Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Вака сега колата ми е на безин/плин, и од ко застуде времето некако многу ми се троши плинот, бев до Плинмонт и ми вели на минимум е штелован плинот ако ја намалиме ќе ти гасни под мала и ми вели на сабајле палија на бензин малце да загреј да испари плино во расплињача и помалце ке ти бегаплин. Е се убо ама не е штелована на банзин и на ладното неубо работи ко ке ја палам на бензин, ја однесов на мајстор и ми вели шо ке ти е бензин терај ја на плин 24/7, ако ја штеловаме за бензин нема на плин да ти работи. Ако се најди некој поискусен со ваква проблематика нека кажи шо да се прај оти моментално ми троши и плин и бензин многу, не ми се ислаќа да ја возам на ладново.
а да кажеше за што кола станува збор и каков плин имаш (плочка или дизни)... и на карбуратор ти е или инџекшн мотор...
 
а да кажеше за што кола станува збор и каков плин имаш (плочка или дизни)... и на карбуратор ти е или инџекшн мотор...

Пежо 405 1.6 и плино е Ловато, на карбуратор, не се разбирам многу во тие работи поприлично е стара колата ама сепак не би требало да троши толку (барем така мислам:().

Колку за споредба на лето троши околу 10L плин на 100км.
 
Пежо 405 1.6 и плино е Ловато, на карбуратор, не се разбирам многу во тие работи поприлично е стара колата ама сепак не би требало да троши толку (барем така мислам:().
убаво ти рекле во плимонт, запали ја на бензин да поработи, да загрее малку па на плин... мајсторот што ти рекол дека колата била наштелована за на плин нема врска од мајсторлак... однеси ја колата на друг мајстор, нека го наштелова убаво карбураторот (нека го исчисти ако треба) и да ти работи колата на бензин. плинот и бензинот немаат ниаква допирна точка во штеловањата при нормално работење. неможе кола да биде наштелована за на плин а на бензин да не работи убаво и обратно... НЕ ПОСТОИ ТАКВО НЕШТО!!!! постојат само мајстори што ги мрзи да работат и да се заебаваат со карбуратори...

п.с. колку ти троши плин?
--- надополнето: 25 декември 2011 во 03:59 ---
Кои коли во моментот можат да се најдат во МК а трошат најмалце на 100км?
точак на 4 тркала. троши 3 литри вода на 100 километри... летно време се качува потрошња на 5!!!

п.с. на вакво прашање никој нема да ти одговри... и претходно сме дискутирале баш на оваа тема и тоа баш на овој форум, дека такви прашања никој не одговара... а зашто? па врати се наназад низ темава и ке најдеш зашто.. поздрав
 
убаво ти рекле во плимонт, запали ја на бензин да поработи, да загрее малку па на плин... мајсторот што ти рекол дека колата била наштелована за на плин нема врска од мајсторлак... однеси ја колата на друг мајстор, нека го наштелова убаво карбураторот (нека го исчисти ако треба) и да ти работи колата на бензин. плинот и бензинот немаат ниаква допирна точка во штеловањата при нормално работење. неможе кола да биде наштелована за на плин а на бензин да не работи убаво и обратно... НЕ ПОСТОИ ТАКВО НЕШТО!!!! постојат само мајстори што ги мрзи да работат и да се заебаваат со карбуратори...

п.с. колку ти троши плин?

Ако ја возам на плин на ладново 24/7 накај 16-17L оди потрошњата, прилично многу вака од лаичка гледна точка.
 
Ако ја возам на плин на ладново 24/7 накај 16-17L оди потрошњата, прилично многу вака од лаичка гледна точка.
да, многу е... ако ја палиш на бензин тоа ке падне на 11-12 ама и бензин околу 2-3... есапот ти види си го... со тоа што ако падне надвор под -10 многу лесно може да ти се деси ако ја запалиш на плин за 1-2 километри да ти смрзне расплињача и да останеш на улица со крената хауба, чудејки се што да правиш.... башка неколку замрзнувања на расплињача си повлекуваат дополнителни трошоци (околу) 2000 денари за нови мембрани на истата... и потрошња која знае да отиде и до 30... затоа среди си ја ти на бензин да си работи, нај убаво...
 
Може ли некој поупатен на кратко да го објасни принципот на работа на common rail моторите..Знам дека за првпат се користени во Фиат,ми се чини во Фиат крома..
 
Neke da se prvp
Може ли некој поупатен на кратко да го објасни принципот на работа на common rail моторите..Знам дека за првпат се користени во Фиат,ми се чини во Фиат крома..
Неќе да се првпат користени у Фиат. Ке да беа у алфа 1.9 ЈТД моторот со им е колку со знам ја.
 
Здраво,
Што мислите за FIat Marea 1.9 jtd 2000г i Citroen Xsara 1.9td 1998 и двете караван...?

Благодарам.
 
Neke da se prvp
Неќе да се првпат користени у Фиат. Ке да беа у алфа 1.9 ЈТД моторот со им е колку со знам ја.

Можно е да се во Алфа,знам дека италијанците први го користеле..И нека каже некој нешто повеќе за common rail моторите,од калибарот на Џиш,Боки,Струмикс,Онак,и тако даље.Неможам да најдам добро објаснување,а важно ми е.
 
common rail ти е отприлика систем за вбризгување на дизел гориво кој е составен од еден вод за гориво под висок притисок, од каде што е и името, и од него горивото оди во електромагнетни бризгалки и преку нив во цилиндрите.
Во современ облик прв пат е употребен во Алфа 156, 1,9 и 2,4 литри моторите познати како ЈТD.
Подоцна овој систем е широко прифатен во авто-мото индустријата.
 
комон реил ти е уствари систем на дизел инџекшн, како што се користеле во бензинските мотори. нема бош пумпа, туку обична пумпа која друка гориво а дизните се електронски контролирани кога и колку да отвараат... сеуште немам видено комон реил да работи со пумпа во резервоар како кај бензинците, значи електрична пумпа, сега за сега сеуште се на каиш, ама кај и да е и тоа ке го измислат...
 
комон реил ти е уствари систем на дизел инџекшн, како што се користеле во бензинските мотори. нема бош пумпа, туку обична пумпа која друка гориво а дизните се електронски контролирани кога и колку да отвараат... сеуште немам видено комон реил да работи со пумпа во резервоар како кај бензинците, значи електрична пумпа, сега за сега сеуште се на каиш, ама кај и да е и тоа ке го измислат...

Фала шефе
 
ako moze nekoj da pomogne, koga kolata e ladna menjacot raboti dobro, koga ke se zagree pravi krrrrrrrrrr koga se vraka od 4 vo 3 i od 3 vo 2, vo prva potesko vleguva moram da zastanam za vo prva a vo dvizenje ne saka ic da vleze bez razlika kolku se vozi 5 na saat da e
 
ako moze nekoj da pomogne, koga kolata e ladna menjacot raboti dobro, koga ke se zagree pravi krrrrrrrrrr koga se vraka od 4 vo 3 i od 3 vo 2, vo prva potesko vleguva moram da zastanam za vo prva a vo dvizenje ne saka ic da vleze bez razlika kolku se vozi 5 na saat da e
Имаш ли уље во мењачот?
И за што кола се работи?
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom