Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Ne ni pomisluvaj na 2.5tdi, potrosuvackata e zadna rabota na sto treba da se sekiras. sekoja godina ke repariras bos pumpa ili ke menjas bregasti. Znaci kratko i jasno gjubre od motor. Zatoa se upola poeftini od limuzinkite so 1.9tdi

Гледам одбираш коливе,дај некојпредлог за кола до 4500е еве макс 5000 нека бидат како за млад човек.
Се думав за а6,бмв 320,можеби некое а4 ако излезе.што од овие 3 или некој твој предлог
 
Дечки, дај бе кажете добар мајстор за Ауди во околината на Ченто, Маџари или било каде, имам лошо искуство со мајстори :confused:
 
Нема начин... точно знам на што мислиш. Единствено нови да си купиш.
Изгледа дека има. Но каде може да се купи ваков спреј:
paint_template-1
 
@valvoline мислење за колава и општо за опел астрите ме интересира..
http://www.pazar3.mk/mk/Listing/AdDetail/Index/1754326-OPEL-ASTRA-1-7-CDTI--05-FULL-OPREMA-EKSTRA

Се двоумам помеѓу опел астра и ауди а4, до 5000е.
Земај го Ауди А4 TDi 1.9 и господ ќе го гледаш иако астрата не е лош убав е,ама дизел мотор не е баш нај нај односно не се погоди како што треба и згора на тоа не држи цена за разлика од Аудито.


Sent from my iPad 3 using Tapatalk
 
Сакам да прашам за регистрација на кола да се пише на пензионер ја само да земам полномошно имам слушнато дека е 50 % регистрација ако некој знае повоќе во врска со ова нека пише ако сум погрешил упатете ме каде да го пишам мојот топик ???
 
Сакам да прашам за регистрација на кола да се пише на пензионер ја само да земам полномошно имам слушнато дека е 50 % регистрација ако некој знае повоќе во врска со ова нека пише ако сум погрешил упатете ме каде да го пишам мојот топик ???
Нема врска. Пензионерот дури доплаќа на осигурувањето 400-500 денари мислам како малус за старост.
 
Дечки проблем.Прееска во возење ми се запали сијаличката за акомулатор на колата.Таблата изгуби дел од јачината на светлината, исто и светлата надвор, електриката на прозорите, бришачите ...се работи побавно од тоа што ослабе струјата.Меѓутоа колата е пали-вози си влече најнормално.Ја возев сигурно и едно 2 саати со сијаличката упалена и неколку пати ја палев-гасев, но ниту нешто откажа ниту се испразни акомулаторот.Ама додека е запалена без разлика која клема да и ја извадиш од акомулаторот колата гаси.Да напоменам и дека пред 3-4 месеци четкици и пиксни на алтернаторот се заменети и реглер е сменето.
Пробав и со друг акомулатор и истото е, сијаличката свети.Колата е Фабиа 1.9 СДи 2002 година.
 
Дечки проблем.Прееска во возење ми се запали сијаличката за акомулатор на колата.Таблата изгуби дел од јачината на светлината, исто и светлата надвор, електриката на прозорите, бришачите ...се работи побавно од тоа што ослабе струјата.Меѓутоа колата е пали-вози си влече најнормално.Ја возев сигурно и едно 2 саати со сијаличката упалена и неколку пати ја палев-гасев, но ниту нешто откажа ниту се испразни акомулаторот.Ама додека е запалена без разлика која клема да и ја извадиш од акомулаторот колата гаси.Да напоменам и дека пред 3-4 месеци четкици и пиксни на алтернаторот се заменети и реглер е сменето.
Пробав и со друг акомулатор и истото е, сијаличката свети.Колата е Фабиа 1.9 СДи 2002 година.
Провери си го алтернаторот дали го полни акумулаторот или ако стар акумулатор над 4 години тоа значи е при крај .
Edit: не го дочитав докрај туку колку ви е стар акумулаторот? Најубаво да одиш кај електричар да провери можно да е заземјувањето не е поврзано како што треба мислам таму кај што е алтернаторот и исто така при исклучување и заклучување кога ништо не работи ама кај радиото во позадина влече струја дури и кога не се забележува.

Sent from my iPad 3 using Tapatalk
 
Последно уредено:
што пари отприлика кошта да се стави централно на корса и каде,фабрички нема.
Кај novus прашај ги и има рзлични модели и различни функции и цени.


Sent from my iPad 3 using Tapatalk
 
Дечки проблем.Прееска во возење ми се запали сијаличката за акомулатор на колата.Таблата изгуби дел од јачината на светлината, исто и светлата надвор, електриката на прозорите, бришачите ...се работи побавно од тоа што ослабе струјата.Меѓутоа колата е пали-вози си влече најнормално.Ја возев сигурно и едно 2 саати со сијаличката упалена и неколку пати ја палев-гасев, но ниту нешто откажа ниту се испразни акомулаторот.Ама додека е запалена без разлика која клема да и ја извадиш од акомулаторот колата гаси.Да напоменам и дека пред 3-4 месеци четкици и пиксни на алтернаторот се заменети и реглер е сменето.
Пробав и со друг акомулатор и истото е, сијаличката свети.Колата е Фабиа 1.9 СДи 2002 година.
Kaишот го провери ли?
 
што пари отприлика кошта да се стави централно на корса и каде,фабрички нема.
Централното се наѓа по цена од 900 денари нагоре.
Штом немаш фабричко ќе ти требат моторчиња во зависност од тоа колку врати има и дали сакаш и багажникот да се отклучува.
Моторчињата се продаваат од 150 ден нагоре за парче.
Автоелектричарот што ќе ти го мести централното зависти од тоа колку е лаком и има работа а ќе ти побара од 600-700 денари нагоре.
Целава процедура би те чинела 2-3к денари.
Ако се разбираш од местење касетофони,цд плеери.........кога ќе го купуваш централното ако нема во кутијата шема побарај мора да ти дадат бидејќи фабриката во секоја кутија става ќе спасиш РР.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom