Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
Druze moj rodnina i drug kolega go nosat vo Usje.Kazete majstor od Skopje za mercedes avtomatik,ostana zaglaven vo vtora brzina. Dolno lisice majstor naprekar brada ne zavrsi rabota
Fala na detalen odgovor i na konkretna sporedba. Od razlicni drzavi a sepak ist kvalitet. Togas da ne akam do Grcija.Mobil 5w30 i 5w40 koristam 11 godini. Smenvam 3 pati maslo godisno i stalno klavam samo mobil. Na site 9 koli so gi smenav samo to maslo go stavam i dosega sum nemal nikakov problem. Nekogas zemam od MK nekogas mi pusta bratmi od Germania nekogas zemam od grcia i razlika nevidov apsolutna nikakva. Na skodata so ja vozev stalno doturav po 700 grama na 8000km kupeno masloto od razlicna drzava. Imav tureno Shel i kastrol na skodilako malce pobrzo mi go trosese i prodolziv pak so mobil.
@goodfellas
Na sal tabla stoj 90 stepeni ali temperaturata odi do 100 stepeni a na ugornici mozi i do 105-107 stepeni. Na obd diagnostika kazva najtocno. Na ovie zestini normalno e da bidi zezok motorot.
Многу одамна еден пријател имаше такси компанија со Пежо 306 седан-дизел, и успеа да пронајде мајстор кој му ги модификуваше осовините. Ги обработувал со струг , така што внатре се убацувале подебели лагери,а не од тие танки игличести. Како што повеќе незнам и тешко е да дознам , бидејќи човекот(многу познат во Кичево и ширум ) претрпе мозочен удар, има проблем со зборувањето и со памтењето9 буквално се учи како дете да зборува.....нешто памти, нешто не)
ПС:Жељко Митровиќ кога дознал што му се случило со мозочниот, одма му купил А7...и плус некои други работи. Душа дава за тој човек Жељко
Шуу пари ти е стејџ 1? За мене прашувам, не за пријател.....Знам за кој човек се работи...тоа 306 ките ко се појавија низ Кичево јас детуле бев...турбото кога се слушаше се чудевме зошто така брчи колата, хаха. Дотогаш кола дизел голф 2-ка имавме само видено.
Шала на страна 306-ка со таков мотор се прави да оди страшно, не тежат многу а и тој мотор е таков, трпи многу малтретирање. Со промена на турбина и интеркулер лесно се иде до 180 + коњи.
За Алфа 147, 120 кс прашујем....Ич пари, буквално одма се работи само се подесува весгејтот малку на турбината и се чепка бош пумпата. Е сега за да се направи да оди добро а да не чади црно си треба доста подесување и пробување. Стејџ 1 на тие мотори тие околу 110 до 120 коњи.
Ako moži nekoj da go postavi linkot za presmetka na carina za auto.....imalo nekoj ,,kalkulator,, kolku ke košta carinata
Ау .. кој им го правеше сајтот да им врати пари. Понеинтуитивен веб сајт одамна немам сретнено.
Не гледам галама уште на форумов за Intelligent Speed Assistance (ISA):
.![]()
Intelligent Speed Assistance | NHTSA
A key premise of speed management is that drivers must at all times and locations know what the speed limit is in order to be able to obey that limit. With the complex task of driving and navigating in traffic as well as policies that may encourage minimal posting of speed limit signs (or no...www.nhtsa.gov
Имаше денес баш статија за ова за тука, и ми изгледа дека старите возила ќе дигаат на цена ако новите доаѓаат со овој систем.
New anti-speeding system coming to Australia is dangerous
An overreach in authority by the European Union on speed limiters is having a noticeable negative impact on Australians buying new cars.