Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Јас едно време беех пред дилема бензинец или дизел бмв... И на крајо си купих 320ка бензин и не зажалих ниеден момент. Да, повеќе троше бензинецо, ама и повеќе оде, и ногу поголем ќеф праве.. А ќеф цена нема... Плус помалку нешта да се расипат по целио систем...


Ех други проблеми... Акумулаторо колку е стар, четкици на алансер/алтернатор... Пааа да сменеш ујле у менач и диференцијал....
Филтери за Бензин, воздух, ујле, клима требе редовно да си менеш. После имаш филтер за турбото и он е околу 50 евра (има го само оригинален и у поновите верзии е вечен..)... Мене се заради фаќајне на тврди честици, ако го нема, сите тие нешта минат низ ладната страна на турбината..... И понекогаш и турбото знае да се расипе...
За греачите, се менат сите под ред, и требе рејлето да се проверува (тава е за сите коли не само за БМВ-то)

Ааа да.. ако ваде лут дим одзади (да пече на очите... значи катализаторите са ти за вадејне и колата не е на 140 000 а на ногу повеќе)... Одзади не требе да ваде никаква чурава освен нешто како водна пареа...

Ако ваде црна чурава, проблем со смесата дизел воздух (паметна игла/сензор/дизни или МАФ)...
Ако ваде бела чурава, троше антифриз.
Ако ваде сива, троше ујле....

Рапер, од слики кола не се купува, кола се купува со гледајне, осет и разбирајне, и на крај убава дијагностика... А дали и колку вреде оваа дотична кола, не знам... Требе да ја пробам, видам и да ти кажам...

Имај на ум оти нештата шо ги пишам 90% од македонските купувачи/продавачи ги сметат за чисти глупости и невистини....

Големи дефекти у новите коли нема.. Има мали скапи дефекти..
 
Да не е од ауспухот?
Не сум сигурен. Последно кај еден мајстор што бев, ја крена колата и заедно гледавме под неа, му напомнав да го провери тоа... Рече дека си е во ред издувниот систем. Ама пак ќе речам, немам воопшто доверба во мајсториве, оти ако е некоја поситна ваква работа, не се замараат воопшто да гледаат кај е проблемот. Знаат дека не можат многу пари да земат и гледаат прво тие покрупни работи што им се да ги завршат. А од друга страна па ме нервира мене, особоено кога нешто не ми функционира како што треба...
 
Ми треба совет (посебно од некој кој го има исто возило).
Возам Рене Меган 2009. Редовно сервисиран и сега сум на 60 000 км. Од сервис (иако веќе сум вон гаранција, така што можам да ги прескокнам) ми велат (така пишува и во книгата во колата) дека треба да се прави ГОЛЕМ сервис: 2 каиши со сите филтри. Ајде за филтрите и разбирам, време им е, ама ребрест и клинест на 60 000 км?!?!? Мислења! Постои ли опасност да цркне нешто стварно на 60 000 км?
Смени си ги, чим така вика фабриката. Да не се скине нешто, па да имаш ОГРОМНА штета.
 
Od Bitola ..ama tuka majstor prasav novi bile 5000 den..dvata 10 000 a slusnav od grcija gi poracvale po 30 evra ..so cena i kade ako se razbira nekoj :D

I ako znaj nekoj kaj mozam da najdam od Bt sum dalinsko za radioto v kola
nippan e firmata nz tocno ..imav slusnato deka ima univerzalni dalinska fala

Ах од битола си ... џиш некој да ти каже за таму јас незнам
а и далинското не верувам дека ќе најдеш :S
 
на кој начин т.е како е поврзана километражата во коливе.. ? :ROFLMAO:
 
Ми се појавува две утра по ред светилката за ниска температура на средството за ладење на моторот cool, која покасно се исклучува кога повозам и ќе загрее моторот најверојатно.
Ме чуди малку што времето не е некое ладно, може да е некој друг проблем поврзан со ова?
 
на кој начин т.е како е поврзана километражата во коливе.. ? :ROFLMAO:
На поновите модели е електронски со сензори.
--- надополнето: 15 септември 2012 во 00:48 ---
И на другарка на Ново Пунто,по монтирање и гаси голата и паѓаат обртаите.Треба мајсторот да си ја среди,и кога ќе се мести да се истестира со него во кола.
Па нормално дека ќе гаси кога не е наштелована и фабрички направена со клима.За информација без клима моторот работи на 700-800 а на пуштена клима 900-1100 вртежи во минута,затоа што компресорот влече повеќе струја и гориво
 

не сум до толку, него мислев начинот на поврзување како иде,на што е врзана бла бла.. не ми работи километражата а не ми се носи на мајстор специјално за тоа, ако е нешто едноставно да го направев сам...
 
До 1990 и некоја... на моделите со ABS систем (над 2000-та речиси сите поопремени возила ), километражот ги брои отчитувањата на сензорите напред... и е дигитален.

не сум до толку, него мислев начинот на поврзување како иде,на што е врзана бла бла.. не ми работи километражата а не ми се носи на мајстор специјално за тоа, ако е нешто едноставно да го направев сам...
Ако е сајла, иди од менувач.
 
На што може да се должи појавата на бучава со ниска фреквенција во задниот дел на колата, само при возење и тоа при точно одреден број на вртежи? Значи не зависи од моторот, бидејќи во место ја нема, само при движење и тоа при вртежи (немам обртометар) отприлика околу 2000-2500 (за дизел се работи), не зависи од тоа по каков пат се вози и слично. И исто така нема врска во која брзина се вози, бучавата се јавува во секоја брзина, во истиот распон на вртежи.
По мое, не се разбирам, ама се’ ми врти накај лагерите. А ова мајсториве наши отепани, врска што немаат, „нема гајле, ништо не е“ ти викаат... работава, дури се тркала ништо не и’ е, а ко ќе се распадни цела, тогаш ќе ја прајме. Му викам лагерите дали се, не се ми вика, ама ич не му верувам. Сигурно не сака да се замара... Немам мајстор од доверба да му ја однесам па да ја провери и да ми кажи ова ова и ова не чини. Затоа ќе ве молам тука на форум за објаснување.
Никој нема конкретно идеја што можи да е...? :unsure:
 
Никој нема конкретно идеја што можи да е...? :unsure:
Каква е колата? Дека точно са вибрациите?
Коа ја гасеш у место, растресува ли се моторо?
Амортизери на мотор, ауспухо да не клапа некаде?

Лагер ако струга, ќе струга нон стоп... не само на определена брзина и определни вртежи... Не сме тука видовити... дај објасни поарно...
 
Каква е колата? Дека точно са вибрациите?
Коа ја гасеш у место, растресува ли се моторо?
Амортизери на мотор, ауспухо да не клапа некаде?

Лагер ако струга, ќе струга нон стоп... не само на определена брзина и определни вртежи... Не сме тука видовити... дај објасни поарно...
За ескорт се работи, пишав дека во задниот дел само на колата се јавува...
Иначе да, кога се гаси во место колата се растресува моторот. А ауспухот е добар, прицврстен е добро, никаде не треси.
 
Значи коа ја гасеш ако се растресува, да си провереш/сменеш амортизерите на моторо..
Знам точно зашо ми говореш, обртаите ти са од 2000-2200.. После го снемува и најногу у 3та и 4та се осеќат тија вибрации... Кај еден пријател исто му го праве ескорто, ама он не се замара....
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom