Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Абе некоја разлика нема, сите ке изодат 50 - 60 илјади, на колку што и се препорачува во мк да смениш ребраст во МК.

Инаку Dayco и INA се доста познати марки, за другиве искрено првпат слушам, може да се исто толку квалитетни али сепак.
Автоматски споено мислење:

Здраво!
Дали знае некој што е проблемот во казанчето за вода(антифриз) има ујле(масло)
Дали е до блокот или до дихтунг на глава или нешто друго?
Ваше мислење


Која кола, кој мотор?
Автоматски споено мислење:


Дали некој сервис во Скопјево врши чистење на дпф на ваков начин без демонтажа на филтерот?


Не давај пари за џабе. Зависи колку возиш и каде, ако возиш градска пак за 6 месеци ќе се затне. Најдобро е да се извади дпф и решен проблем еднаш за секогаш.
 
Абе некоја разлика нема, сите ке изодат 50 - 60 илјади, на колку што и се препорачува во мк да смениш ребраст во МК.

Инаку Dayco и INA се доста познати марки, за другиве искрено првпат слушам, може да се исто толку квалитетни али сепак.
Автоматски споено мислење:




Која кола, кој мотор?

КИА соренто 2.5 дизел
Да напоменам: во улјето нема вода се е чисто само во казанчето за антифриз има
 
Или диктон на глава или ладилникот за уље е пробиен и го меша уљето со антифриз.


Треба да се извади ладилникот за уље и да се провери дали е пробиен. Ако не е, тогаш е диктон на глава.
 
Дечки, мислење за овие Nextcar што увезуваат француски коли? Гледам колите скоро се им се под 100 000, што не ми е реално.
 
Koj set rebrast e najdobar ili nema razlika osven vo cenite? Car, Dayco, INA ili Optibelt?

Нема никаква разлика и сите ќе изодат колку што е пропишаното инаку Дајго и Континетал се добри


Sent from my iPad using Tapatalk
 
Дечки, мислење за овие Nextcar што увезуваат француски коли? Гледам колите скоро се им се под 100 000, што не ми е реално.
Сликај го VIN, 17, букви и бројки е напред го има и провери на интернет имаш се за возила од еу, ќе излезе цела историја за возилото.

Sent from my Mi A1 using Tapatalk
 
Дечки, мислење за овие Nextcar што увезуваат француски коли? Гледам колите скоро се им се под 100 000, што не ми е реално.

Колите се можда солидни ама дека се под 100 000 не знам. 100 000 се прават за три години па сега рачунај. Ако се стварно под 100 к поевтино ќе ти биде да појдеш во странство сам да ја купиш колата него да ја купиш овдека од македонче-џамбаз.
 
Што мислите за Шкода Октавија 2 2008 1.4 бензин убаво чувано возило со само 105000км? Настрана за тоа дека е слаб мотор итн,ме интресира која му е реална цена бидејки гледам во моментов едно такво?
 
Што мислите за Шкода Октавија 2 2008 1.4 бензин убаво чувано возило со само 105000км? Настрана за тоа дека е слаб мотор итн,ме интресира која му е реална цена бидејки гледам во моментов едно такво?
ТСИ мотор има?
Пред неколку години ме "испишмани" еден познаник со 1.2 тси дека на неколку наврати имаше проблем со затнување на усисната и вентилите поради "квалитетниот" бензин, и рече и да не помислувам на плин. И се откажав, јети гледав.
Ако не те одвраќа ова, искористи го да му ја намалиш цената.
Автоматски споено мислење:

Koj set rebrast e najdobar ili nema razlika osven vo cenite? Car, Dayco, INA ili Optibelt?
Пк каиш имам Дајко, подолго време и сум задоволен од мекоста на гумата, ако се оригинални можи мала разлика ќе е подобар. Кај нас ништо чудно и да се произведени во иста фабрика со различно име наштампани. И јас ќе водам ваква борба наредно кога ќе треба да се менува.
Автоматски споено мислење:

Колите се можда солидни ама дека се под 100 000 не знам. 100 000 се прават за три години па сега рачунај. Ако се стварно под 100 к поевтино ќе ти биде да појдеш во странство сам да ја купиш колата него да ја купиш овдека од македонче-џамбаз.
Се наоѓаат возила и со мала километража, не значи дека сите во странство прават огромни км, но... од поглед на исплатливост на препродавачите не верувам дека некој ги носи ваквите возила кај нас, ги земаат најефтините на тамошните плацеви, во право си дека најдобро е да ја купиш сам, кога веќе одвојуваш поголем буџет (y)
 
Последно уредено:
ТСИ мотор има?
Пред неколку години ме "испишмани" еден познаник со 1.2 тси дека на неколку наврати имаше проблем со затнување на усисната и вентилите поради "квалитетниот" бензин, и рече и да не помислувам на плин. И се откажав, јети гледав.
Ако не те одвраќа ова, искористи го да му ја намалиш цената.
Автоматски споено мислење:


Пк каиш имам Дајко, подолго време и сум задоволен од мекоста на гумата, ако се оригинални можи мала разлика ќе е подобар. Кај нас ништо чудно и да се произведени во иста фабрика со различно име наштампани. И јас ќе водам ваква борба наредно кога ќе треба да се менува.
Автоматски споено мислење:


Се наоѓаат возила и со мала километража, не значи дека сите во странство прават огромни км, но... од поглед на исплатливост на препродавачите не верувам дека некој ги носи ваквите возила кај нас, ги земаат најефтините на тамошните плацеви, во право си дека најдобро е да ја купиш сам, кога веќе одвојуваш поголем буџет (y)
Моторот е 1.4 мислам MPI 59kw/86hp, Голф 5 основа а можеби и истиот мотор, сигурно не е TSI.
 
Што мислите за Шкода Октавија 2 2008 1.4 бензин убаво чувано возило со само 105000км? Настрана за тоа дека е слаб мотор итн,ме интресира која му е реална цена бидејки гледам во моментов едно такво?
Другар кола ли е тоа 1.4? Немој
 
Моторот е 1.4 мислам MPI 59kw/86hp, Голф 5 основа а можеби и истиот мотор, сигурно не е TSI.


Каква сака нека е...голема кола со мал мотор е лоша комбинација, одат диктони на глава ко алва, особено на плин ако се вози.

Разликата во потрошња меѓу 1.4 и 1.6 е скоро никаква...макс еден литар во тешка градка гужва, на отворено е исто или макс 0.5 литри повеќе.


Јас кога би купувал октавија воопшто не би ни гледал бензинец испод 1.6. Би зел 1.8т а ако ми троши многу, ќе му ставам плин и решен проблем.

Ако баш мора таја да биде 1.4, за цена јас над 3000-3200 евра не би му дал ни на сон и тоа се на колата перфектно да работи. Сепак шкода е, и нова не била кијзнае колку скапа, особено не со тој мотор.
 
Последно уредено:
Што мислите за Шкода Октавија 2 2008 1.4 бензин убаво чувано возило со само 105000км? Настрана за тоа дека е слаб мотор итн,ме интресира која му е реална цена бидејки гледам во моментов едно такво?
Realna cena bez plin e3500 a so plin do kaj 4000. Toj motor e dosta tromav, 80ks e ali kolata e dosta kvalitetna, udobna, teska kola i stabilna. Mana mu e klapnata, ler gas i bombinata koja kosta 12000nova a starata ne se praj kaj toj model. Si trosat maslo ali ne e strasno. Na 10 000km ke fali okolu 400gr maslo.
Delovi imas i novi i polovni. Sasijata e pocinkovana i nema da imas maka so korozia. Za taja suma na pari imas podobra opcia
opel vectra C 1.8 140ks plin dizna plin, go otepaja od vozenje toj motor. Koga sme pak kaj skoda, ne se preokupirvaj kolku km ima, gledaj da e zdrava karoserijata, motorot da neduva, da ne e ostetena vnatre. Mozi i 55000km da ima a vnatre da e drop. Ako ne ti igra uloga konjazata, zemaja, ke i se iznavozis.
 
Каква сака нека е...голема кола со мал мотор е лоша комбинација, одат диктони на глава ко алва, особено на плин ако се вози.

Разликата во потрошња меѓу 1.4 и 1.6 е скоро никаква...макс еден литар во тешка градка гужва, на отворено е исто или макс 0.5 литри повеќе.


Јас кога би купувал октавија воопшто не би ни гледал бензинец испод 1.6. Би зел 1.8т а ако ми троши многу, ќе му ставам плин и решен проблем.

Ако баш мора таја да биде 1.4, за цена јас над 3000-3200 евра не би му дал ни на сон и тоа се на колата перфектно да работи. Сепак шкода е, и нова не била кијзнае колку скапа, особено не со тој мотор.
Toj motor 1.8T e perfekten za plin ama nema ubavi,zacuvani primeroci.
 
Сликај го VIN, 17, букви и бројки е напред го има и провери на интернет имаш се за возила од еу, ќе излезе цела историја за возилото.

Sent from my Mi A1 using Tapatalk
бројот на шасија? сум барал на гугл...ништо не ми вади
на кој сајт бараш?
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom