Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Земај ги не се мисли мада и савата не се лоши ако се словенски а не турски,
А дали и колку е вистина дека има турски сава неможам да тврдам

Ќе ги земам најверојатно..Овие се летни,јас зимска гума не возам..Савата ги прават во Словенија,Маџарска,Полска..Може и во некоја друга држава,не знам,за тие сум сигурен.Другар мој зема Сава Ескимо,2700 и нешто,пишува на нив Made in Poland..
 
Сега прочитав можеби е глупо но да те прашам, зошто се става двотактол на кола ?

За да се подмачка бош пумпата..Во неговиот случај комон раил пумпата..
 
Chatham Cape Cod имате некое мислење ? Имам идено во Hyannis а подоле не сум бил. Како оди со втора работа и дали е добра заработувачката
 
И како си задоволен од Тигарот?Мене ми нудат Тигар Сигура 2110 денара,со се местење,балансирање вентили и подарок..А Савата 2400 денара.

Каде најде волку ефтини гуми ако не е тајна? :icon_lol:
 
Дечки ајде малку помош. Имам лада самара на плин (на бензин не работи) значи 7-8 години така си функционира супер. Во последно време почна плинот многу да мрзне, и на загреана кола мрзне. Не оди водата до распињачата, ладни се цревата. Прво што го сменив е термостатот и пак истото цревата се ладни. Потоа распињачата била стара така ми кажаа плинари, и ја сменив и неа. И сега пак исто. Сега пак враќа вода во казанчето од малото црево што е горе што оди од хладњакот. Го полни казанчето до горе и кога ке ја изгаснам нивото на водата се спушта под тоа ниво што било претхоно. Од ауспухот капе вода, чадот е плаво-бел и има мн влага во чадот. И што би можело да е ?
 
Каде најде волку ефтини гуми ако не е тајна? :icon_lol:

Вулко во Велес..Ама тие се 14-ки..Без ургенции,без ништо,отидов фино лепо си прашав,ми даде цена..Ќе повторам,гумите се Српски,летни и се 14-ки,секако гланц нови,со бесплатно местење,балансирање,нови вентили,и подарок..
 
Дечки ајде малку помош. Имам лада самара на плин (на бензин не работи) значи 7-8 години така си функционира супер. Во последно време почна плинот многу да мрзне, и на загреана кола мрзне. Не оди водата до распињачата, ладни се цревата. Прво што го сменив е термостатот и пак истото цревата се ладни. Потоа распињачата била стара така ми кажаа плинари, и ја сменив и неа. И сега пак исто. Сега пак враќа вода во казанчето од малото црево што е горе што оди од хладњакот. Го полни казанчето до горе и кога ке ја изгаснам нивото на водата се спушта под тоа ниво што било претхоно. Од ауспухот капе вода, чадот е плаво-бел и има мн влага во чадот. И што би можело да е ?

Изгледа ти е изгорен диктон на глава , инаку тоа е најчест проблем на недостиг на вода/антифриз кога возиш само на плин затоа пожелно повремено да си возиш и на бензин.


Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk
 
ASAS10_I01_707_SIZE4.jpg да не знае некој кај можам да најдам вакви продолжетоци на калници, дали има некој универзални за сите коли или треба точно за типот на колата?
 
Како да најдам кое амортизерче на багажникот има попуштено? Денес не сака да застане, гледам вака нема ништо невообичаено, а упорно паѓа?
 
Како да најдам кое амортизерче на багажникот има попуштено? Денес не сака да застане, гледам вака нема ништо невообичаено, а упорно паѓа?

Има две амортизери..Извади го едното и ќе видиш..Ако држи багажникот,значи тоа е исправно,ако паѓа,тоа е отидено..Во Аутолидер имаш,по 300-400 денара еден амортизер е..Треба да ги измериш,и тоа њутн метрите,силината која е.Пишува на амортизерот.
 
Прегледај го приврзокот 161047 да не знае некој кај можам да најдам вакви продолжетоци на калници, дали има некој универзални за сите коли или треба точно за типот на колата?

Пред некој ден бев во АутоЛидер и таму има калници за секакви коли.


Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk
 
Здраво на сите, имам проблем со пежо мотор 1.9 обичен дизел, имено моторот ми го ремонтираше како демек искусен мајстор за ремонти, препакувана е и бош пумпата и сите четири дизни се ставени нови. Кога ќе запали ладен мотор многу лошо работи(било насабајле на -4 или попладне на +8, само да е ладен), многу тресе потпукнува и тера испрекинато бел дим, тоа трае неколку минути со тоа сто постепено се смирува тресењето и потпукнувањето, инаку пали одма. Мајсторот нема решение за проблемов.Кога ќе загрее работи сосема уредно. Моторот до последен момент пред ремонтот работеше секогаш мирно без овакви невообичаени звуци, трошеше 1 литар улје на 1000 километри али немав проблеми.
Ако има некој идеја што може да биде ?
 
Здраво на сите, имам проблем со пежо мотор 1.9 обичен дизел, имено моторот ми го ремонтираше како демек искусен мајстор за ремонти, препакувана е и бош пумпата и сите четири дизни се ставени нови. Кога ќе запали ладен мотор многу лошо работи(било насабајле на -4 или попладне на +8, само да е ладен), многу тресе потпукнува и тера испрекинато бел дим, тоа трае неколку минути со тоа сто постепено се смирува тресењето и потпукнувањето, инаку пали одма. Мајсторот нема решение за проблемов.Кога ќе загрее работи сосема уредно. Моторот до последен момент пред ремонтот работеше секогаш мирно без овакви невообичаени звуци, трошеше 1 литар улје на 1000 километри али немав проблеми.
Ако има некој идеја што може да биде ?
Ист проблем имав и јас со голф 3 односно колата е на татко ми го имав на два три мајстори ама не можеа да го најдат проблемот,и потоа го однесе кај еден Беким од тетово го има работилницата кај градскиот стадион,утре ќе го прашам татко ми каков проблем имаше и ќе ти кажам,или ако си пд тетово или близу од тетово може да го однесеш таму одличен мајстор е веднаш го најде дефектот
 
Здраво на сите, имам проблем со пежо мотор 1.9 обичен дизел, имено моторот ми го ремонтираше како демек искусен мајстор за ремонти, препакувана е и бош пумпата и сите четири дизни се ставени нови. Кога ќе запали ладен мотор многу лошо работи(било насабајле на -4 или попладне на +8, само да е ладен), многу тресе потпукнува и тера испрекинато бел дим, тоа трае неколку минути со тоа сто постепено се смирува тресењето и потпукнувањето, инаку пали одма. Мајсторот нема решение за проблемов.Кога ќе загрее работи сосема уредно. Моторот до последен момент пред ремонтот работеше секогаш мирно без овакви невообичаени звуци, трошеше 1 литар улје на 1000 километри али немав проблеми.
Ако има некој идеја што може да биде ?
Proverivte li dali gi uklucuva greacite. Bel dim nasabajle e donekade normalna rabota za dizelite, posebno za obicen dizel. Toa e nedobro sogorena nafta dodeka malku da zagree motorot.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom