Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Колку што ми е познато неможи, но сепак ако може е супер.

Не сум сигурен затоа што знам дека има подесување на кочењето и многу луѓе што ставаат системи за диск кочење назад грешно го прават ова подесување и ги занесува при кочење.

ЗНАМ дека има посебни цилиндри за кочење за назад и напред (има таква можност).
 
Колку што ми е познато неможи, но сепак ако може е супер.

Јас видов така на BMV, исто како на клипот со камарото во место што стои и шлајфува.

Е сега не знам точно што и како е направено на/во колата, ама тоа е :)

Да не може случајно рачната да ја наместиш на предни само да фаќа? :):):)
 
Да не може случајно рачната да ја наместиш на предни само да фаќа? :):):)

Citroen Xantia го може тоа хахахаха (фабрички).

Да,да...Ксантијата рачната е на предни тркала.
 
Citroen Xantia го може тоа хахахаха (фабрички).

Да,да...Ксантијата рачната е на предни тркала.

Епа може и тоа да му било направено (по логика).
 
Може ли ако се натиснат кочниците и се придаде гас колата во место да праи старт (за возила на заден погон) без предтоа балансирање на кочниците, во нормала како што си се.?
може , од лично искуство ти зборам :) на сите коли шо се задна вуча може да се прави така burnout, пукни му ја пуна гас и малце држи кочница и ко ке почне да шлајфува стисни ја скроз и пуна гас нека почне да исклучува.. :)
ова го иам пробувано на bmw е30 коцка, и со кадет од 74та... и успева, а тие шо се профи горачи сиурно имаат некои системи убацено да ги кочат само предните.. :)
 
Два цилиндри имаат тие профито.

Имаат и по четри ама не е тоа битно при шлајфување во место тоа е битно на трка. Иначе за да не кочат задните се става електричен вентил на цевките за задните тркала што искачаат од пумпата и кога ке затвори вентилот нема проток на флуидот за позади само напред кочи ( ова е идеја како може да се направи а дали така прават тоа незанам):smir:
 
Use a line locker. A line locker is a device that modifies a car so the brake pedal only engages the front brakes. This dangerous and usually illegal device makes burnout on RWD cars easier and more dramatic. A line lock is a solenoid (fancy name for a switch) that gives you some extra buttons in the drivers seat to control your brakes. To do a burn out with a line locker installed:

Step on the brakes.
Push the line lock button.
Release the brake pedal leaving your front brakes on and disengaging your back brakes, leaving those wheel free to spin, burn and make smoke.
Release the line lock button to release the front brakes and move forward.
 
Со ова централното нерви искинав незнам шо му е шо не работи. ни со далинско ни со клучот не работи. а и коа ја купив колата сите сијалички за трепкачите беа прегорени а исто така и светлото внатре не се уклучва коа ќе ја отворам вратата а инаку се уклучва на тоа прекидачот. е сеа има ли некој осигурач прегорено или има нешо друго?
 
Со ова централното нерви искинав незнам шо му е шо не работи. ни со далинско ни со клучот не работи. а и коа ја купив колата сите сијалички за трепкачите беа прегорени а исто така и светлото внатре не се уклучва коа ќе ја отворам вратата а инаку се уклучва на тоа прекидачот. е сеа има ли некој осигурач прегорено или има нешо друго?
Aко е за Ситроен работата...многу веројатно е да е до некоја од двете електрични брави кои се наоѓаат на предните врати. Јас на Ксарата го имав истиот проблем и ја менував десната брава. Многу исти симптоми имав и јас.
Околу 4000 денари е...
Ама пак нека види мајстор.
 
Со ова централното нерви искинав незнам шо му е шо не работи. ни со далинско ни со клучот не работи. а и коа ја купив колата сите сијалички за трепкачите беа прегорени а исто така и светлото внатре не се уклучва коа ќе ја отворам вратата а инаку се уклучва на тоа прекидачот. е сеа има ли некој осигурач прегорено или има нешо друго?


значи сијаличето не свети... а рачно ако го вклучиш свети така разбрав... ако со ниедна врата не се пали сијаличето, тогаш ке си провериш осигурачите... има прегорен. стави некој со иста или помала снага бидејки тој осигурач не прегорел за џабе... треба да се види зашто. нај веројатно и централното не ти работи заради тој осигурач, веројатно се на исти... ама ти реков пази со пробувањата, осигурач на кола не прегорува за џабе и затоа што му текнало така...
 
за алфа ромео општо, деловите, оддржувањето скапо ли е?
спрема голф е поскапо нели?
 
за алфа ромео општо, деловите, оддржувањето скапо ли е?
спрема голф е поскапо нели?
поскапо... итоа баеги.

Еве ти пример. Одам да купам лагери за ескордот, 750 денари еден. Иди бате зад мене, лагер за Алфа ромео... го бараат во каталог, 100 евра. Чоекот се фати за гла, а продавачот му вика прашај го дечкото колку пари го купи лагерот за форд....


то е ко сакаш да возиш алфа.
 
поскапо... итоа баеги.

Еве ти пример. Одам да купам лагери за ескордот, 750 денари еден. Иди бате зад мене, лагер за Алфа ромео... го бараат во каталог, 100 евра. Чоекот се фати за гла, а продавачот му вика прашај го дечкото колку пари го купи лагерот за форд....


то е ко сакаш да возиш алфа.

значи се откажувам од алфа :toe:
фала џиш
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom