Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Аман бре
Ако не е тајна кажи каде има така и јас да дојдам па 6 месеци две плати да штедам и од воздух да живеам за кола да купам.
Темата е за автомобили не за заработка на пари. Имаш опција за приватна порака може слободно да прашаш.
 
Ќутете да ја регистрирам и ја утре,па ако треба нека забрануваат..:)До наредната година може ќе спечалам за Алфа Џулиета..:pos:
Ако го донесат законот, (искрено не верувам 150 илјади гласачи да заебат) зарем ќе ти враќаат пари ако не важи регистрацијата? ;) Секако дека не...
Отпадите ќе се наполнат со железо, ќе има за извоз...
 
Prvo so treba da napravat e da go poeftinat benzinot ili da ja poskapat naftata taka sto taa ke bide poskapa nego benzinot. I da se forsira upotreba na plin i metan, sramota sto ima samo edna benzinska za metan vo celo skopje. najveke zagaduvaat dizel vozilata i toa e fakt, bez razlika euro2,3,4 i bilokoj. Kamionite se katastrofa. Mislam deka pola zagaduvanje doagja bas od niv, cel den frcat natamu navamu toa kiperite i gradeznite masini so standard euro -6 so starost 30+ godini. Inaku vozilo na plin ili metan e 100x pocisto od dizel. na zalost najvece se kupuvaat dizeli bas zaradi toa deka naftata e eftina vo sporedba so benzinot, a polovnite dizelasi se realno so prosek 2-3x povekje km nego benzincite.Iako se kolnam vo TDi koga bi imal kade ta tocam metan odma bi si nabavil polovno vozilo so metanski ured od Italija.
Znaci problemot e vo za mene smesnata razlika na cenata na naftata vo odnos na benzinot. Treba ili da go poeftinat benzinot ili da ja poskapat naftata pa cenata da bide ista ili naftata da e poskapa. A fabrickata cena na naftata bez davacki e pogolema od onaa na benzinot, razlikata e vo akcizite i davackite.
 
Prvo so treba da napravat e da go poeftinat benzinot ili da ja poskapat naftata taka sto taa ke bide poskapa nego benzinot. I da se forsira upotreba na plin i metan, sramota sto ima samo edna benzinska za metan vo celo skopje. najveke zagaduvaat dizel vozilata i toa e fakt, bez razlika euro2,3,4 i bilokoj. Kamionite se katastrofa. Mislam deka pola zagaduvanje doagja bas od niv, cel den frcat natamu navamu toa kiperite i gradeznite masini so standard euro -6 so starost 30+ godini. Inaku vozilo na plin ili metan e 100x pocisto od dizel. na zalost najvece se kupuvaat dizeli bas zaradi toa deka naftata e eftina vo sporedba so benzinot, a polovnite dizelasi se realno so prosek 2-3x povekje km nego benzincite.Iako se kolnam vo TDi koga bi imal kade ta tocam metan odma bi si nabavil polovno vozilo so metanski ured od Italija.
Znaci problemot e vo za mene smesnata razlika na cenata na naftata vo odnos na benzinot. Treba ili da go poeftinat benzinot ili da ja poskapat naftata pa cenata da bide ista ili naftata da e poskapa. A fabrickata cena na naftata bez davacki e pogolema od onaa na benzinot, razlikata e vo akcizite i davackite.


Море да се забранат коли најубаво ќе биде.Ептен претеравме.Нула економија имаме,а Повеќе од Дубаи коли возиме.
 
Од која година на производство е ЕУРО 1, ЕУРО 2, ЕУРО 3... На википедија најдов, не знам колку е точно и дали е универзално правило (еуро1 јули 1992-јан-1996, еуро2 јан 1996-јан 2000...).
И колку би чинел евентуално катализатор за опел астра 96та (ако мора законски) оти тој стариот ми е изваден, ѓубре се направил од горивото.
 
Од која година на производство е ЕУРО 1, ЕУРО 2, ЕУРО 3... На википедија најдов, не знам колку е точно и дали е универзално правило (еуро1 јули 1992-јан-1996, еуро2 јан 1996-јан 2000...).
И колку би чинел евентуално катализатор за опел астра 96та (ако мора законски) оти тој стариот ми е изваден, ѓубре се направил од горивото.
Овие за астра 2000 година ми земаа 3500 ден за нов катализатор.
 
Не е лоша цена 3500 оти како што пишуваше по весниците 300-900 евра, толку вреди цела кола.
 
Најпрво, нека ги тргнат сите безвезно поставени семафори кои предизвикуваат застои во сообраќајот па ќе се намали и потребата за тргнување и застанување а со тоа и емисијата на издувни гасови. Втора мерка би била сите возила при технички преглед за регистрација да бидат проверени во одноз на заситеноста со штетни честички во издувните гасови. Тие што нема да ја надминат границата ќе се регистрираат, другите - отпад! Трета мерка кој би помогнала е да се стимулира користењето на ТНГ и Метанот како погонско гориво кај возилата со попуст при регистрирањето, а данокот на дизелот како гориво да се зголеми и да биде околу 1,5 пати од цената на бензините.[DOUBLEPOST=1415718117][/DOUBLEPOST]Туку, има ли некој да сподели овде искуство околу дупнато хладњаче за греење во кола? Има шанса да се завари, залеми, залепи... или мора да се кути ново?
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom