Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Може некој поупатен совет да ми даде...Идам у севис карши олимписки за шкода да прашам амортизер преден,ми вели 3000ден + работна рака 400 ...у кисела вода у сервис за шкода прашувам ми вели 1800 +200гумици некој +200работна рака... а и башка ми рече дека требало двата да се сменат одеднаш пошто при кочење можело да ми прави проблем т.е да ме влече во страна... и сеа ме интересира има голема разлика од амортизер до амортизер колку што има во цената или исти се со различна маржа?и дали да се менуваат двата одеднаш како што кажуваат...
 
Може некој поупатен совет да ми даде...Идам у севис карши олимписки за шкода да прашам амортизер преден,ми вели 3000ден + работна рака 400 ...у кисела вода у сервис за шкода прашувам ми вели 1800 +200гумици некој +200работна рака... а и башка ми рече дека требало двата да се сменат одеднаш пошто при кочење можело да ми прави проблем т.е да ме влече во страна... и сеа ме интересира има голема разлика од амортизер до амортизер колку што има во цената или исти се со различна маржа?и дали да се менуваат двата одеднаш како што кажуваат...
Двата смени ги никогаш не практикувај еден да смениш. И не би ти препорачал репарирани амортизери брзо ке издишат.
 
Двата смени ги никогаш не практикувај еден да смениш. И не би ти препорачал репарирани амортизери брзо ке издишат.


Репарирани мислиш стариот што ми е да го наполнат со течноста??
иначе за цениве што пишав погоре е за нови амортизери
 
Изгребан фар со каква шмиргла може да се потсреди малку ? (фар од bmw 320d)
Исто и браник, на браникот има црна боја од браникот на другата кола... а фарот е само изгребан...како со клуч...



 
Репарирани мислиш стариот што ми е да го наполнат со течноста??
иначе за цениве што пишав погоре е за нови амортизери
Да,ги дополнуваат со течност и ги продаваат....:eek:(и тоа по солени цени)
Обавезно во пакет двата менувај ги...
Ако менуваш стави исклучиво нови,јас лани се заебав и зедов два репарирани,за к** не ги биваше...:tapp:
И завршија во RECYCLE BIN...
Би ти ги препорачал MONROE...
Ги сменав лани сите четири амортизери на клиото и сум презадоволен....
Имаат 3 години гаранција на предните амортизери,и две години на задните....
Земаат по 200 или 300 денари(не се сеќавам точно) за рака за да ги постават амортизерите....
 
Да,ги дополнуваат со течност и ги продаваат....:eek:(и тоа по солени цени)
Обавезно во пакет двата менувај ги...
Ако менуваш стави исклучиво нови,јас лани се заебав и зедов два репарирани,за к** не ги биваше...:tapp:
И завршија во RECYCLE BIN...
Би ти ги препорачал MONROE...
Ги сменав лани сите четири амортизери на клиото и сум презадоволен....
Имаат 3 години гаранција на предните амортизери,и две години на задните....
Земаат по 200 или 300 денари(не се сеќавам точно) за рака за да ги постават амортизерите....


А колку те коштаа предните од марката што ја кажуваш?:
 
проблем ?

пунтото кога се пали и на шал таблата се се` "губи" и после некоа минутка се враќа у нормала се стабилизира..... шо е работава воа сеа се случува кога залади :D
 
А колку те коштаа предните од марката што ја кажуваш?:
100 евра со монтажа,3 години гаранција имаат предните амортизери......
 
za carina na uvezen avtomobil kako moze da se informiram????????
 
проблем ?

пунтото кога се пали и на шал таблата се се` "губи" и после некоа минутка се враќа у нормала се стабилизира..... шо е работава воа сеа се случува кога залади :D
скоро сите шалт-табли на сите возила работат така шт имаат еден главен довод на плус, а останатите инструменти вклучително и сијалички се контролираат сомаса... така да ова штого кажуваш, нај веројатно некаде има слаб контакт. кога ке се загрее се шират материјалите и добива поголем контакт... тоа значи дека нај веројатно самиот џек што иде во шалт таблата има слаб контакт... да беше спој до сега ќе ти шчуреше инсталацијата...
 
скоро сите шалт-табли на сите возила работат така шт имаат еден главен довод на плус, а останатите инструменти вклучително и сијалички се контролираат сомаса... така да ова штого кажуваш, нај веројатно некаде има слаб контакт. кога ке се загрее се шират материјалите и добива поголем контакт... тоа значи дека нај веројатно самиот џек што иде во шалт таблата има слаб контакт... да беше спој до сега ќе ти шчуреше инсталацијата...

Не објаснив баш нај добро,понекогаш се губе се наеднаш,чат пат појавува некои си глупости,кодот од клучот,вратата,и така измешано, дали е нешто сериозно или ќе се среде со носење на мајстор....патем дали има ладното некакво влијание врз ова ?
 
Не објаснив баш нај добро,понекогаш се губе се наеднаш,чат пат појавува некои си глупости,кодот од клучот,вратата,и така измешано, дали е нешто сериозно или ќе се среде со носење на мајстор....патем дали има ладното некакво влијание врз ова ?
ист ти е одговорот... ако има слаб контакт, се појавува сериско врзување на сигнали и се палат глупости, свети се и сешто и дава неточни знаци... значи, однеси ја на мјстор, треба да ја извади, исчисти сите контакти и врати се назад на место... нај веројатно тоа ке биде решен проблем...
 
Кои коли во моментот можат да се најдат во МК а трошат најмалце на 100км?
 
Вака сега колата ми е на безин/плин, и од ко застуде времето некако многу ми се троши плинот, бев до Плинмонт и ми вели на минимум е штелован плинот ако ја намалиме ќе ти гасни под мала и ми вели на сабајле палија на бензин малце да загреј да испари плино во расплињача и помалце ке ти бегаплин. Е се убо ама не е штелована на банзин и на ладното неубо работи ко ке ја палам на бензин, ја однесов на мајстор и ми вели шо ке ти е бензин терај ја на плин 24/7, ако ја штеловаме за бензин нема на плин да ти работи. Ако се најди некој поискусен со ваква проблематика нека кажи шо да се прај оти моментално ми троши и плин и бензин многу, не ми се ислаќа да ја возам на ладново.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom