Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
  • Provide accelerator resistance to make speeding more difficult, but still possible (termed half-open). This system is like cruise control, except the speed limit (not the driver) determines when to engage speed resistance. Drivers may be able to turn off the system with a switch; and
  • Automatically prevent speeding above the speed limit (mandatory speed compliance).

  • Compared to speed governors, which can only limit the maximum speed of vehicles, ISA has the potential to help control speed of all motor vehicle types according to the prevailing limit at a location.
Овие не се со сите штици во глата, дефинитивно.
Доколку ти контролира лимит на брзина на некоја „локација“ (пошто не е наведено каде, но без разлика) и мора заради некоја животозагрозувачка причина да забрзаш, значи ти се еба мајката.

Постојат регулативи во ЕУ за новите возила да поседуваат уред за снимање (нешто ко црна кутија) и тоа е во ред за ако се деси сообраќајка да се знае кој е виновен, но тоа дополнително ќе ја крева цената и да старите возила исто ќе добијат на цена и вредност. Истото беше и со тоа задолжително да имаш камера назад или паркинг сензори (но се потенцираше за камера) заради побезбедно паркирање и тоа веќе се применува од септември годинава во Германија (повторно, за нови возила).

Изгледа одат кон комплетно автоматизирање на возењето, ги живееме последните години на да ти забрчи мотор под хауба, да „дивееш“ на автопат (скоро секаде ќе те искинат од казни за брзо возење и држење дистанца), но ќе го направат уживањето во возењето и не баш толку уживање.

Од друга страна за новите возачи, за релативно новите возачи или за оние кои се понашаат како стоки вакви одредби се ите поќе од добредојдени пошто ниту дистанца држат, ниту пак безбедно возат. Овде статистиката е дека на секои 7 минути има сообраќајка - прашањето е кога, а не дали воопшто, ќе доживееш сообраќајка и каде таа ќе биде: на автопат со 140 (па крсти се за преживување) или некаде на паркинг ќе те закачи некој.

За дел до Германците, пошто се добро познати по тоа нивно „шпарен“ (штедење) ќе дојди добро ако осигурителните компании им даваат попусти за „добро однесување“ - како примерот со Холандија кога тестирале, ама грото мислам дека нема да им ги сменат навиките бидејќи изгорени се да живеат во стрес (го креираат и таму кај што го нема и каде нема потреба од истиот) - особено во сообраќај каде на семафор се очекува да тргниш со втора и секогаш да возиш на лимит на ограничувањето, без воопшто да полага некој рачун за држење дистанца или возење цик-цак помеѓу лентите (и во град и на отворено).

Кај да е за дестина години прашање ќе биди и дали ќе поседува некој автомобил или сите ќе бидиме збутани во јавни превози, првенствено заради трошоците за автомобили и потоа ваквите одредби за безбедност и слично.
Ова е многу опасно при престигнување, некогаш едоставно мораш да отидеш 20-30км побрзо, особено кога престигнуваш големи камиони. Во Европа не се толку чести, но овде имаме и камиони со по неколку приколки (road trains), со ваква блокада побрзо ќе загинеш од што ќе го претекнеш.
 
Западниот свет се претвора во полициска држава.
Зборот е комунизам :D

Се скапаа плукање и јадење гомна за комунизмот, но сите чекори што се прават во последните 2-3 децении водат кон таков систем, само што кај западните ќе биде воден од корпорациите не од државите.
 
Зборот е комунизам :D

Се скапаа плукање и јадење гомна за комунизмот, но сите чекори што се прават во последните 2-3 децении водат кон таков систем, само што кај западните ќе биде воден од корпорациите не од државите.

сите што ги бирате се у џебот на Шваб и Сорос затоа е така.
 
Ова е многу опасно при престигнување, некогаш едоставно мораш да отидеш 20-30км побрзо, особено кога престигнуваш големи камиони. Во Европа не се толку чести, но овде имаме и камиони со по неколку приколки (road trains), со ваква блокада побрзо ќе загинеш од што ќе го претекнеш.
Плус истото ти се дешава на некоја угорница ко Плетвар или едноставно ти излетува шлепер во твоја лента (шо често го прават помалите) и мораш да бегаш лево и да дајш на гас (инаку од зад тебе те залепија)... да не збораме кога не знаат да проценат растојание па исто од зад тебе па го гледаш дека ќе те акни и мора да забрзаш...

Башка на компјутер да вервам дека ќе кочи или забрза... ќе гледаме циркузи како со Теслите на почеток кога се акаа ко палачинки се правеа.
 
Плус истото ти се дешава на некоја угорница ко Плетвар или едноставно ти излетува шлепер во твоја лента (шо често го прават помалите) и мораш да бегаш лево и да дајш на гас (инаку од зад тебе те залепија)... да не збораме кога не знаат да проценат растојание па исто од зад тебе па го гледаш дека ќе те акни и мора да забрзаш...

Башка на компјутер да вервам дека ќе кочи или забрза... ќе гледаме циркузи како со Теслите на почеток кога се акаа ко палачинки се правеа.
А демек сега поарни се теслите
Исти к.рац како кога излегоа
 
Пракса што ме нервира кај препродавачиве на автомобили е што кога огласуваат некој автомобил ја пишуваат првата година на регистрација па на производство, на пример 2009/2008. Абе колата кога искочила од фабрика? 2008ма? Таа година се става во оглас, што ми е гајле кога била првично купена и регистрирана.
 
Од сликава може да се утврди само дека проблемот е што свети сијаличката.

Сеа озбилно.
Која кола е, кој мотор, која година.
По брзинометарот и црвениот борд ми личи на Ауди од 2004-2006 год?

Дури и со тоа ќе се нагаѓа, пак енма доволно информации. Дали примети нешто да се случи на колата или само се запали сијаличката.

Најсигурна опција за вакви ситуации ти е да си купиш обд порта и да си симнеш на лаптоп апликација за дијагностика да можеш во било кое време да ја провериш.
 
Кај мене на Алфата сличен сигнал ми јавува кога е исклучен системот против пролизгување на погонските тркала, или кога нагло ќе стиснам туража па ќе пролизгаат погонските тркала. Сличен е но незнам дали е ист

Види дали има дугме за исклучување на тој систем...можеби си чепнал случајно
 
Од сликава може да се утврди само дека проблемот е што свети сијаличката.

Сеа озбилно.
Која кола е, кој мотор, која година.
По брзинометарот и црвениот борд ми личи на Ауди од 2004-2006 год?

Дури и со тоа ќе се нагаѓа, пак енма доволно информации. Дали примети нешто да се случи на колата или само се запали сијаличката.

Најсигурна опција за вакви ситуации ти е да си купиш обд порта и да си симнеш на лаптоп апликација за дијагностика да можеш во било кое време да ја провериш.

Ова се случи во градска вожња. Значи паркиран бев тргнав и на некои 500 метри имаше малку поголема дупка во асфалтот која ја поминав многу споро и внимателно само со едното тркало без да трасне или гребе, после 1-2 мин видов дека свети сијаличкава. Светеше цело време до дома, ја изгасив колата и пак ја запалив не светеше повеќе.
Ова слично ми се деси и на автопат по еден силен дожд ми рекоа дека се активирало пролизгувањето , ама сега немаше дожд и сува беше улицата.
 
Ова се случи во градска вожња. Значи паркиран бев тргнав и на некои 500 метри имаше малку поголема дупка во асфалтот која ја поминав многу споро и внимателно само со едното тркало без да трасне или гребе, после 1-2 мин видов дека свети сијаличкава. Светеше цело време до дома, ја изгасив колата и пак ја запалив не светеше повеќе.
Ова слично ми се деси и на автопат по еден силен дожд ми рекоа дека се активирало пролизгувањето , ама сега немаше дожд и сува беше улицата.
Isto, ista situacija ,,po Skopskite kaldrmi,, imav i jas so Audito porano, ,,vo povekje navrati,,. Se ,,izremetilo,, nesto vo ESP sistemot od ,,udarot,, sveti sijalickata, ja gasis kolata i ja palis povtorno t.e. majstorive velat ,,se restartiralo,, togash i nema problem.
Vozi i uzivaj. Inaku ednas na dozd ,,nevreme,, bese prakticno i na mene mi svetna i svetese od Nis do pred Belgrad //kade bese 100 nasto suvo//, zastanav na OMV da stavam benzin, zapaliv kola ,,se izgasi sijalicata,, i ne ja vidov povtorno zapalena.
Vozi i ,,ne ja misli,, taka reagirase i moeto Audi.

Pezovo ne ja zadrzuva ESP sijalicata vklucena nikogash, trepka ako detektira ,,prolizguvanje,, i potoa ,,isceznuva,,.
 
Ова се случи во градска вожња. Значи паркиран бев тргнав и на некои 500 метри имаше малку поголема дупка во асфалтот која ја поминав многу споро и внимателно само со едното тркало без да трасне или гребе, после 1-2 мин видов дека свети сијаличкава. Светеше цело време до дома, ја изгасив колата и пак ја запалив не светеше повеќе.
Ова слично ми се деси и на автопат по еден силен дожд ми рекоа дека се активирало пролизгувањето , ама сега немаше дожд и сува беше улицата.
Ете вака веќе можеме да претпоставиме што може да е. Најверојатно при самиот проаѓање преку дупката си мрднал некој сензор кој немал повеќе контакт и ти се јавува како грешка.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom