Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Kadaif

M.D.
Член од
21 јануари 2008
Мислења
6.688
Поени од реакции
8.145
Prasanje do pupatenite.
Dali e normalno za 1.6HDI 120hp da potrosi 210ml maslo za 8000km ?
Meracot racen //ne mu veruvam na elektronskiot// e podelen na 14 kvadrati, sto bi znacelo 70ml po kvadrat, zemeno od 1 litar min do max.
Prvoto i polovina kvadratce posporo go potrosi, dodeka drugoto 1ipol kvadratce pobrzo t.e. za 2000km //sportski ja vozev, prakticno ja gazev po planini niz Hrvatska chesto na ,,visoki rpm,,//.

Spored Euroimpex e apsolutno normalno, poradi stilot na vozenje i shto se blizi vreme za promena na maslo.

Da nadopolnam staveno maslo Total 0w30
Blagodaram
Според производителите и 1000 ml на 10 000 километри е нормално за да избегнат судски спорови. А сите знаеме дека трошење на масло поготово на кола со катализатор и дизел партикел филтер нормално не е.

Сепак мислам дека 210 мл не се проблем. За толку јас не би ни осетил за да сипам до наредното мењање масло.
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
10.147
Поени од реакции
15.126
@gjoko-mkd го бива ли citroenot ax? Имам едно во населба, бензинец е, ќе го даде за 600евра.
А има и на фб, ама дизел е мислам. Само тром ќе биде дизелот.
Немаат смрт тие коли. мана им е само задниот трап, кога ќе пропаднат лагерите точковите се навалваат. Предницата е крајно едноставна, 1 јабучица и два гумени буфери на рамено. Друго нема што да се расипи. Во Прилепско има кажување дека Ах не се фрла, се вози дури не се распадни

Мојот е бензинец и е невероватно брз. Втора брзина ја развлекува скоро до 100-ка....
 
Член од
13 септември 2023
Мислења
4
Поени од реакции
0
Лев Штип не работа осигурачите се све ок
Некој предлог што може да биде
 
Член од
25 ноември 2013
Мислења
1.645
Поени од реакции
1.501
Decki znaete li koe osiguruvanje osven Eurolink dava kasko za 30 dena za koli so stranski tablici? Moite probaa da zvonat kaj nekolku i tipicno na edno mesto onoj koj rabote so kasko e na godisen odmor, na drugo mesto nikoj ne odgovara na tel :D
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
10.147
Поени од реакции
15.126
Лев Штип не работа осигурачите се све ок
Некој предлог што може да биде
фасонката можеби не прави контакт, можеби жицата е скината ,,успат,, или е прегорена слијалицата. Влези во јамбо, за 60 денари ќе купиш фазомер со жица за 12В инсталација, и пробај да видиш дали доаѓа струја (некој мора да стега на кочница-зови пријатеља)
 
Член од
26 октомври 2016
Мислења
1.978
Поени од реакции
1.454
Decki zdr.
Mislenje za motorno maslo Mobil 1.
5w30 za avtomobil so dpf.
Ako ima iskustva so maslo kupeno kaj nas vo prodavnici ili moze i ovlasteni servisi. Da nemoram da odam do nasiot juzen sosed
Mobil 5w30 i 5w40 koristam 11 godini. Smenvam 3 pati maslo godisno i stalno klavam samo mobil. Na site 9 koli so gi smenav samo to maslo go stavam i dosega sum nemal nikakov problem. Nekogas zemam od MK nekogas mi pusta bratmi od Germania nekogas zemam od grcia i razlika nevidov apsolutna nikakva. Na skodata so ja vozev stalno doturav po 700 grama na 8000km kupeno masloto od razlicna drzava. Imav tureno Shel i kastrol na skodilako malce pobrzo mi go trosese i prodolziv pak so mobil.
@goodfellas
Na sal tabla stoj 90 stepeni ali temperaturata odi do 100 stepeni a na ugornici mozi i do 105-107 stepeni. Na obd diagnostika kazva najtocno. Na ovie zestini normalno e da bidi zezok motorot.
 

Kadaif

M.D.
Член од
21 јануари 2008
Мислења
6.688
Поени од реакции
8.145
Decki znaete li koe osiguruvanje osven Eurolink dava kasko za 30 dena za koli so stranski tablici? Moite probaa da zvonat kaj nekolku i tipicno na edno mesto onoj koj rabote so kasko e na godisen odmor, na drugo mesto nikoj ne odgovara na tel :D
Џабе парите ќе си ги фрлиш, македонските осигурителни компании за коли се 99,9% scam.

Ако некој имал било какво позитивно искуство со нив нека пише, јас до сега ниеден немам сретнато.

Ти галиба не си од тука?
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.597
Поени од реакции
2.104
Prasanje do pupatenite.
Dali e normalno za 1.6HDI 120hp da potrosi 210ml maslo za 8000km ?
Meracot racen //ne mu veruvam na elektronskiot// e podelen na 14 kvadrati, sto bi znacelo 70ml po kvadrat, zemeno od 1 litar min do max.
Prvoto i polovina kvadratce posporo go potrosi, dodeka drugoto 1ipol kvadratce pobrzo t.e. za 2000km //sportski ja vozev, prakticno ja gazev po planini niz Hrvatska chesto na ,,visoki rpm,,//.

Spored Euroimpex e apsolutno normalno, poradi stilot na vozenje i shto se blizi vreme za promena na maslo.

Da nadopolnam staveno maslo Total 0w30
Blagodaram

Сосем нормално е толку. Тоа тие повеќе испарување на маслото одколку реална потрошувачка. Масло ставај какво е препорачано.
Автоматски споено мислење:

Немаат смрт тие коли. мана им е само задниот трап, кога ќе пропаднат лагерите точковите се навалваат. Предницата е крајно едноставна, 1 јабучица и два гумени буфери на рамено. Друго нема што да се расипи. Во Прилепско има кажување дека Ах не се фрла, се вози дури не се распадни

Мојот е бензинец и е невероватно брз. Втора брзина ја развлекува скоро до 100-ка....

И задниот трап се решава за 100 евра и трае додека се распадне колата. Задниот трап има како семеринзи пред лагерите кои спречуваат да влезе вода во нив. Со текот на годините семеринзите се разјадуваат и вода почнува да влегува. Со ова се измива маста за подмачкување и нормално лагерите пропаѓаат без маст. При репарацијата се ставаат мазалици за подмачување и ако од време на време се става по малку маст никогаш нема да пропаднат.

Е сега проблем е со мајстори, асолни тешко се најдуваат се е нагоре избегано.
 
Последно уредено:
Член од
25 ноември 2013
Мислења
1.645
Поени од реакции
1.501
Џабе парите ќе си ги фрлиш, македонските осигурителни компании за коли се 99,9% scam.

Ако некој имал било какво позитивно искуство со нив нека пише, јас до сега ниеден немам сретнато.

Ти галиба не си од тука?
Ja sum nemal iskustvo so niedna osiguretelna kompanija od mk ali sekogas koga odam vadam i granicno i kasko i iako gi plakjam se nadevam nema da treba da gi koristam dodela sum tamu. Prerhodno vadev preku Eurolink i bese 200evra fransiza, ali sega baraat 1000 evra fransiza i za toa sakav da razgledam drugi opcii. Duri i vo Anglija fransizata mi e pomalku.

Tuku usput da te prasam dokolku znaes kade u Germanija moze da se kupi Westfalia removable towbar za audi a4 b9 saloon? Ja nema u stock ovde kaj mene so meseci vekje.
 
Член од
30 јануари 2014
Мислења
692
Поени од реакции
419
Стоп атарт систем негативности (досега мислев дека нема никакви мани):

Da li ovaj sistem može da uništi motor?
Start-stop sistem, koji automatski gasi motor kada se vozilo zaustavi i ponovo ga pokreće kada vozač pritisne papučicu gasa, obično ne šteti automobilu.
Međutim, važno je napomenuti nekoliko faktora koji mogu da dovedu do problema :

  • Povećano habanje delova: Start-stop sistem povećava broj ciklusa pokretanja motora, što može dovesti do dodatnog opterećenja na komponentama kao što su starter, baterija, i alternator. Proizvođači automobila obično koriste ojačane komponente koje su napravljene da izdrže dodatni stres, ali kod starijih vozila koja nisu originalno dizajnirana za start-stop sistem, potencijalno može doći do bržeg habanja.
  • Baterija i električni sistem: Start-stop sistem zahteva snažniju bateriju i poboljšani sistem za punjenje. Ukoliko baterija nije u optimalnom stanju ili nije specifično dizajnirana za vozila sa start-stop tehnologijom, može se brže trošiti, što može prouzrokovati probleme sa pokretanjem motora.
  • Učestalost pokretanja motora: U vrlo frekventnim uslovima vožnje, gde se motor često gasi i ponovo pokreće, može doći do povećanja opterećenja na motoru. Međutim, savremeni motori su dizajnirani da izdrže ove cikluse bez značajnog negativnog uticaja na dugovečnost.
Цел текст https://www.rentacarmms.rs/blog/kako-funkcionise-start-stop-sistem-u-automobilu-128.html
 
Член од
22 декември 2011
Мислења
2.246
Поени од реакции
5.083
Стоп атарт систем негативности (досега мислев дека нема никакви мани):
Никакви негативности не наброја. Требало поснажен акумулатор ако не ќе ти го потроши, no shit Sherlock.
 
Член од
16 мај 2010
Мислења
6.214
Поени од реакции
5.416
Стоп атарт систем негативности (досега мислев дека нема никакви мани):
Никакви негативности не наброја. Требало поснажен акумулатор ако не ќе ти го потроши, no shit Sherlock.
Не може да нема мана од една основна причина.

Земете прост пример, далечинско и капачето позади за затварање на батериите, не е исто дали ќе го отвориш и затвориш 100 пати и 300 пати. Со старт стоп системот, од едно пали-гаси за време на 1 патување низ град (дека нели за тоа е наменет) ти доаѓаш на минимум 3, во зависност од семафори.

Алтернаторот е тој, алансерот е тој. Не е ништо сменето во тој поглед, единствено нешто што се смени во авто индустријата од тој поглед се акумулаторите, ги приспособија за оваа технологија.

Е сега земи потполно ист автомобил (ако може да се најде некој од тие кои беа на преломот кога се уведе оваа иницијатаива и старт-стоп системот беше иницијално како опција во каталог место основна опрема. Кај овие два автомобили кои се иста марка, исто годиште ист модел и мотор, оној со старт-стоп ќе има многу полоша состојба на алансер и алтернатор од другиот, само ради основната причина што истиот се гаси 2-3 пати минимум на едно возење.

Старт-стоп системот е една од најголемите превари од зелените дебили во европскиот парламент (заедно со тоа дека електричнтие возила се зелени)

Потребата за нов акумулатор, алансер и алтернатор ги анулира сите заштедени штетни гасови дури колата била исклучена. Фала Богу па остана копчето за да ја исклучиш таа опција, а кај некои автомобили може и целосно да го исклучиш преку ОБД порта без да влијае на другите системи, кај мене за жал не може без да ги изреметам другите модули.
 
Член од
25 ноември 2013
Мислења
1.645
Поени од реакции
1.501

Амазон е твојот пријател. :)

Иначе џабе пари си фрлаш за македонски осигурителни компании.

Мене еден ми го пресече патот на влез во Прилеп од оние грмушките што не се гледа еден мајмун ром на сред пат и викнав полиција записник све то, ромот призна вина се потпиша осигурањето негово да плати. Се е јасно. Сега неговото осигурање бара да докажам дека штетата била направена од него???

Па вештак да ангажирам, адвокат, па плус 500 евра трошоци и еде стојат документите во фиока. Да ти ебам и држава и све.

Важно Македонија повторно твоја.
Fala za linkot ali gleam ne ja prakjaat kaj mene. Malku poskapa od tuka. Tula samo towbar bez elektrika e okolu 300evra ali za belja ja nema u stock uste od April. Ja imav prethodbo ali kamion me lupna i ovie sho ja pravea kolata ne sakaa da ja stavat nazad bidejki ne mozea da garantirat deka e okej. Ja ostavija elektrikata ali se macam towbar da najdam nekolku meseci. Na back order mi e uste od April i nikako da stigne.

Inace za osiguruvanjeto imase ti kasko? Neli bi trebaloto tvoeto da pokrie ako ne pokriva negovoto?
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
24.642
Поени од реакции
40.681

Амазон е твојот пријател. :)

Иначе џабе пари си фрлаш за македонски осигурителни компании.

Мене еден ми го пресече патот на влез во Прилеп од оние грмушките што не се гледа еден мајмун ром на сред пат и викнав полиција записник све то, ромот призна вина се потпиша осигурањето негово да плати. Се е јасно. Сега неговото осигурање бара да докажам дека штетата била направена од него???

Па вештак да ангажирам, адвокат, па плус 500 евра трошоци и еде стојат документите во фиока. Да ти ебам и држава и све.

Важно Македонија повторно твоја.
Димче да тепаше све ќе ти беше средено.
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
10.147
Поени од реакции
15.126
И задниот трап се решава за 100 евра и трае додека се распадне колата. Задниот трап има како семеринзи пред лагерите кои спречуваат да влезе вода во нив. Со текот на годините семеринзите се разјадуваат и вода почнува да влегува. Со ова се измива маста за подмачкување и нормално лагерите пропаѓаат без маст. При репарацијата се ставаат мазалици за подмачување и ако од време на време се става по малку маст никогаш нема да пропаднат.

Е сега проблем е со мајстори, асолни тешко се најдуваат се е нагоре избегано.
Многу одамна еден пријател имаше такси компанија со Пежо 306 седан-дизел, и успеа да пронајде мајстор кој му ги модификуваше осовините. Ги обработувал со струг , така што внатре се убацувале подебели лагери,а не од тие танки игличести. Како што повеќе незнам и тешко е да дознам , бидејќи човекот(многу познат во Кичево и ширум ) претрпе мозочен удар, има проблем со зборувањето и со памтењето9 буквално се учи како дете да зборува.....нешто памти, нешто не)

ПС:Жељко Митровиќ кога дознал што му се случило со мозочниот, одма му купил А7...и плус некои други работи. Душа дава за тој човек Жељко
 

Kajgana Shop

На врв Bottom