Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
2 јули 2007
Мислења
470
Поени од реакции
26
Може некој поупатен совет да ми даде...Идам у севис карши олимписки за шкода да прашам амортизер преден,ми вели 3000ден + работна рака 400 ...у кисела вода у сервис за шкода прашувам ми вели 1800 +200гумици некој +200работна рака... а и башка ми рече дека требало двата да се сменат одеднаш пошто при кочење можело да ми прави проблем т.е да ме влече во страна... и сеа ме интересира има голема разлика од амортизер до амортизер колку што има во цената или исти се со различна маржа?и дали да се менуваат двата одеднаш како што кажуваат...
 

B_O_K_I

RACING maniac
Член од
30 април 2008
Мислења
1.931
Поени од реакции
725
Може некој поупатен совет да ми даде...Идам у севис карши олимписки за шкода да прашам амортизер преден,ми вели 3000ден + работна рака 400 ...у кисела вода у сервис за шкода прашувам ми вели 1800 +200гумици некој +200работна рака... а и башка ми рече дека требало двата да се сменат одеднаш пошто при кочење можело да ми прави проблем т.е да ме влече во страна... и сеа ме интересира има голема разлика од амортизер до амортизер колку што има во цената или исти се со различна маржа?и дали да се менуваат двата одеднаш како што кажуваат...
Двата смени ги никогаш не практикувај еден да смениш. И не би ти препорачал репарирани амортизери брзо ке издишат.
 
Член од
2 јули 2007
Мислења
470
Поени од реакции
26
Двата смени ги никогаш не практикувај еден да смениш. И не би ти препорачал репарирани амортизери брзо ке издишат.

Репарирани мислиш стариот што ми е да го наполнат со течноста??
иначе за цениве што пишав погоре е за нови амортизери
 

KoNtEjNeR

sapun
Член од
19 декември 2005
Мислења
2.306
Поени од реакции
44
Изгребан фар со каква шмиргла може да се потсреди малку ? (фар од bmw 320d)
Исто и браник, на браникот има црна боја од браникот на другата кола... а фарот е само изгребан...како со клуч...



 

Tomasino

За својот народ и за тебе, морав јас да робувам.
Член од
19 март 2009
Мислења
9.248
Поени од реакции
19.478
Репарирани мислиш стариот што ми е да го наполнат со течноста??
иначе за цениве што пишав погоре е за нови амортизери
Да,ги дополнуваат со течност и ги продаваат....:eek:(и тоа по солени цени)
Обавезно во пакет двата менувај ги...
Ако менуваш стави исклучиво нови,јас лани се заебав и зедов два репарирани,за к** не ги биваше...:tapp:
И завршија во RECYCLE BIN...
Би ти ги препорачал MONROE...
Ги сменав лани сите четири амортизери на клиото и сум презадоволен....
Имаат 3 години гаранција на предните амортизери,и две години на задните....
Земаат по 200 или 300 денари(не се сеќавам точно) за рака за да ги постават амортизерите....
 
Член од
2 јули 2007
Мислења
470
Поени од реакции
26
Да,ги дополнуваат со течност и ги продаваат....:eek:(и тоа по солени цени)
Обавезно во пакет двата менувај ги...
Ако менуваш стави исклучиво нови,јас лани се заебав и зедов два репарирани,за к** не ги биваше...:tapp:
И завршија во RECYCLE BIN...
Би ти ги препорачал MONROE...
Ги сменав лани сите четири амортизери на клиото и сум презадоволен....
Имаат 3 години гаранција на предните амортизери,и две години на задните....
Земаат по 200 или 300 денари(не се сеќавам точно) за рака за да ги постават амортизерите....

А колку те коштаа предните од марката што ја кажуваш?:
 
П

Пепси_

Гостин
проблем ?

пунтото кога се пали и на шал таблата се се` "губи" и после некоа минутка се враќа у нормала се стабилизира..... шо е работава воа сеа се случува кога залади :D
 

Tomasino

За својот народ и за тебе, морав јас да робувам.
Член од
19 март 2009
Мислења
9.248
Поени од реакции
19.478
А колку те коштаа предните од марката што ја кажуваш?:
100 евра со монтажа,3 години гаранција имаат предните амортизери......
 

korka

Голтар
Член од
25 септември 2008
Мислења
1.027
Поени од реакции
435
za carina na uvezen avtomobil kako moze da se informiram????????
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
проблем ?

пунтото кога се пали и на шал таблата се се` "губи" и после некоа минутка се враќа у нормала се стабилизира..... шо е работава воа сеа се случува кога залади :D
скоро сите шалт-табли на сите возила работат така шт имаат еден главен довод на плус, а останатите инструменти вклучително и сијалички се контролираат сомаса... така да ова штого кажуваш, нај веројатно некаде има слаб контакт. кога ке се загрее се шират материјалите и добива поголем контакт... тоа значи дека нај веројатно самиот џек што иде во шалт таблата има слаб контакт... да беше спој до сега ќе ти шчуреше инсталацијата...
 
П

Пепси_

Гостин
скоро сите шалт-табли на сите возила работат така шт имаат еден главен довод на плус, а останатите инструменти вклучително и сијалички се контролираат сомаса... така да ова штого кажуваш, нај веројатно некаде има слаб контакт. кога ке се загрее се шират материјалите и добива поголем контакт... тоа значи дека нај веројатно самиот џек што иде во шалт таблата има слаб контакт... да беше спој до сега ќе ти шчуреше инсталацијата...
Не објаснив баш нај добро,понекогаш се губе се наеднаш,чат пат појавува некои си глупости,кодот од клучот,вратата,и така измешано, дали е нешто сериозно или ќе се среде со носење на мајстор....патем дали има ладното некакво влијание врз ова ?
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
Не објаснив баш нај добро,понекогаш се губе се наеднаш,чат пат појавува некои си глупости,кодот од клучот,вратата,и така измешано, дали е нешто сериозно или ќе се среде со носење на мајстор....патем дали има ладното некакво влијание врз ова ?
ист ти е одговорот... ако има слаб контакт, се појавува сериско врзување на сигнали и се палат глупости, свети се и сешто и дава неточни знаци... значи, однеси ја на мјстор, треба да ја извади, исчисти сите контакти и врати се назад на место... нај веројатно тоа ке биде решен проблем...
 
Член од
15 јули 2011
Мислења
201
Поени од реакции
117
Кои коли во моментот можат да се најдат во МК а трошат најмалце на 100км?
 
D

dbt

Гостин
Вака сега колата ми е на безин/плин, и од ко застуде времето некако многу ми се троши плинот, бев до Плинмонт и ми вели на минимум е штелован плинот ако ја намалиме ќе ти гасни под мала и ми вели на сабајле палија на бензин малце да загреј да испари плино во расплињача и помалце ке ти бегаплин. Е се убо ама не е штелована на банзин и на ладното неубо работи ко ке ја палам на бензин, ја однесов на мајстор и ми вели шо ке ти е бензин терај ја на плин 24/7, ако ја штеловаме за бензин нема на плин да ти работи. Ако се најди некој поискусен со ваква проблематика нека кажи шо да се прај оти моментално ми троши и плин и бензин многу, не ми се ислаќа да ја возам на ладново.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom