Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Jas sum kupuval samo od dve mesta ulje-10 godini od kaj eden prijatel Elf, koe go noseše direkno od Francija. Siguren sum vo toa bidejki kako prvo čovekot 30 godini raboteše na voeniot aerodrom i si razvi biznis relacii, a kako vtoro ednaš vozev 18 000 so edno maslo-5w30 i koga go izvadiv seušte imaše masnotija vo sebe.

A не треба значи да влегува масло во тие црева, тоес не е во ред ако влегува масло во нив, мислев да не не се затегнати тоа стегите.
 
не би требало да има масло во овие црева. вака неможат точно да видам, но ако се цревата што влегуваат и излегуваат од интеркулерот, тогаш дефинитивно несмее тука да има масло
 
Оти има јак притисок..Се кладам дека стегата ти е или неквалитетна,или не го стегаш како што треба..
Јас не сум ја вадел, минатиот пат изби другиот крај, еве вчера на претекнување ми изби и овој.
Ме чуди зошто на средина е прекинато кртото црево и продолжува меко црево.
Па стегата прво ја отпуштив, а потоа ја стегнав до крај, два пати ги пробував запците дали може да стега уште, вака со рака тргав не мрда воопшто.
Ако не е индикација дека нешто друго е затнато па затоа го избива за стегите лесно правиме :)
 
Здраво луге ,имам едно прашање
Колку би ме коштал ремонт на мотор станува збор за голф 3 1.9 тди 110 хп, моторот не е издуван сменети се затегачи каиши замаец ламела и сеа сакам да довршам со деловите во моторот. не сум запознаен точно што све треба да сменам па ако знаете пишете колку $ треба да спремам

И 2ро има ли некој начин да се извади плус сила односно плус 30тина коња?
Поздрав
 
Ќе те чини дупло за одржување како што е менување масло на моторот и исто и за автоматски менувач секој пат по 10.000км или помалку, ако ти се допаѓа земи,но јас не би земал бидејќи има заебанци и нерви дури и наједноставна работа менување резервно тркало не е баш стандардно како другите коли.


Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk
Otpadna mondeoto od igra. Verojatno ke zeam Volvo, isto automatic od 2007. Samo ne znam kolki davacki ke iam za uvoz. :)

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
 
Ќе те чини дупло за одржување како што е менување масло на моторот и исто и за автоматски менувач секој пат по 10.000км или помалку, ако ти се допаѓа земи,но јас не би земал бидејќи има заебанци и нерви дури и наједноставна работа менување резервно тркало не е баш стандардно како другите коли.


Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk
Otpadna mondeoto od igra. Verojatno ke zeam Volvo, isto automatic od 2007. Samo ne znam kolki davacki ke iam za uvoz. :)

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
 
Здраво луге ,имам едно прашање
Колку би ме коштал ремонт на мотор станува збор за голф 3 1.9 тди 110 хп, моторот не е издуван сменети се затегачи каиши замаец ламела и сеа сакам да довршам со деловите во моторот. не сум запознаен точно што све треба да сменам па ако знаете пишете колку $ треба да спремам

И 2ро има ли некој начин да се извади плус сила односно плус 30тина коња?
Поздрав

Ti treba dobar majstor za toa, ti treba majstor so e opremen so sekakov alat.A zosto pravis remont,nema kompresija,trosi mn maslo,ne pali kolata?Ti trebaat mn pari,radilicata da se obraboti,na vtora specijala,klipovite da se odzemat,novi dihtunzi sekade,novi semerinzi,obrabotka i proverka na glava,novi kariki,lageri na radilica,leteci,lezeci,slajfuvanje na ventili,pa nekoj ako ne cini da go zamenis,novi filtri,novo ulje.Mnogu skap zafat,imas ogromen rizik remontot da ne se pogodi,ako stavas original Germanski delovi bi te kostalo preku 400-500 evra,ako ne i poveke.Pred se da najdes dobar,kvaliteten i opremen majstor.

Za da dobies uste 10-20 konja poveke najeftino e da stavis chip,ili da napravis remap.
 
Ti treba dobar majstor za toa, ti treba majstor so e opremen so sekakov alat.A zosto pravis remont,nema kompresija,trosi mn maslo,ne pali kolata?Ti trebaat mn pari,radilicata da se obraboti,na vtora specijala,klipovite da se odzemat,novi dihtunzi sekade,novi semerinzi,obrabotka i proverka na glava,novi kariki,lageri na radilica,leteci,lezeci,slajfuvanje na ventili,pa nekoj ako ne cini da go zamenis,novi filtri,novo ulje.Mnogu skap zafat,imas ogromen rizik remontot da ne se pogodi,ako stavas original Germanski delovi bi te kostalo preku 400-500 evra,ako ne i poveke.Pred se da najdes dobar,kvaliteten i opremen majstor.

Za da dobies uste 10-20 konja poveke najeftino e da stavis chip,ili da napravis remap.
Немам генерално проблем со колата, пали на пола клуч, иде нормално ама правев некои си поголем сервис цела предница , ламела потисна замаец друг лагер, трап и други работи и само моторот некако непипнат е....а има поминато 412 000 км, и почна кај што се штрафовите да масти односно да тече уље... па сакав да средам све комплет и да бидам мирен. Ако се отвори можно ли е да треба да се сменат само некои работи а да не треба све комплет ? или ако се почне се мења све?
 
Немам генерално проблем со колата, пали на пола клуч, иде нормално ама правев некои си поголем сервис цела предница , ламела потисна замаец друг лагер, трап и други работи и само моторот некако непипнат е....а има поминато 412 000 км, и почна кај што се штрафовите да масти односно да тече уље... па сакав да средам све комплет и да бидам мирен. Ако се отвори можно ли е да треба да се сменат само некои работи а да не треба све комплет ? или ако се почне се мења све?

Може,ти пушта диктонот на поклопецот,тоа се менува за 1 саат..
 
не би требало да има масло во овие црева. вака неможат точно да видам, но ако се цревата што влегуваат и излегуваат од интеркулерот, тогаш дефинитивно несмее тука да има масло

Тие црева дирекно одат во моторот, земаат воздух кај што е тоа пластиката има филтер таму..
IMG_4226.jpg
 
Како што и претпоставував, овде напред каде што пишува turbo intercooler се наоѓа ``интеркулерот`` и тоа е обичен ладњак кој служи за ладење на воздухот кој го компримира турбото.

Значи во ладњакот има уље а тоа можи тука да влези или преку семеринзите на вентилите(полесен проблем) или од кај осовината на турбото( потежок проблем). Постои и веројатност на истрошеност на кариките од клиповите што се испитува со мерење на комресија(кај дизели тоа е малку потешка процедура).

Тоа што мора да се направи е да се извади интеркулерот и убаво да се испери од заостанато уље, па после тоа ако се повторува проблемот, мора да се бара причината од овие што ги набројав

7220.jpg
 
Дечки што ќе кажете за Алфа 147 2003 год. 2.0 150hp банзин ?
 
Има некој искуство со чорапиве што се ставаат на гумите зимно време место синџири?
Доста се поскапи од ланците, али некако симливо ми делува нивната ефикасност на снег или мраз.
 
Има некој искуство со чорапиве што се ставаат на гумите зимно време место синџири?
Доста се поскапи од ланците, али некако симливо ми делува нивната ефикасност на снег или мраз.

Treba strogo na sneg da gi vozis,mnogu se osetlivi na asfalt,posle 400-500 metra ke se iskinat.[DOUBLEPOST=1478429695][/DOUBLEPOST]
Дечки што ќе кажете за Алфа 147 2003 год. 2.0 150hp банзин ?

Sto da kazeme,TS motor,so dupli svekici,trosi benzin kako luda,ama ima golema snaga i zabrzuvanje.Ako e so plin razmisli, ako e reg,zacuvana i full oprema zemaj ja,ako e bez plin,ako imas benzinska, slobodno zemi ja, zatoa i se tolku eftini,poradi potrosuvackata.
 
Treba strogo na sneg da gi vozis,mnogu se osetlivi na asfalt,posle 400-500 metra ke se iskinat.[DOUBLEPOST=1478429695][/DOUBLEPOST]

Sto da kazeme,TS motor,so dupli svekici,trosi benzin kako luda,ama ima golema snaga i zabrzuvanje.Ako e so plin razmisli, ako e reg,zacuvana i full oprema zemaj ja,ako e bez plin,ako imas benzinska, slobodno zemi ja, zatoa i se tolku eftini,poradi potrosuvackata.
aлфa си е трaдициoнaлнo евтинa :)
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom