Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Ako e kolata dolgo vreme vozena na plin ima sansa snagata da ja izgubi zaradi istroseni-izabeni-izgoreni ventili, nekoi motori ne trpat plin. Najubavo da se izmeri kompresija i ke se vidi kolku e saatot. Znaci kompresija paga na dva nacini, ili izedeni kariki (ili hilzni) ili osteteni ventili (ili lezistata na ventilite). na toj motor da se smenat kariki i ventili nema mnogu da te kosta, karikite 40tina evra,lezecite lageri 20 evra, ventilite 50tina evra, obrabotka na glava sose slajfuvanje na ventili 30-50 evra i 100tina evra rabotna raka ako ti go sredue nekoj prijatel. Sve ova pod uslov da ne se istroseni hilznite. So nekoi si 300 evra ke dobies prakticno nov motor. A ako si ima kompresija onda tolku mu e silata. Imam porano donesuvano puntovci od prviot model so toj motor mozam da kazam deka taa masina ima snaga i vise nego dosta i odlicno vlecat.
Кај сите бензинци кои имаат додадено плински систем страда главата ако не се прештелувани полабаво вентилите.
 
Кај сите бензинци кои имаат додадено плински систем страда главата ако не се прештелувани полабаво вентилите.
Kaj ventilite nema labavo i ne labavo. Ili zatvara ili ne. Se steluva samo zazorot pomegu bregastata/klackalicata i udarniot del na ventilot,ako ima golem zazor motorot ke straka i ventilite ke se otvaraat/zatvaraat kasno (ili vo najlos slucaj voopsto nema da se otvoraat so sto ke dojde do krsenje na klip ili pukanje na glava ili blok od pritisok), ako nema zazor ventilot ke ostane nonstop otvoren i motorot ke nema kompresija. A inaku barem 70% od motorite uopste nemaat opcija za steluvanje imaat hidraulicni podizaci. sto sami si ja reguliraat visinata i momentot na otvaranje/zatvaranje.
 
Zdravo na site . Se zedov Opel astra 2.0 DTL elegance. I site me plasat deka ima problemi kolata , pz site opeli dizel osven isuzu motor imale problemi. Me interesira koj ima iskustvo so vakva kola neka pise nekoj sovet ako mozam navreme da se spremam :-). PS kolata e OPEL astra 2.0 dtl 16 v 82 ks kraj na 2000 godina proizvedena i sega e top vo momentov. Pozdravi do site
 
Zdravo na site . Se zedov Opel astra 2.0 DTL elegance. I site me plasat deka ima problemi kolata , pz site opeli dizel osven isuzu motor imale problemi. Me interesira koj ima iskustvo so vakva kola neka pise nekoj sovet ako mozam navreme da se spremam :). PS kolata e OPEL astra 2.0 dtl 16 v 82 ks kraj na 2000 godina proizvedena i sega e top vo momentov. Pozdravi do site
Edna i edinstvena maana imaat tie, se rasipuva elektronikata na bos pumpite. Dodeka odi odi,ama koga ke pocne da zaebava sveti hristos ne ja oprava.
 
Zdravo na site . Se zedov Opel astra 2.0 DTL elegance. I site me plasat deka ima problemi kolata , pz site opeli dizel osven isuzu motor imale problemi. Me interesira koj ima iskustvo so vakva kola neka pise nekoj sovet ako mozam navreme da se spremam :). PS kolata e OPEL astra 2.0 dtl 16 v 82 ks kraj na 2000 godina proizvedena i sega e top vo momentov. Pozdravi do site
Колата има само еден проблем,многу често знае да заглави клапната за циркулација на воздухот и прозорите маглат до степен да не можеш ништо да глеаш..мотор,предница,пренос далеку поиздржлив од сите конкуренти,со домаќинско возење сет ламела се мењава на 350/400 илјади,предницата исто издружува над 300...а сум видел и со фабричка предница на 500+ илјади и сеуште беше топ,моторот со редовно менување на масло си тера до 700.000 па и више,само бош пумпата знае да откаже но репарација ти е околу 500 евра и мирен си наредните 250/300 илјади.Ако имаш среќа твојата да нема утепано голема километража ќе ја убиеш од возење.
 
Obicno plovakot e pod zadnoto sediste ili odma pozadi zadnoto sediste vo gepekot. Obicno e pokrien e so plasticen ili zelezen crn okrugli kapak. Pod kapakot e plovakot, ima dve creva za vlez i izlez na gorivo i stek za pokazuvacot na gorivoto. Plovakot obicno e zasrafen so plasticen sraf (kako od kanta za maslinki), ili go drzi golem zelezen osigurac, zavisi od voziloto. ne znam kako e kaj fiatite.[DOUBLEPOST=1393268009][/DOUBLEPOST]
Eve ti kako se vadi benzinska pumpa, procedurata e potpuno ista.

Што можам во најлоша варијанта да заебам ако сам пробам да го извадам ситото и да го исчистам?
 
Kaj ventilite nema labavo i ne labavo. Ili zatvara ili ne. Se steluva samo zazorot pomegu bregastata/klackalicata i udarniot del na ventilot,ako ima golem zazor motorot ke straka i ventilite ke se otvaraat/zatvaraat kasno (ili vo najlos slucaj voopsto nema da se otvoraat so sto ke dojde do krsenje na klip ili pukanje na glava ili blok od pritisok), ako nema zazor ventilot ke ostane nonstop otvoren i motorot ke nema kompresija. A inaku barem 70% od motorite uopste nemaat opcija za steluvanje imaat hidraulicni podizaci. sto sami si ja reguliraat visinata i momentot na otvaranje/zatvaranje.
Не би рекол
Кај правилно наштелуваните бензинци кои работат и на плин има мало отстапување со стоти и ептен малку само со слушалки се слупша штракањето на вентилите
Ако фабрички е 25 со 45 имаш толеранција +/-5,а за да работи на плин ја штелуваш 20 со 40 и немаш проблем освен ако од х причини здраво не го прегрееш моторот.
 
Ako e kolata dolgo vreme vozena na plin ima sansa snagata da ja izgubi zaradi istroseni-izabeni-izgoreni ventili, nekoi motori ne trpat plin. Najubavo da se izmeri kompresija i ke se vidi kolku e saatot. Znaci kompresija paga na dva nacini, ili izedeni kariki (ili hilzni) ili osteteni ventili (ili lezistata na ventilite). na toj motor da se smenat kariki i ventili nema mnogu da te kosta, karikite 40tina evra,dihtung 10 evra, lezecite lageri 20 evra, ventilite 50tina evra, obrabotka na glava sose slajfuvanje na ventili 30-50 evra i 100tina evra rabotna raka ako ti go sredue nekoj prijatel. Sve ova pod uslov da ne se istroseni hilznite. So nekoi si 300 evra ke dobies prakticno nov motor. A ako si ima kompresija onda tolku mu e silata. Imam porano donesuvano puntovci od prviot model so toj motor mozam da kazam deka taa masina ima snaga i vise nego dosta i odlicno vlecat.
за промена на друг мотор ми бараат 230 евра со се работна рака а за освежување тука некаде околу 300 евра со тоа што цените малце поскапи се него ти шо ги кажа... обработка на глава околу 30 евра карики 50 гумици на вентили околу 10 летечи лагери 50/60 евра лежечи ми рекоа нетреба и незнам уште нешто што ми набројаа... у голема мисла сум дали да го сменам цел мотор или да му правам освежување.

компресија пробав да мерам пред некој ден ама многу мали отвори има кај свекиците и тешко достапно еместото плус мерачот шо го имаше мајсотров има дебела гума напред па неможеше да го задржи воздухот и неможевме да измериме... треба да одам на друго место да пробам да измерам па да видам шо ке ми кажат
 
ДАли имал некој искуство со ЦИТРОЕН ц2 1.4 хди ? заинтересиран сум за земање едно такво е сега назад нема седишта купено е така не знам како ги рачунаат тие возила но нема седишта само празен простор дали можи ако се најдат шини од растурено ц2 и седишта да му вградам сам ? поздрав
 
ДАли имал некој искуство со ЦИТРОЕН ц2 1.4 хди ? заинтересиран сум за земање едно такво е сега назад нема седишта купено е така не знам како ги рачунаат тие возила но нема седишта само празен простор дали можи ако се најдат шини од растурено ц2 и седишта да му вградам сам ? поздрав
Таквите коли ги рачунаат како комерцијална фирма што пренесуваат секакви делови од град до град и според мене не ти се исплати да купиш такво па и плус самиот да вградиш седиште сето ќе те фати цената исто како оние фабричките седишта и згора на тоа никаде во МК нема да најдеш растурени делови за него.

Sent from my HTC One using Tapatalk
 
за промена на друг мотор ми бараат 230 евра со се работна рака а за освежување тука некаде околу 300 евра со тоа што цените малце поскапи се него ти шо ги кажа... обработка на глава околу 30 евра карики 50 гумици на вентили околу 10 летечи лагери 50/60 евра лежечи ми рекоа нетреба и незнам уште нешто што ми набројаа... у голема мисла сум дали да го сменам цел мотор или да му правам освежување.

компресија пробав да мерам пред некој ден ама многу мали отвори има кај свекиците и тешко достапно еместото плус мерачот шо го имаше мајсотров има дебела гума напред па неможеше да го задржи воздухот и неможевме да измериме... треба да одам на друго место да пробам да измерам па да видам шо ке ми кажат
Подобро освежување да направиш иако поефтино цел мотор да смениш, но имајќи предвид и плус да се додаде за атест заради серискиот број на моторот да се усогласат со каросеријата заради регистрација за втор -трет сопственик кога ќе продадеш.

Sent from my HTC One using Tapatalk
 
Подобро освежување да направиш иако поефтино цел мотор да смениш, но имајќи предвид и плус да се додаде за атест заради серискиот број на моторот да се усогласат со каросеријата заради регистрација за втор -трет сопственик кога ќе продадеш.

Sent from my HTC One using Tapatalk
Мислам дека ако менуваш мотор бензинец не ти треба атест.
Сериски број на моторот само кај нас на машински ти чукаат ако возилото е донесено од европа.
Во европа нема сериски број на моторот бидејќи е потрошен материјаал.Место ремонт да правиш си ставаш нов или половен мотор и не се замараш.
 
Мислам дека ако менуваш мотор бензинец не ти треба атест.
Сериски број на моторот само кај нас на машински ти чукаат ако возилото е донесено од европа.
Во европа нема сериски број на моторот бидејќи е потрошен материјаал.Место ремонт да правиш си ставаш нов или половен мотор и не се замараш.
мислам дека треба да направиш атест а да го упишеш бројот на мотор е обавезно - имам другарче у псс работи вика мора брат.

Искрено и јас сум повеќе за да го освежам моторот ама еве каде е целата заебанција.... мислам дека се отидени кариките ( уљните ) а сеедно дали се или не се сакам да ги сменам - е сеа што правиме ако има рез на хилзната? што правиме ако кариките немаат правилен круг туку си направиле лежиште како јајце? во тој случај морам и да бушам хилзни и други карики поголеми да ставам а тоа повлекува многу пари...

а најпаметно е да се направи освежување - тоа е факт. Бев до кај мајсторот пред 2 3 дена и рекоа дека е во германија ке дошол за недела дена па сега ке видиме со него да се консултирам ма да он ни рече дека освежување не се исплати да правам и му спомнав шо ако сменам мотор и пак троши уље - вика ке го смениме со друг после .. ама тоа е така на муабет - во пракса незнам дали баш така ке иде
 
за промена на друг мотор ми бараат 230 евра со се работна рака а за освежување тука некаде околу 300 евра со тоа што цените малце поскапи се него ти шо ги кажа... обработка на глава околу 30 евра карики 50 гумици на вентили околу 10 летечи лагери 50/60 евра лежечи ми рекоа нетреба и незнам уште нешто што ми набројаа... у голема мисла сум дали да го сменам цел мотор или да му правам освежување.

компресија пробав да мерам пред некој ден ама многу мали отвори има кај свекиците и тешко достапно еместото плус мерачот шо го имаше мајсотров има дебела гума напред па неможеше да го задржи воздухот и неможевме да измериме... треба да одам на друго место да пробам да измерам па да видам шо ке ми кажат
Па за 70, нека се и 100 евра разлика, поисплатливо е да го освежиш. Барем знаеш ново е, и немаш мака.
Половен мотор ти е мачка во вреќа, башка и оние административни заебанции.
Ако мислиш колата да си ја средиш за себе, дури и генералка да треба да правиш, пак е поубаво од половен мотор.
 
мислам дека треба да направиш атест а да го упишеш бројот на мотор е обавезно - имам другарче у псс работи вика мора брат.

Искрено и јас сум повеќе за да го освежам моторот ама еве каде е целата заебанција.... мислам дека се отидени кариките ( уљните ) а сеедно дали се или не се сакам да ги сменам - е сеа што правиме ако има рез на хилзната? што правиме ако кариките немаат правилен круг туку си направиле лежиште како јајце? во тој случај морам и да бушам хилзни и други карики поголеми да ставам а тоа повлекува многу пари...

а најпаметно е да се направи освежување - тоа е факт. Бев до кај мајсторот пред 2 3 дена и рекоа дека е во германија ке дошол за недела дена па сега ке видиме со него да се консултирам ма да он ни рече дека освежување не се исплати да правам и му спомнав шо ако сменам мотор и пак троши уље - вика ке го смениме со друг после .. ама тоа е така на муабет - во пракса незнам дали баш така ке иде
Ova ne moze da se desi, nitu sum videl ni cul za ovakov slucaj. Klipot ima dve kompresiski i edna uljna karika so dupkata zavrteni za 120 stepeni edna od druga koga se stavaat fabricki i koga se pravi remont. I da e izedena hilznata ke bide prav krug kako puska. A dali e izedena ili ne odma se gleda koga ke se izvadi glavata, na vrvot od hilznata ako e mnogu vozen i izaven motorot se stvara prsten. Ako ima prsteni turi mu k*rot na motorot, ako nema prsten onda moze i e najpametno da se osvezi masinata. Ako ima sitni rezovi na hilznite isto ne e kojznae kolku strasno, uljeto ke gi zatvara i mozebi malce ke trosi ulje zaradi toa ama niso strasno., Obicno krupni grebanici nema ako nemalo nekoj potezok defekt od porano (skrsen klip,puknat ventil i sl.) Znaci koga ke se izvadi glavata mnogu raboti odma ke se vidat. Ama obavezno pred toa meri kompresija, ako e u redu da ne otvaras gabe, da ne e makata na drugo mesto.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom