mad:
.
Далеку од утната а и наградувана е, а и неточно дека кратко време ја терале, од 1997 год па надграден модел од 2009 со друго име Multijet.
Јас возам 1.9 JTD (AR 156) и сум презадоволен. Потрошња во град не преоѓа 6 и со дефекти веке година ипол само редовен сервис за поминати 27000 км (157000км вкупно, прашање дали е толку - увезена)
 
Далеку од утната а и наградувана е, а и неточно дека кратко време ја терале, од 1997 год па надграден модел од 2009 со друго име Multijet.
Јас возам 1.9 JTD (AR 156) и сум презадоволен. Потрошња во град не преоѓа 6 и со дефекти веке година ипол само редовен сервис за поминати 27000 км (157000км вкупно, прашање дали е толку - увезена)
zelenoto ti vozis stilo so 1.9 JTD koja godina e tvoeto kako si zadovolen sum slusnal dobri raboti za nego ama drugo e vaka od nekoj sto go ima znaes velat prasaj patalec a ne gatalec :D kazi so mislis mene mi treba povekje za na otvoreno ne vozam mnogu niz grad pozdrav :)
--- надополнето: 8 декември 2012 во 17:50 ---
Прашање до поупатените: дали уште важи законот ако промениш мотор, а да ставиш ист таков (иста кубикажа, исти кс) на регистрација можиш да поминиш без А-тест?
Струмикс, JeepMkd
другар законот важи да треба да помини на а-тест оти ако не се внеси бројот на пример на моторот во сообраќајната може да има проблеми при републичка контрола поздрав
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom