Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Така викаат ама тоа се однесува на автобуси и камиони ,а за коли не знам ? Сепак рано е да се каже.


Sent from my iPad 3 using Tapatalk
 
@Струмикс изгласаа вакво нешто?
Не...
Демек ќе истражуват дали постарите возила со Еуро 1 и Еуро 2 премногу загадуваат.
И, демек, ако загадуваат да се вгради катализатор...
А катализаторот не е баш едноставно да се вгради, бидејќи не е само филтер кој се вградува, тоа си има сонди, па се контролира преку ЕЦУ... Изјава на технички некомпетентна личност, а немало кој да го поткова технички.
Од средината на 2015 мислам, ќе биде забранет увозот на возила под Еуро3. Зборуваме за коли, патнички возила. Тоа е во ред... Што ќе ти е кола отприлика 15 години стара да увезуваш?
Она што се вози тука, постаро од тие стандарди ќе се вози и понатака, онака како што се вози и досега, освен ако не се угледат на земјите од ЕУ кои имаат при регистрацијата еколошки такси кои се повисоки за возилата со помала бројка на Еуро или без неа, а пониски за возилата со повисоко Еуро (3, 4, 5)[DOUBLEPOST=1413023951][/DOUBLEPOST]
Дечки мењав уље, филтер за уље и филтер за воздух на Пунтото (1.9 ЈТД, 85кс,2002 година,редовен сервис) и некаде ден-два пред да го сменам ми се палеше сијаличката за уље 1-2 секунди и ке се изгаснеше.Е сега откако сменив сијаличката пак знае од време на време да се упали и да се изгасне, исто така 1-2 секунди кратко.Дали има процедура да се ресетира тоа или нешто друго е проблемот.Иначе Пунтото има Борд компјутер но никаде не покажува дека треба да се смени уље или дека е потребен сервис.
ОК... сијаличката за масло светнува ако нема доволен притисок.Тоа ти се случува во лер или?
Има шанса да биде некоја банална електрична заебанција како на пр. да заебава некој давач, но може да биде и уљна пумпа...
 
А бе пунтовците се познати по електрични забанции не е баш квалитетна како шо треба инаку во Србија ги произведува електрични инсталации за сите фиатови,но не значи Србите лошо ги произведуваат туку такви им се ,,дизајните".


Sent from my iPad 3 using Tapatalk
 
Поздрав.

Знае ли некој со поскапувањето на годишната регистрација за автомобилите, колку ќе излегува регистрацијата за Венто или Голф 3, заедно со минималното осигурување? Порано, тоа било меѓу 10 и 11 илјади денари.

И друго, дали може да се увезуваат абтомобили од Англија, и да се регистрират?

Ви благодарам од напред.
 
Дечки мењав уље, филтер за уље и филтер за воздух на Пунтото (1.9 ЈТД, 85кс,2002 година,редовен сервис) и некаде ден-два пред да го сменам ми се палеше сијаличката за уље 1-2 секунди и ке се изгаснеше.Е сега откако сменив сијаличката пак знае од време на време да се упали и да се изгасне, исто така 1-2 секунди кратко.Дали има процедура да се ресетира тоа или нешто друго е проблемот.Иначе Пунтото има Борд компјутер но никаде не покажува дека треба да се смени уље или дека е потребен сервис.
90% ти е до филерот за масло. Каков стави?
 
ОК... сијаличката за масло светнува ако нема доволен притисок.Тоа ти се случува во лер или?
Има шанса да биде некоја банална електрична заебанција како на пр. да заебава некој давач, но може да биде и уљна пумпа...

90% ти е до филерот за масло. Каков стави?

Се случува и додека возам да светне кратко и одма да се изгаси, само 1-2 секунди.

Незнам каков филтер е, ама и со претходниот почна и со новиов така прави така да мислам дека нема врска каков е филтерот.
 
Се случува и додека возам да светне кратко и одма да се изгаси, само 1-2 секунди.

Незнам каков филтер е, ама и со претходниот почна и со новиов така прави така да мислам дека нема врска каков е филтерот.
Пробај стави му некој адитив во уљето од оние иранскине, ако има разлика терај и знај дека моторот е за ремонт.
 
Дечки мењав уље, филтер за уље и филтер за воздух на Пунтото (1.9 ЈТД, 85кс,2002 година,редовен сервис) и некаде ден-два пред да го сменам ми се палеше сијаличката за уље 1-2 секунди и ке се изгаснеше.Е сега откако сменив сијаличката пак знае од време на време да се упали и да се изгасне, исто така 1-2 секунди кратко.Дали има процедура да се ресетира тоа или нешто друго е проблемот.Иначе Пунтото има Борд компјутер но никаде не покажува дека треба да се смени уље или дека е потребен сервис.

Брзо на дијагностика,чим се пали сијаличката,тоа значи дека немаш масло во моторот..Може е слаб контакт,може е најбанална електронска работа,може улјната пумпа заебава,може 100 работи да бидат..Во секој случај не ја вози на подолги релации чим се пали сијалицата за масло..На дијагностика,па ќе видиш..
 
Дечки мењав уље, филтер за уље и филтер за воздух на Пунтото (1.9 ЈТД, 85кс,2002 година,редовен сервис) и некаде ден-два пред да го сменам ми се палеше сијаличката за уље 1-2 секунди и ке се изгаснеше.Е сега откако сменив сијаличката пак знае од време на време да се упали и да се изгасне, исто така 1-2 секунди кратко.Дали има процедура да се ресетира тоа или нешто друго е проблемот.Иначе Пунтото има Борд компјутер но никаде не покажува дека треба да се смени уље или дека е потребен сервис.
Се е можно да се случи дури најбанална работа на пример како сликава нешто ваков е при крај .
3_emiter_Slika%2005_Serv%2007.JPG
 
да ве прашам како се приклучува фм трансмитер на кола?поточно корса 97ма,знам дека кај што е тоа за упаљач и да најдеш истата станица на радиото.ама јас коа го ставам таму трансмитерот не покажува ништо,не реагира?
 
Стави ФМ модулатор кај запалка и види што пишува кое е фрквенција и потоа на радио подеси го според таа фрквенција што е на модулаторот инаку дали го вклучи контакт од клучот на колата?


Sent from my iPad 3 using Tapatalk
 
Некој искуство да не има со овие http://www.pazar3.mk/mk/AVTOMORALMARKET ?
Гледам убиваат со цениве, малце ми е сумливо дури
Аирлија го рашириле бизнисот.
Иначе Морал е авто лимарски сервис во Кисела Вода[DOUBLEPOST=1413121511][/DOUBLEPOST]
Дечки мењав уље, филтер за уље и филтер за воздух на Пунтото (1.9 ЈТД, 85кс,2002 година,редовен сервис) и некаде ден-два пред да го сменам ми се палеше сијаличката за уље 1-2 секунди и ке се изгаснеше.Е сега откако сменив сијаличката пак знае од време на време да се упали и да се изгасне, исто така 1-2 секунди кратко.Дали има процедура да се ресетира тоа или нешто друго е проблемот.Иначе Пунтото има Борд компјутер но никаде не покажува дека треба да се смени уље или дека е потребен сервис.
Дотури 100-200 грама и ќе немааш гајле[DOUBLEPOST=1413121635][/DOUBLEPOST]
Поздрав.

Знае ли некој со поскапувањето на годишната регистрација за автомобилите, колку ќе излегува регистрацијата за Венто или Голф 3, заедно со минималното осигурување? Порано, тоа било меѓу 10 и 11 илјади денари.

И друго, дали може да се увезуваат абтомобили од Англија, и да се регистрират?

Ви благодарам од напред.
Можеш да увезеш и регистрираш ама треба воланот да го преместиш на нормалната страна.
 
Стави ФМ модулатор кај запалка и види што пишува кое е фрквенција и потоа на радио подеси го според таа фрквенција што е на модулаторот инаку дали го вклучи контакт од клучот на колата?


Sent from my iPad 3 using Tapatalk
захфалјуем,контакт не сум дал :cuc:[DOUBLEPOST=1413132339][/DOUBLEPOST]
захфалјуем,контакт не сум дал :cuc:
усб ставам на иста фрекфенција нема ништо,од телефон шушти не е баш чисто,што може да е?
 
Последно уредено:
захфалјуем,контакт не сум дал :cuc:[DOUBLEPOST=1413132339][/DOUBLEPOST]
усб ставам на иста фрекфенција нема ништо,од телефон шушти не е баш чисто,што може да е?
Ако шушти тогаш треба да подесиш фреквенцијата од модулаторот ама гледај да е НЕ постоечка фреквенција по Македонски радија на пример постои радија 95.5 ,96.8 , 94.7 и така натаму тие постојат затоа подеси ја од модулаторот подалеку од тие постоечки фреквенции на пример намести ја на 87.5 или 85.5 и на крај ако го користиш телефонот да приклучиш има повеќе шанса да шушти бидејќи и телефонот прима сигнали како што е нотификации,повици,емајли и сл. затоа батали телефони не е баш ефикасна, најубаво со УСБ приклучи .
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom