Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Околу 65.000 и нешто, претходно сменето на 57.000 ... го пратам нивото на маслото, не го троши, ај на 9000 здравје ќе го сменам уште 6-700км ништо не ме кошта
тенкс!
чекај... прв газда си на колата? или од некој што го познаваш си ја купил? ако ти се реални тие километри, терај до 10 слободно... тек разработено е тоа...
 
чекај... прв газда си на колата? или од некој што го познаваш си ја купил? ако ти се реални тие километри, терај до 10 слободно... тек разработено е тоа...

На оваа не сум ама толку се, имаме дома и дизел таа па уште помалце има скоро 60.000 поминато, први газди, на таа истото масло мислам на 9-10К дека го менуваме треба да проверам
 
Опелите се лајно од технологија... носија на сервис, можно е плочата на пумпата да те драпа... па ќе почни и загреана да не ти пали. А можно е и да има мака со држењето на горивото...



Ок, ко така те чекаме да се пофалиш со средена машина :)
Vcera go zedov meceto go iznavozav mi se cini deka e top. nema veke problem so vodata nema pena, nema meurcina, ne kreva temperatura, ne gi due crevata.Sega za sega e top.
Blagodaram na site za sovetite
 
Vcera go zedov meceto go iznavozav mi se cini deka e top. nema veke problem so vodata nema pena, nema meurcina, ne kreva temperatura, ne gi due crevata.Sega za sega e top.
Blagodaram na site za sovetite

Колку те чинеше комплетно сервисирањето ако не е тајна?
 
Колку те чинеше комплетно сервисирањето ако не е тајна?
100 e. rabotna raka
30 e.ranmenje glava na motor, test i kargo do sk
55 e. dihtung
15 e. nekojsi sajbni?
80 e. 4 greaci
15 e. antifriz
40 e. istavanje na skrsenite greaci od glavata na motorot
 
za astrite sum slusnal deka se lajno :)
ama vectrite gi falat povike,kako mnogu podobri gi kazuvaat :)

Има 2 типа на астра со дизел мотори (произведени од 1991 па се до 1996), едните носеа Опелски 1.7 мотор (обичен и TD), другите носеа Исузу (1.7 TD). Тие првите беа ѓубре...

А кај вектрите остана онај 1.7 TD од Исузу (кој се покажа доста солиден) и новиот 2.0 DTI (развиван во соработка со Фиат, 16 вентилски ~ 100 кс). Е тој е тој проблематичниот, најчесто драпензи мадензи добива од бошот...
--- надополнето: 15 април 2012 во 19:58 ---
100 e. rabotna raka
Многу бе...
 
Има 2 типа на астра со дизел мотори (произведени од 1991 па се до 1996), едните носеа Опелски 1.7 мотор (обичен и TD), другите носеа Исузу (1.7 TD). Тие првите беа ѓубре...

А кај вектрите остана онај 1.7 TD од Исузу (кој се покажа доста солиден) и новиот 2.0 DTI (развиван во соработка со Фиат, 16 вентилски ~ 100 кс). Е тој е тој проблематичниот, најчесто драпензи мадензи добива од бошот...
--- надополнето: 15 април 2012 во 19:58 ---
Многу бе...

Баш така од опелите дизел погоден е само Исузу ... јапанска машина :)
 
Како се штелова плински уред, да влечи повеќе и да не троши многу.
 
Како се штелова плински уред, да влечи повеќе и да не троши многу.
на плинар... ке ти ја наштеловаат онака како што треба... повекеплин или помалку плин (пуштен во проток се разбира) ке резултира со поголема потрошња... значи ни повеке ни помалку туку таман треба да биде...
--- надополнето: 15 април 2012 во 23:26 ---
100 e. rabotna raka
30 e.ranmenje glava na motor, test i kargo do sk
55 e. dihtung
15 e. nekojsi sajbni?
80 e. 4 greaci
15 e. antifriz
40 e. istavanje na skrsenite greaci od glavata na motorot
шајбните ти се бакарните подметачи под и над дизните и греачите... други шајбни појма немам, инаку топ си прошол... раб. рака ти е таман, дихтуногот е толку (можело и поскапо да биде, мерцедес е нели), рамнење и тест со се карго до скопје за главата е дури и поевтино одошто очекував, зашто сам да си ја однесам у скопје главата ми сиамаат во просек 35-40 евра, а ти и карго натака карго навака... греачите, е тука малку ми е килава работата, можело и поевтино, а за вадење на греачи, па можело и поевтино ама можело и поскао... тоа дреари го работат... ги бушат, па ги режет за да ги извадат запекнатите греачи... како и да е, за мерцедесот твој сумата од овој зафат се комплет од 245 евра е горе долу ок...
--- надополнето: 15 април 2012 во 23:28 ---
На оваа не сум ама толку се, имаме дома и дизел таа па уште помалце има скоро 60.000 поминато, први газди, на таа истото масло мислам на 9-10К дека го менуваме треба да проверам
10.000 мајсторе, не си ја мачи душата ич за помалку... па и да утенш 500-1000 повеке да пројдеш ништо страшно... моторите на возилава ви се тек разработени и немаат гајле...
 
Me too ... со добро одржување тераат мнооогу км

Засеа супер е, и вожња и се...неам мн км 140 000, сепак мислам дека уште толку треба без никакви проблеми да оди...
 
Сакам да ги затемнам стаклата до 30-40%, ај некој шо е повеќе запознаен нека ме информира колку е дозволено најмногу колку ќе ме кошта...и дали треба некоja дозвола нешто а тест такви глупости слушнав дека требало :)
 
Има 2 типа на астра со дизел мотори (произведени од 1991 па се до 1996), едните носеа Опелски 1.7 мотор (обичен и TD), другите носеа Исузу (1.7 TD). Тие првите беа ѓубре...

А кај вектрите остана онај 1.7 TD од Исузу (кој се покажа доста солиден) и новиот 2.0 DTI (развиван во соработка со Фиат, 16 вентилски ~ 100 кс). Е тој е тој проблематичниот, најчесто драпензи мадензи добива од бошот...
--- надополнето: 15 април 2012 во 19:58 ---
Многу бе...
kaj mene e tokmu ovoj motor
2.0 100ks i mnogu mehanicari mi kazuvaa deka ovoi bile najdobrite motori
 
kaj mene e tokmu ovoj motor
2.0 100ks i mnogu mehanicari mi kazuvaa deka ovoi bile najdobrite motori
Може ти кажувале "најдобри", најдобри се за мајсторите највише пари идат за сервис на бошпумпи. И јас сум среќен добитник на 100кс за тоа кажувам.:)
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom