Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Спомна као демек 3 саати требало да работи, по 50 евра зима на саат работна рака. Плус 200 евра за делот нов. Е сеа проблемот е шо јас неможам да проценам колку е за менување, да не ме лаже само за пари да ми зема. Значи дека има рѓа да, и малце како излупено, ама не е изгниено онака да ти пропаѓа раката кога ќе го допреш.

Како не ми текна да ја сликам кога беше дигната горе, денес лежев под неа еве шо успеав да фатам. Втората слика најдобро се гледа.

@*phoenix* мојата нема врска со таа шо си ја постирал, само делови од неа со рѓа, оваа шо си ја ставил цела е тоталка.


aaa.jpgsss.jpg

www.jpg
 
Последно уредено:
дај слика да видиме...наведни се и сликај. ако е само рѓа....немаш мака. купи антикорозивен спреј и испрскај го раментото.

но ако се пропаднати гумиците и јабучицата...треба менување
 
@gjoko-mkd сликав колку што можев да успеам, види сликите над твојот пост.
 
сликав колку што можев да успеам, види сликите над твојот пост.
Prasaj na germanski forum za sovet, garant ke ti recat da ja smenis za razlika vo mk kade site ke ti recat vozi ja nema gajle :D. Mene toa mi izglea ko rgjata da e navlezena dlaboko vo zelezoto i ja bi ja smenil, ali za tebe ti si znaes. U sekoj slucaj najverojatno nema da pomine tehnicki. Odnesi ja na drug majstor i vidi sho ke kaze.
 
Спомна као демек 3 саати требало да работи, по 50 евра зима на саат работна рака. Плус 200 евра за делот нов. Е сеа проблемот е шо јас неможам да проценам колку е за менување, да не ме лаже само за пари да ми зема. Значи дека има рѓа да, и малце како излупено, ама не е изгниено онака да ти пропаѓа раката кога ќе го допреш.

Како не ми текна да ја сликам кога беше дигната горе, денес лежев под неа еве шо успеав да фатам. Втората слика најдобро се гледа.

@*phoenix* мојата нема врска со таа шо си ја постирал, само делови од неа со рѓа, оваа шо си ја ставил цела е тоталка.


Прегледај го приврзокот 234875Прегледај го приврзокот 234876

Прегледај го приврзокот 234877
Лошо кородирана, за менување е. Само дека е 200 евра делот не ми се верува. https://www.buycarparts.co.uk/abs/7801300
 
Лошо кородирана, за менување е. Само дека е 200 евра делот не ми се верува. https://www.buycarparts.co.uk/abs/7801300
Servisite po stranstvo ne guglaat delovi. Otvara ETKA(za audi, vw, seat,skoda) i mu kazuva broj na del i cena za original del, i taa ti ja kazuvaat i ti davaat fabricka garancija.
Imas opcija po nekoi servisi da si odnesis tvoi delovi ali ako dojde nesto za garancija ke si odis da se zalis na linkot kaj sho si go kupil a ne kaj majstorot.
 
Дечки ми се појави проблем. Кога поминувам преку дупка или кога го сецнувам лево десно воланот при возење ко да крцка/ѕвизди од кај воланот. Во место кога го вртам воланот нема ништо. Што би можело да е?
 
Servisite po stranstvo ne guglaat delovi. Otvara ETKA(za audi, vw, seat,skoda) i mu kazuva broj na del i cena za original del, i taa ti ja kazuvaat i ti davaat fabricka garancija.
Imas opcija po nekoi servisi da si odnesis tvoi delovi ali ako dojde nesto za garancija ke si odis da se zalis na linkot kaj sho si go kupil a ne kaj majstorot.
А кој ги произведува оригиналните делови? Деловите не ги произведува VW туку повеќе фирми добиваат лиценци за производство на даден дел и цената им варира од квалитет и бренд. Возило старо 16 години нема никаква причина да се носи во овластен сервис, а особено возило како Polo кое воопшто и не е комплицирано за работа.

Имам специфично возило и често сум во контакт со странци (западњаци) кои споделуваат искуства. Речиси сите одбегнуваат овластени сервиси после гаранција бидејќи имаат астрономски цени, преку 5 пати повисоки од „обичните“ сервиси, а често деловите ги набавуваат преку интернет.
 
А кој ги произведува оригиналните делови? Деловите не ги произведува VW туку повеќе фирми добиваат лиценци за производство на даден дел и цената им варира од квалитет и бренд. Возило старо 16 години нема никаква причина да се носи во овластен сервис, а особено возило како Polo кое воопшто и не е комплицирано за работа.

Имам специфично возило и често сум во контакт со странци (западњаци) кои споделуваат искуства. Речиси сите одбегнуваат овластени сервиси после гаранција бидејќи имаат астрономски цени, преку 5 пати повисоки од „обичните“ сервиси, а често деловите ги набавуваат преку интернет.
Bas vo stranstvo ovie istite se vrakjaat kaj ovlasteni serviseri ili specijalisti bidejki tie obicnite servisi im stavaat delovi od sto im se najde pri raka. Bas imase slucaj posleden pat koa bev na servis koa nekoi rumunci mu stavile alternator sho ne e za negovata kola i mi go naplatile ko geniune.
U sekoj slucaj sekoj po svoe i kako si saka neka si ja servisira kolata.
 
оние црните ако се дупчиња е за менење, ако е само површинска рѓа нема потреба
штом се од пресуван лим, корозијата прави штета и ова нема да ти помини на технички

да беше од лиено железо(гус) немаше потреба од менување

но овде....мора, ќе попушти лимот на некоја неравнина
 
Дечки ми се појави проблем. Кога поминувам преку дупка или кога го сецнувам лево десно воланот при возење ко да крцка/ѕвизди од кај воланот. Во место кога го вртам воланот нема ништо. Што би можело да е?
Некој?
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom