Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Po napisanoto jas bi rekol deka e skrsen nekoj od federite ili ponekoe klipce vo zamaecot. Ako nema lufta na osovinata so gi drzi plocite ova i ne e nekoja strasna rabota, ke tropka i toa e toa. A dali ima lufa na osovinata moze da se proveri lesno kaj ovie so vadenje na alanserot, napred e go drzat dva srafa, i koga ke se izvadi odma ke se vidi dali mrdaat mnogu plocite ili ne. Normalno e epten malce lufta da ima, ako mrda mnogu mu dosol krajot.

fala vi na site ke mi treba definitivno strucno lice sto si ja znai svojata rabota ne ovie specijalcive, sega za sega ke ja vozam taka ke vidime vo idnina.
a ova so luftata ke probam sam da vidam.
Sent from my 5051X using Tapatalk
 
Edit:
ova sega go primetiv znaci davas gas do 2-2.5 k ovbratai ne se slusa nisto bez razlika vo koja brzina ke ja stavis.
znaci ja drzam gasta i menam i nema nikskvo skripenje.

Sent from my 5051X using Tapatalk
 
Чкрипењето можно е да е резултат на контакт метал со метал - замаецот со нитните од ламелата ако е бајаги потрошена.
Кога го отпушташ кумплунгот каде почнува да ти фаќа? Близу крајот на одот на педалата или?
 
Чкрипењето можно е да е резултат на контакт метал со метал - замаецот со нитните од ламелата ако е бајаги потрошена.
Кога го отпушташ кумплунгот каде почнува да ти фаќа? Близу крајот на одот на педалата или?
kumlugot faka nekade podolu od sredinata...

Sent from my 5051X using Tapatalk
 
kumlugot faka nekade podolu od sredinata...

Sent from my 5051X using Tapatalk

Колку кумплугот фаќа подоле,толку е поарно..
Не чини горе да ти дојде скроз..

Сигурен ли си дека е до менувачот?Да не е нешто сосема друго?
Кога забрзуваш нагло,паралелно со обртаите треба и колата да забрзува,ако ги гледаш обртаите како се зголемуваат а колата не оди,тогаш најверојатно е ламелата,ти пролизгува..
 
Колку кумплугот фаќа подоле,толку е поарно..
Не чини горе да ти дојде скроз..

Сигурен ли си дека е до менувачот?Да не е нешто сосема друго?
Кога забрзуваш нагло,паралелно со обртаите треба и колата да забрзува,ако ги гледаш обртаите како се зголемуваат а колата не оди,тогаш најверојатно е ламелата,ти пролизгува..
ne ke e lamelata kolku tolku se razbiram, da paralelno zabrzuva so obrataite, najverovatno najlogicki drug lagerot ova od moja gledana tocka, ali da ne si pogoduvame ke mora majstor da vidi so si ja znai rabotata.

Sent from my 5051X using Tapatalk
 
Голема веројатност дека ти тече кај самата летва од воланот. Тие црева на другиот крај одат до пумпата од сервото и до самата летва.

Се средува ама цената во зависност од тоа што треба да менуваш е различна. Во најлош случај цела летва треба да ја менуваш што не е евтино ни за половна, а пак за нова да не прајме муабет. Во подобра варијанта само некое од цревата ќе треба да смениш или сл.

Во меѓу време не ја вози колата кога нема атф масло во казанчето. Многу лесно може да ја е..ш и самата серво пумпа така. Носи шише со атф масло во гепек и ако почне да зуи паркирај и одма дотурај.

Инаку, btw за што кола станува збор?
Бев вчера, летвата е сува барут, мајсторов вика дека не е до неа.
Маслото беше исфрлано горе на казанчето, цревата се здрави, затегите се ок.
Според мајсторов најверојатно имало некаков воздух примено и пумпата го исфрлила низ „безбедносниот отвор“ на казанчето, вчера извозив 190км со колата, плус со мајсторот ја пробувавме на ширинка под полн волан и не мрдна.
Го исперив добро делот каде што имаше течено, ќе ја следам деновиве дали ќе протече повторно.[DOUBLEPOST=1513509015][/DOUBLEPOST]
Здраво. Дали некој знае каде можам да најдам црево од ладњак до мотор. Незнам во колку продавници се јавив и бев со цревото како мостра никаде не најдов. Обично велат дека не продаваат црева или имаат само неколку. Па кај се продаваат тие мистериозни црева. Исто пред неколку години за фиат пикап неможев да најдам никаде по продавници па случајно во една забележав едно слично по кривини и го зедов а тоа било за југо.
Само по авто отпадите барај црево, нови ретко, претежно по нарачка за ново црево. Минатата недела другар мој бараше црево за во турбината на голф, ново не најде, а во отпад на прво :)
 
Последно уредено:
Дали е паметно да го сменам фабричкото Clarion радио на Пежо 206 (кое подржува само ЦД) со купување на ново радио (Сони, Кенвуд) или па е подобро да купам USB, AUX, SD адаптер од интернет и да го поврзам со фабричкото радио?
 
Дали е паметно да го сменам фабричкото Clarion радио на Пежо 206 (кое подржува само ЦД) со купување на ново радио (Сони, Кенвуд) или па е подобро да купам USB, AUX, SD адаптер од интернет и да го поврзам со фабричкото радио?
Секако дека р подобро да си земеш новп радио, звукот ќе биде подобар, ќе имаш секакви опции на него
Имаш и без цд и онака веќе никој не користи
 
Секако дека р подобро да си земеш новп радио, звукот ќе биде подобар, ќе имаш секакви опции на него
Имаш и без цд и онака веќе никој не користи
А дали ке функционираат командите на воланот?
 
Дали е паметно да го сменам фабричкото Clarion радио на Пежо 206 (кое подржува само ЦД) со купување на ново радио (Сони, Кенвуд) или па е подобро да купам USB, AUX, SD адаптер од интернет и да го поврзам со фабричкото радио?

Подобро стави си усб сд аух модул интегриран и сместен во касета(тоа багажинче мало со врата) и на раат ќе си инаку секако ново радио ама пак и нови звучници ќе треба според новото радио што подржува според херци во спротивно ново радио и пак исти звук исто како од фабричкиот кларион . А зошто да го менуваш радио?? Што му фали на Кларион ? Најдобри се дури и подобар од Сони


Sent from my iPad using Tapatalk
 
Може да се извади аux кабел на фабричко, требаше да се залеми некаде во радиото кабелот, сеа не знам точно ваљда има некаде по форуми упатства, има и луѓе што го праат тоа. Еве видео

 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom