Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Здраво :), имам еден проблем со менувачот на мојата застава имено кога е во лер позиција менувачот при додавање на гас, почнува да свири.
Во што би можело да биде проблемот???
Го стегаш на семафори ? :) веројатно нешо ламелата ти цвичи ама најубо е некој да го види .... барем за стоедени имаш мајстори колку ти душа сака
 
Го стегаш на семафори ? :) веројатно нешо ламелата ти цвичи ама најубо е некој да го види .... барем за стоедени имаш мајстори колку ти душа сака

ne ce da e lamelata :) obico taja sviri duri vrtis so volanot :), ovdeka e vo ler pri davanje na gas sviri dali dihtong ili so bese nekoj del ... ne znam ??
tuku kaj e ovaj prijatelon Dzis :) da objasni (y)
--- надополнето: 5 јануари 2012 во 17:32 ---
Значи воа заставиве сите имаат проблем со мењачот :)

ovaj mi e vtor menjac do sega jebiga i ova kola si ima mana :) ali ko magarce e nema kaj ne sum bil so nea :)
 
ne ce da e lamelata :) obico taja sviri duri vrtis so volanot :), ovdeka e vo ler pri davanje na gas sviri dali dihtong ili so bese nekoj del ... ne znam ??
tuku kaj e ovaj prijatelon Dzis :) da objasni (y)
--- надополнето: 5 јануари 2012 во 17:32 ---


ovaj mi e vtor menjac do sega jebiga i ova kola si ima mana :) ali ko magarce e nema kaj ne sum bil so nea :)
прво. сигурен си дека свири мењачот? малку е чудно да свири. ако ти зуе е друга работа а за свирење обично каиши свират.
ако ти зуе мењачот види дали има воопшто уље во него ако е празен ставај уље и вози инаку ке го зарибаш.

П.С ја кај мене имам сменето 4 мењачи за 101 ! од кој последниот пат платив 5000 денари за асален мењач и до сеаг да не го подречам одличен е !
 
zdravo i srekna nova godina na site . sakam da kupuvam golf 3 pa da ve prasam koj diesel motor na golf 3 e najdobar i kolku od prilika im e potrosuvackata na gorivo?

http://www.pazar3.mk/Listing/Detail/Index/747998?searchID=1056909&Idx=11

Eve ti eden so vredi da se vidi vaka ne izglea loso, a i motorot ne mu e los i ovoj so 90 konja e dobar samo malce e potromav od 110 kata. Ako e se kako so vika na oglasot bez razmisluvanje bi go zel.
 
Eве се вратив од Охрид сега,гледам дискусија се водело за тоа што е.По кривините на Стража кога вртев десно ни тропка ни се тресе воланот,но кога вртам лево тропа десното тркало и благо по малку се тресе воланот.Колку чини ова да се направи одприлика?Вака како новогодишна честитка и не ми е баш добредојдена :D

П.С СРЕЌНА НОВА ГОДИНА НА СИТЕ,И СЕ НАЈДОБРО ВО НЕЈЗЕ ! :)


Чим тресе волан и тропа може да е и крив бандаж или крива гума
или луфта на некоја јабучица... повеке би рекол дека е баш јабучица, затоа што ако е крива гума или бандаж ке тресе цело време, а јабучица реагира баш вака, во кривина... и плус има мали шанси и летва да е расипана...
 
zdravo i srekna nova godina na site . sakam da kupuvam golf 3 pa da ve prasam koj diesel motor na golf 3 e najdobar i kolku od prilika im e potrosuvackata na gorivo?
Не го земај најслабиот, без турбо (0-100 км/ч за 17 секунди), од 64 КС. ТДИ со 90 КС е доволно силен, би требало да троши 5-5,5 литри, зависи како го возиш.

http://www.spritmonitor.de/en/overv...8&power_s=80&power_e=99&gearing=1&powerunit=2
 
Здраво :), имам еден проблем со менувачот на мојата застава имено кога е во лер позиција менувачот при додавање на гас, почнува да свири.
Во што би можело да биде проблемот???

ако нешто свири на додавање гас на лер, можеш да провериш така што ке стиснеш кумплунг, а мењачот остави си го ти пак во лер и стисни на гаста... ако пак свири не е во мењачот, ако не свири тогаш е во него...

е сега, ако после тестов дозна дека е мењачот, тогаш има 3 можни работи:
-друх лагер
-синхрони и лагери во мењач
-нема масло...

како и да е, ти можеш само тестов да го направиш за да откриеш дали е или не мењачот, а после работата да ја предадеш на ауто механичар и он да ти каже што е и колку ќе те штави за оправање... или можеш да ја возиш се додека тоа што свири не поче на меле и дроби ораси (метал) па фино за 100 евра со се работна рака да си го смениш мењачот цел и да не се замараш многу...
 
ако одиш на механичар за мењачот од искуство ти кажувам да не бараш премногу зашто за краток период ке се изедат сихроните и ке почне да крчи. најголема утка на заставино возило!
 
ne ce da e lamelata :) obico taja sviri duri vrtis so volanot :), ovdeka e vo ler pri davanje na gas sviri dali dihtong ili so bese nekoj del ... ne znam ??

:eek:

Друже...колку што воланот има врска со ламелата толку јас со Памела Андерсон!

Убаво ти кажа кано, провери ја таа процедура!

Мое мислење е дека е некој каиш! Ако е каиш, НОВ да си купиш, да не те лажат да го подмачкуваш со сапунче. Веројатноста е дека тој каиш што го имаш кај да е ќе даде гз и колата ќе те остави кога најмалку треба. За 50-100 и мајсторската 300-400 денари рака...за нецели 500 денари ќе си возиш рает!
 
ако одиш на механичар за мењачот од искуство ти кажувам да не бараш премногу зашто за краток период ке се изедат сихроните и ке почне да крчи. најголема утка на заставино возило!
Ајде бе. Сигурно нема да трае синхронот ако е пред умирање.
За мене склопив еден мењач 5ка 13/53. Стаив све ново освен 5 та брзина и ме фати околу 6500 денари. Го возев на 1300 кубика мотор со околу нешто над 100 коња. поминав 30 000 километри и го продадов на еден другар го стави на 1.6 мотор на југо и го вози веќе две години и не покажува никакви знаци на расипување.
Значи не ставајте стари делови во мењачите и не купувајте стари мењачи затоа брзо ви се расипуваат!!
 
Здраво :), имам еден проблем со менувачот на мојата застава имено кога е во лер позиција менувачот при додавање на гас, почнува да свири.
Во што би можело да биде проблемот???
Друг лагер
 
Ајде бе. Сигурно нема да трае синхронот ако е пред умирање.
За мене склопив еден мењач 5ка 13/53. Стаив све ново освен 5 та брзина и ме фати околу 6500 денари. Го возев на 1300 кубика мотор со околу нешто над 100 коња. поминав 30 000 километри и го продадов на еден другар го стави на 1.6 мотор на југо и го вози веќе две години и не покажува никакви знаци на расипување.
Значи не ставајте стари делови во мењачите и не купувајте стари мењачи затоа брзо ви се расипуваат!!
а кажи ми само кај успеа да најдеш НОВИ сихрони за мењач на застава? ја кога го правев прв пат пола мајсторни низ скопје ги свртев да прашам кај да купам нови сите ми рекоа НЕМА ДА НАЈДЕШ НИКАДЕ. значи најсериозно кажи ми кај најде нови сихрони.
и уште нешто. ти си го возел на 1300 кубика другар ти на 1600.... што мотори се тие? ЗАСТАВА ?????
 
а кажи ми само кај успеа да најдеш НОВИ сихрони за мењач на застава? ја кога го правев прв пат пола мајсторни низ скопје ги свртев да прашам кај да купам нови сите ми рекоа НЕМА ДА НАЈДЕШ НИКАДЕ. значи најсериозно кажи ми кај најде нови сихрони.
и уште нешто. ти си го возел на 1300 кубика другар ти на 1600.... што мотори се тие? ЗАСТАВА ?????
Од Филдес во капиштец. Ако не се лажам главни застапници се за застава.
Иначе 1300цц мотор се вградуваше во Yugo 65 и на лик е ист како и 1100цц. Исто така 1600 има во ланчија и темпра исто така со многу мали модификации пасуваат на застава и тешко се познава дека не е од нив. А имаш и 1400 турбо мотор кој се вградувал во Fiat uno. Е за последниот треба малце повеќе модификации ама не е ништо страшно се праи за 1 ден.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom