Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Сето ова, одлично...само спротивно :)

Peugeot/Citroen/Renault - Французи..бегај од нив.

Освен ако не ти се даваат само 3500 денари да смениш филтер за масло (а останатите смртници да плаќаме по 500 денари) тогаш одличен избор ќе направиш, особено зо HDi моторите.

Chevrolet Aveo, одлично количе, само потценето кај нас од овие што носат бижутерија. Ако ти треба салам количе, квалитетно, а да ти брка работа ова е одличен избор оти ќе го купиш од 2009 година - читај: Можеби уште под гаранција!

Е сега, Seat Cordoba 1.4 не чинела?...Пффф...Можам со две раце да ти потпишам дека апсолутно друже не си во право. И тоа со факти. Нема мајстор Томе рече дека не го бива ...или слушнав другар ми се жалел. Има листа на возила и квалитет. ADAC ги прави. Cordobata и воопшто Seat/Skoda се покажаа како извонредни возила по квалитет/цена на одржување/сервиси итн. Кордобата е помала кола па и 1.4 со 80КС и не е така лош избор.
--- надополнето: Jun 18, 2011 11:42 PM ---

Некое потенциометарче ти е зезнато на шал таблата. Однеси го на електроничар да го провери. Ако не...ново...на старо. Не би требало да е многу скапо.
Е што кажа сега 3500 за еден филтер малку повеќе претера со цените за твоја информација мене филтер за масло ме чини 200 ден.
 
Јас најверојатно би одел на обичниот модел што заради потрошња што поради одржување (less is better :D) шо значи очекувам градска 6-7л/100км (6,8л/100км)

Е сега, бидејќи јас ќе бидам постојано на релација БТ-СК ...изгледа повеќе ми се исплаќа да земам бензинец.

Ако ми троши 5,5-6 (со 120км/ч) и рачунај ќе стегнам клима сигурно како шо не трпам жешко изгледа поќе плин ќе ми се исплаќа бидејќи математиката иди 9 литри плин да троши со клима на 120 исто ми се фаќа нафта 5,5-6 ...

Да не правиме муабет за одржувањето...

А толку мерак имам за TDI ... ;/
ТДИ со 90 кс во А4 или голф 3 е уште поекономичен од 110-ката, гарантирано... Ако прајме муабет за А4, бензинец, треба да земиш 1.6, 1.8 или 1.8Т (1.6 е 100 кс, 1.8 = 120 кс, 1.8Т е 150 кс) мада од сите 3 само 1.6 ќе ти го исполнува условот 9 плин со клима. А 1.6 се ретки, прилично.

Мада за релацијата шо ја планираш, јас би одел со нешто од типот на голф-Астра. Особено со Астра 1.6 бензин + плин. Ем е помала од Аудито, ем ќе ја најдиш за истите пари колку голф 3, ем ќе биди над 2000-та година. Помала ти викам, бидејќи помалку ќе троши споредено со А4.
 
Јас најверојатно би одел на обичниот модел што заради потрошња што поради одржување (less is better :D) шо значи очекувам градска 6-7л/100км (6,8л/100км)

Е сега, бидејќи јас ќе бидам постојано на релација БТ-СК ...изгледа повеќе ми се исплаќа да земам бензинец.

Ако ми троши 5,5-6 (со 120км/ч) и рачунај ќе стегнам клима сигурно како шо не трпам жешко изгледа поќе плин ќе ми се исплаќа бидејќи математиката иди 9 литри плин да троши со клима на 120 исто ми се фаќа нафта 5,5-6 ...

Да не правиме муабет за одржувањето...

А толку мерак имам за TDI ... ;/
Јас би одел на дизел. Плинот не е ефтин и тој треба одржување и плус бензинот имаш два уреди за одржување и повеќе зезанции (мал багажен простор), па ако испадне од година секоја година атест пак плус трошоци.
 
Е што кажа сега 3500 за еден филтер малку повеќе претера со цените за твоја информација мене филтер за масло ме чини 200 ден.

Зборувам за Citroen/Peugeot (PSA).

Тие имаат сензор во филтерот за масло. Тој сензор го прави филтерот скап.

@Dzish:

И да заборајв, ќе го шиткам Фиатот изгледа, решен сум да купам голема кола за автопат бидејќи ќе патувам често. А греота ми е да го оставам на паркинг Фиатот така да скапи. Па некој нека му го види аирот. Така е планот сега за сега.

Е сега, што се однесува за што конкретно ќе земам не знам, ама знам дека ми треба релативно посилен мотор (1.6 идеално/1.9TDI 90/110) со средна потрошња и добра звучна изолација за на долги релации. Во основа тоа тепа на долг пат. Слаб мотор/лоша изолација. VW/Audi до сега ептен ми се бендисале во тоа поле и плус то имаат тврдо подвозје што е супер за автопат кога влегуваш во кривини т.е. самото лежење на патот.
 
VW/Audi до сега ептен ми се бендисале во тоа поле и плус то имаат тврдо подвозје што е супер за автопат кога влегуваш во кривини т.е. самото лежење на патот.
Лежењето на патот на аудито ти спомнав дека е феноменално... по автопатот кај ѓупците, од прилеп па се до мосто, 160 држи без проблем. Нема теориа тоа да го напрајш со Форд.
 
Некој да сподели било каква искуство со Ц класата Мерцедес, посебно 270 cdi, дали некој увезол од Германија таков, стандарден мотор, гледам по нетов во UK цените колку се движат на половни 2005\2006 година, фул опрема, и најважно колку би коштало да го регистрираш овде ѕверот?
 
Е сега уште некој да ми кажи како одат деловите за Голф 4 (подвозје) т.е. јабучици, итн.

Ајде голфаџии... :)
 
Некој да сподели било каква искуство со Ц класата Мерцедес, посебно 270 cdi, дали некој увезол од Германија таков, стандарден мотор, гледам по нетов во UK цените колку се движат на половни 2005\2006 година, фул опрема, и најважно колку би коштало да го регистрираш овде ѕверот?

Изборот ти е супер. Мерцедес c 270 cdi ( моторот е со 5 цилиндри, 163 коњски сили) колата полетува, достигнува брзина до 240 км/h, удобна, квалитетна издржлива и кола што троши околу 6 литри. Сега според зафатнината на моторот од 2700 кубици, цената за регистрација би требало да е повисока.
 
Зборувам за Citroen/Peugeot (PSA).

Тие имаат сензор во филтерот за масло. Тој сензор го прави филтерот скап.

@Dzish:

И да заборајв, ќе го шиткам Фиатот изгледа, решен сум да купам голема кола за автопат бидејќи ќе патувам често. А греота ми е да го оставам на паркинг Фиатот така да скапи. Па некој нека му го види аирот. Така е планот сега за сега.

Е сега, што се однесува за што конкретно ќе земам не знам, ама знам дека ми треба релативно посилен мотор (1.6 идеално/1.9TDI 90/110) со средна потрошња и добра звучна изолација за на долги релации. Во основа тоа тепа на долг пат. Слаб мотор/лоша изолација. VW/Audi до сега ептен ми се бендисале во тоа поле и плус то имаат тврдо подвозје што е супер за автопат кога влегуваш во кривини т.е. самото лежење на патот.
Фискална ќе ти пратам денес или утре да видиш од редовен сервис на цитроен ц4, нормално и цената на филтер за масло. Претходно имавме во фамилија и ситроен ксара 2.0 хди и никогаш не ми текнува филтерот за масло да е толку пари :). Тоа дека француски коли се скапи за одржување ти е грешка.

П.С. Во јунскиот број на автомобилското списание има Auto Focus има тест возење на најновиот цитроен ц4 1.6вти 120кс и цената на редовен сервис (10.000км) е 4.700 денари.
 
Волксваген шо фиат имаш?...Заинтересиран сум за италијанците
 
Лукоил се наметнаа во македонија по квалитетниот бензин. Но дали е така и со маслото? Дали има некој искуство со ова масло? за нијанса е поевтион од другите. Што мислите?
 
Каде би можел да најдам прирачник за Пасат 1.9ТДИ од '96-та година на македонски (или српско-хрватски, англиски, само да не е германски ;) )?
 
Ми падна во раце едно сузуки марути ај да чујам ваши мислења околу количево одржување потрошувачка у слично, да знам дали да го задржам или да го давам одма
 
Зборувам за Citroen/Peugeot (PSA).

Тие имаат сензор во филтерот за масло. Тој сензор го прави филтерот скап.
да поскап е ама не повеке од 900 денари... и француското рено 19, има сензор за вискозност на масло, вграден во филтерот и кошта 720 денари... не 3500...

п.с. отиде и последното рено... немам више “французи“ во мојот возен парк....
 
Фискална ќе ти пратам денес или утре да видиш од редовен сервис на цитроен ц4, нормално и цената на филтер за масло. Претходно имавме во фамилија и ситроен ксара 2.0 хди и никогаш не ми текнува филтерот за масло да е толку пари :). Тоа дека француски коли се скапи за одржување ти е грешка.

П.С. Во јунскиот број на автомобилското списание има Auto Focus има тест возење на најновиот цитроен ц4 1.6вти 120кс и цената на редовен сервис (10.000км) е 4.700 денари.

мој познаник на цитроен ц4, 1.4 бензин сервис му прави за 3600 денари.. што мислам дека е џабе за таква кола..
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom