Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Најпрво, нека ги тргнат сите безвезно поставени семафори кои предизвикуваат застои во сообраќајот па ќе се намали и потребата за тргнување и застанување а со тоа и емисијата на издувни гасови. Втора мерка би била сите возила при технички преглед за регистрација да бидат проверени во одноз на заситеноста со штетни честички во издувните гасови. Тие што нема да ја надминат границата ќе се регистрираат, другите - отпад! Трета мерка кој би помогнала е да се стимулира користењето на ТНГ и Метанот како погонско гориво кај возилата со попуст при регистрирањето, а данокот на дизелот како гориво да се зголеми и да биде околу 1,5 пати од цената на бензините.[DOUBLEPOST=1415718117][/DOUBLEPOST]Туку, има ли некој да сподели овде искуство околу дупнато хладњаче за греење во кола? Има шанса да се завари, залеми, залепи... или мора да се кути ново?

Ти пушта малото хладњаче?Ти тече кај совозачкото седиште?Не си играј да го лепиш,лемиш,мислам дека е од пластика на споевите,ама не сум сигурен..Скапа е работната рака,а ако го залепиш и пак ти пушти за одреден период?Вака само гланц ново купи си го,и капата настрана..Од 1000 денари па нагоре се..
 
Дечки вака сега : купив кола од прилеп јас сум од битола..ја купив регистрирана и со купопродажен договор си ја зедов дома се океј и му истече регистрација ...е сега ја продавам ке дојди еден од скопје која е мојата обврска околу колата за документи? треба нешто јас да превземам да напрам и нешто слично? Фала
 
Туку, има ли некој да сподели овде искуство околу дупнато хладњаче за греење во кола? Има шанса да се завари, залеми, залепи... или мора да се кути ново?
Имаш од вурт средство за лепење хладњаци.Се става и се вози колата да загрее да уклучат перките 2-3 пати и решен проблем.[DOUBLEPOST=1415735373][/DOUBLEPOST]
Дечки вака сега : купив кола од прилеп јас сум од битола..ја купив регистрирана и со купопродажен договор си ја зедов дома се океј и му истече регистрација ...е сега ја продавам ке дојди еден од скопје која е мојата обврска околу колата за документи? треба нешто јас да превземам да напрам и нешто слично? Фала
Можеш да ја продадеш нерегистрирасна или да ја регистрираш и да и бараш малку повеќе пари
Ќе си направиш купопродажен договор и решен проблем.
 
Дечки вака сега : купив кола од прилеп јас сум од битола..ја купив регистрирана и со купопродажен договор си ја зедов дома се океј и му истече регистрација ...е сега ја продавам ке дојди еден од скопје која е мојата обврска околу колата за документи? треба нешто јас да превземам да напрам и нешто слично? Фала

Твоја обврска е да ги однесеш броевите и да ја одјавиш колата во АМСМ или Здружение,да си платиш мислам 400 денари..Да ти удрат печат на сообраќајната твоја дека е ПОНИШТЕНА,му ја враќаш сообраќајната на новиот газда,пиете по една ракија,тој си ја носи во АМСМ или Здружение,зависи кај сака,ја регистрира,ја дава старата веќе поништена сообраќајна,и врз основа на таа му издаваат нова сообраќајна,нови броеви,мада тоа тебе не те боли кур..
 
Сега мењавав ладњаче од парно на Ауди А4 серија 1,ладњакот кошта 1200 денари а за работна рака во мојот град се нафаќа само еден џандар:vozbud: и го менува за 1500 денари,ама работа има да ти паднат рацете.Другите мајстори не се нафаќаа на оваа работа за ниедни пари.

Патем околу загадувањето,менував свеќици на мојот Цитроен ax 1.1 и ја однесов на технички и луѓето беа фасцинирани од бројките.Вредностите беа како ретко која нова кола.Гледам дека има близу моторот нешто како катализатор,ама не сум проверил дали е мал лонец или катализатор,пошто колата е `95 и би требало да нема,но сепак изгледа од Цитроен го ставиле пред време.

ПС.Која сака да му помогнам(да го упатам) да менува ладњак од парно,ама во Кичево за овие пари нека ми пиши на ПП
 
Сега мењавав ладњаче од парно на Ауди А4 серија 1,ладњакот кошта 1200 денари а за работна рака во мојот град се нафаќа само еден џандар:vozbud: и го менува за 1500 денари,ама работа има да ти паднат рацете.Другите мајстори не се нафаќаа на оваа работа за ниедни пари.

Патем околу загадувањето,менував свеќици на мојот Цитроен ax 1.1 и ја однесов на технички и луѓето беа фасцинирани од бројките.Вредностите беа како ретко која нова кола.Гледам дека има близу моторот нешто како катализатор,ама не сум проверил дали е мал лонец или катализатор,пошто колата е `95 и би требало да нема,но сепак изгледа од Цитроен го ставиле пред време.

ПС.Која сака да му помогнам(да го упатам) да менува ладњак од парно,ама во Кичево за овие пари нека ми пиши на ПП
Мој совет за менување хладњаче за парно поарно ти е да платиш отколку некој неук дасе учи па цела шалт табла да ти ја искрши.
Има скриени штрафови и ако не вадел неколку пати не ги знае кај се

Цитроен ставаат катализатор од 90-93 та година а поцинкуван лим од крајот на 70 тите
 
Сега мењавав ладњаче од парно на Ауди А4 серија 1,ладњакот кошта 1200 денари а за работна рака во мојот град се нафаќа само еден џандар:vozbud: и го менува за 1500 денари,ама работа има да ти паднат рацете.Другите мајстори не се нафаќаа на оваа работа за ниедни пари.

Патем околу загадувањето,менував свеќици на мојот Цитроен ax 1.1 и ја однесов на технички и луѓето беа фасцинирани од бројките.Вредностите беа како ретко која нова кола.Гледам дека има близу моторот нешто како катализатор,ама не сум проверил дали е мал лонец или катализатор,пошто колата е `95 и би требало да нема,но сепак изгледа од Цитроен го ставиле пред време.

ПС.Која сака да му помогнам(да го упатам) да менува ладњак од парно,ама во Кичево за овие пари нека ми пиши на ПП

Јас кога менував,чисто информативно прашав во АМСМ..Таму ја регистрирам колата,и тоа говедото ми вика 5000 денари само за работна рака..Запалив колата и кај мојот мајстор,викам колку ќе ме кошта,прво рече 2500,па симна на 2000 денари..Казанчето ме кошташе 1000 денари..Го смени за еден ден,и до сега немам проблем..Поминав да видам до каде оди работата,и го растурил само тој дел кај совозачкото седиште,кај фиоката,тоа се сеќавам се извадил надвор,сите пластики,казанчето го видов,цело рѓосано.
 
Овој `џандарот` што го мењаваше казанчето тоа му е втора професија-све другите мајстори што несакаат да чепкаат бидејќи е пипава работа,тој го чепка и прав професионалец во тоа.Менување на сијаличина во инструмент табла,поправка на лептири на клапни,клими и слични работи.

јас сум вадел на исто такво ауди ладњаче и прво рацете ги направив лом-целите мие беа исечени и игребани од пластиките и стварно има многу скриени штрафови.Но за прв пат пак се снајдов и го извадив ладњачето,но втор пат не ми текнува пак да го работам[DOUBLEPOST=1415739748][/DOUBLEPOST]
Мој совет за менување хладњаче за парно поарно ти е да платиш отколку некој неук дасе учи па цела шалт табла да ти ја искрши.
Има скриени штрафови и ако не вадел неколку пати не ги знае кај се

Цитроен ставаат катализатор од 90-93 та година а поцинкуван лим од крајот на 70 тите

Знам дека има нешто со лимот бидејќи и наместата каде е изгребан воопшто не кородира како кај другите коли.немам видено друга таква кола која воопшто не кородира.единствено место каде има мала корозија е на `роговите` од предните носачи на шасијата каде има фабричка маана ,т.е. на тоа место се собира кал и вода како во дупка,нема каде да се цеди и нормално ќе појави рѓа,ама воопшто не е проблем за санирање со 200 денари
 
Мој совет за менување хладњаче за парно поарно ти е да платиш отколку некој неук дасе учи па цела шалт табла да ти ја искрши.
Има скриени штрафови и ако не вадел неколку пати не ги знае кај се

Цитроен ставаат катализатор од 90-93 та година а поцинкуван лим од крајот на 70 тите

Mногу заебана работа е да се чепка нешто на парното кај поновите возила :) Пред месец дена тоа го правев сам на Рено 5. Поминав релативно лесно, без да заебам нешто.
Поправката која требаше да ја завршам беше да ја наместам откачената клапна за топло/ладно.
Тоа е 5 минути работа, ама до тоа да стигнам изгубив добри саат ипол.
А што се однесува до лимаријата на Цитроените... Ксарата моја уште нова беше, некаде 2003 година, од камче ваљда има една убава точка гол лим на хаубата, веднаш до маската.
Ден денес, лимот е здрав, без точка рѓа, само што е потемнет.
 
ми треба мисленје за цитроен ц5 1.8 16Вентили.
како се покажале мани предности итн...
 
ми треба мисленје за цитроен ц5 1.8 16Вентили.
како се покажале мани предности итн...
Tоп кола,особено моторот кој всушност е превземен и малце видоизменет од циторен ксантија 1.8 16 в и без мака тераат најмалце по 700-800к и нема да погрешиш ако го купиш
c5 1.8 16v
10866.jpg
XANTIA 1.8 16v
5375110-citro-CBn-xantia-1-8-16v-break-4.jpg
 
Ова задолжително поседување зимска опрема важи за надвор од населено место. Right?
 
Дечки кај може да се монтираат 'Angel Eyes' за Ауди А3 98'. Може секој електричар или треба кај некој специално да се однесе?
 
Ова задолжително поседување зимска опрема важи за надвор од населено место. Right?

Како бе мислиш и за надвор од населено место?Ја ставаш кутијата со ланци на 15-ти ноември,и не ја вадиш до 15 март..Што не ти е јасно?
 
Дечки кај може да се монтираат 'Angel Eyes' за Ауди А3 98'. Може секој електричар или треба кај некој специално да се однесе?




Мора да се растурат фаровите, да се отворат, да се извади стаклото од напред и тогаш, сега да е моја колата ја сам ке се нафатам да ги растурам, а можеш и ти, имаш еден куп туторијали на јутјуб за тие работи ... А од кај ги набави прстените за Angel Eyes, треба да одговараат на ширината на веќе постоечките рефлектирачки површини пошто се местат околу нив и околу леќата за средно светло... дај некоја слика да видам какви прстени имаш ако не е проблем...
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom