Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Ако си за добар акумулатор само Искра... 45 амперски е околу 2500-2600 ден. а 55ка е околу 3300 денари. Може се поскапи од другите ама се одлични и се појаки - спореди ги вредностите на mAh.
Инаку, зависи колку е стара колата. Ако ти брка работа 45ка немаш потреба за 55, a и прашање е дали има место затоа што овој вториот е поголем.

Колата ми е 2000 година.
Зашто зависи колку е стара колата?
 
Mozes da stais pogolem ako go sobira samo pazi na koja strana ti e minus na koja plus deka ima i obratni :D
 
Кое е најдобро моторно масло за OPEL Astra G 99 1.8 16v?
И која е нормална работна температура на моторот. Слушнав дека автомобилите кои се увезени од земјите со постудена клима треба да им се смени термостатот зашто перките им се уклучувале покасно и доачало до прегревање. Дали е ова точно?

Однапред благодарам!
 
Кое е најдобро моторно масло за OPEL Astra G 99 1.8 16v?
И која е нормална работна температура на моторот. Слушнав дека автомобилите кои се увезени од земјите со постудена клима треба да им се смени термостатот зашто перките им се уклучувале покасно и доачало до прегревање. Дали е ова точно?

Однапред благодарам!
Најдобро е GM опелско масло... такво возат сите.

А тоа со работната температура... Опелите имаат нешто повисока од другите, некои 95-98 степени треба да биде. И врска нема то со перките и термостато. Кај лада то го имаше на времето, но и тие од 85-та навака престанаа да го прават.
 
А може ли да си ставам акумулатор од 50Ah или мора од 45Ah?
И се мислам топла да си земам. Што мислите?

можеш. ама немој повеќе од 10 ампера, во спротивно ке ти страда алтернаторот.

--- надополнето ---

Обратните се за Мини Морис :)))))))


не такви обратни. туку има акумулатори кои плусот и минусот се обратно ставени т.е. на предниот дел или на задниот дел. а има и комбинации лево плус десно минус... значи има 4 комбинации за приклучоците кој од каде да биде. а има и акумулатори со 2 плуса и 2 минуса. и напре и назат...
 
да прашам нешто.
Бев накај аеродром и на враќање на сред автопат, ми засвети сијаличката за акумулаторот и почна од хауба да чади. Некако без проблем се догурав до дома меѓутоа глеам нема вода, зовриела а иато нема ни останато масло или уље. Му ставив масло и дестилирана вода уште свети и во возење се слуша како водата врие.
Помош некоја во што може да биде проблемот.
 
да прашам нешто.
Бев накај аеродром и на враќање на сред автопат, ми засвети сијаличката за акумулаторот и почна од хауба да чади. Некако без проблем се догурав до дома меѓутоа глеам нема вода, зовриела а иато нема ни останато масло или уље. Му ставив масло и дестилирана вода уште свети и во возење се слуша како водата врие.
Помош некоја во што може да биде проблемот.

Само малку си ја прегреал изгледа. Не ти има некој кажано порано, ко ќе свети сијаличка дека имаш проблем?
 
да прашам нешто.
Бев накај аеродром и на враќање на сред автопат, ми засвети сијаличката за акумулаторот и почна од хауба да чади. Некако без проблем се догурав до дома меѓутоа глеам нема вода, зовриела а иато нема ни останато масло или уље. Му ставив масло и дестилирана вода уште свети и во возење се слуша како водата врие.
Помош некоја во што може да биде проблемот.
Odnesi ja kolata na majstor ama po moznost da ne ja palis so vlecenje ili neka dojde majstor do kaj tebe. posto si laik i da ti objasnuvam nema da razberes najverojatno ti e skinat klinest kais i ne ti go vrti alternatorot i vodnata pumpa a moze i nesto drugo da e. I napomena pod nikoj slucaj da ne ja vozis kolata mozes da napravis goolem problem ako vekje ne si napravil pozdrav
 
прашав еден другар ми кажа најверојатно дека е термостатот.
 
прашав еден другар ми кажа најверојатно дека е термостатот.


тој другар или не си му кажал убаво или он појма нема. чим ти засветила сијаличка за акумулатор, прокувала колата, тогаш нај веројатно е скинат каиш (или клинест или канален) зависи каков има. а ако така си ја возел подолго од 10 минути, нај веројатно сега ти е и дихтунг на глава отиден... да не ти објашњавам сега се, послушај го советот на боки, или мајстор нека дојде или со влечење однеси ја. немој да ја палиш. ако воопшто има некакви шанси да не ти е изгорен дихтунгот, ке се спасиш бааги од еден куп работи... како на пример рамнење глава...
 
да прашам нешто.
Бев накај аеродром и на враќање на сред автопат, ми засвети сијаличката за акумулаторот и почна од хауба да чади. Некако без проблем се догурав до дома меѓутоа глеам нема вода, зовриела а иато нема ни останато масло или уље. Му ставив масло и дестилирана вода уште свети и во возење се слуша како водата врие.
Помош некоја во што може да биде проблемот.
Се чудев оти во новите тестови ги ставиле сијалиците... ама во право биле. Кога ќе ти засвети ЦРВЕНА сијаличка, тоа значи да го угасниш моторот и со влечење возилото да го носиш на мајстор (освен ако сам не разбираш па да буричкаш под хауба). Исто така и треба повремено да се погледне кон стрелката за температура, не треба да е над 90.

Шо кола возиш? Претежно сите новите се со пумпата за вода на ребрастиот каиш. Но, според ова што го читам кај тебе не е така. Сијалицата ќе ти свети се додека не ставиш нов каиш, а колку си го оштетил моторот со возењето без масло и без вода е прашање.
 
прашав еден другар ми кажа најверојатно дека е термостатот.

каков термостат бе, скинат каиш е проблемот и мене ми се случи ова во вожња среќа стигнав до дома среќа немаше некои посериозни последици..
инаку знае ли некој цена за полагање Ц категорија? :)
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom