Совети околу мотоцикли

  • Креатор на темата Креатор на темата A__
  • Време на започнување Време на започнување
Да прашам доколку некој знае, се надевам го поставувам прашањево во точна тема...
Планирам да го продавам скутерот но има еден мал проблем, барем мене ме стави тоа во двоумица па затоа и прашувам. Значи на моторот сум втор газда и го имам префрлено само на нотар, бидејќи е регистиран трајно т.е. 10год сеуште го возам на таблиците од првиот газда. Во сообраќајна сеуште се води на негово име. Е сега прашањето ми е дали доколку најдам купец би можел да го префрлам на име од купецот, дали би имал право да го направам тоа кога ќе приложам на нотар сообраќајка од првиот газда и документ дека моторот е префрлен на мое име на нотар.
Можеби е глупаво прашањево но сепак ме интересира да знаам дали можам слободно да го огласам.
Благодарам


Sent from my iPhone 5 using Tapatalk
 
Koj od slednive motorchinja go smetate za najdobar:Aprilia,Piaggio,YamahaGilera,Beneli,Garelli.Mene mnogu mi se dopagja Garelito i povekje gledam na nego,poshto kje go zemam.Shto mislite vie?
 
Koj od slednive motorchinja go smetate za najdobar:Aprilia,Piaggio,YamahaGilera,Beneli,Garelli.Mene mnogu mi se dopagja Garelito i povekje gledam na nego,poshto kje go zemam.Shto mislite vie?
Не се мерат италијанските или јапонските со кинеските гарели и покинезот бенели
најлош од сите ти е гарели, па бенели ... ако сакаш квалитет ќе си земеш априлија, пијаџо, јамаха, џилера или тајван - кимко
 
Последно уредено:
Кимко се ѕверови за скутери. На ниво на Итаљаните а може и подобри.
 
Не се мерат италијанските или јапонските со кинеските гарели и покинезот бенели
најлош од сите ти е гарели, па бенели ... ако сакаш квалитет ќе си земеш априлија, пијаџо, јамаха, џилера или корејско кимко

Еве повеќе за која марка од која земја има потекло. Иако у главном сите ги склапаат у Кина/Индија/Тајван.

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_motorcycle_manufacturers
 
Кимко се ѕверови за скутери. На ниво на Итаљаните а може и подобри.
Можам да потврдам ... возам Kymco Super 8 и сум презадоволен[DOUBLEPOST=1429898120][/DOUBLEPOST]
Еве повеќе за која марка од која земја има потекло. Иако у главном сите ги склапаат у Кина/Индија/Тајван.

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_motorcycle_manufacturers
Какво сака нека, италијанско не е и неможе да го ставиш во ист кош со пијаџо групација
 
90% од европските мотори BMW, Ducati, Triumph, KTM, MV Agusta, Aprilia, Gilera, Piaggio се составуваат во Европа.
 
Koj od slednive motorchinja go smetate za najdobar:Aprilia,Piaggio,YamahaGilera,Beneli,Garelli.Mene mnogu mi se dopagja Garelito i povekje gledam na nego,poshto kje go zemam.Shto mislite vie?


Ти мислам дека го постави прашањево во темата за Скутери и ти дадовме мислења и препораки ... Како што гледам ти си за Гарели, а и мислам дека се одлучуваш највише за него заради цената од 1890 евра, што се разбира ако платиш кеш ке имаш некои 100-200 евра попуст, па разликата од 700-800 евра до квалитетен скутер ти е голема ... Ако е тоа причината, а си се одлучил за 2-тактно, иди и земи си Kymco Super 9 за исти пари, околу 1800-1900 евра е нов, а е 100 пати подобар од Гарели ... Јас ти дадов мое мислење кое вика дека за 50цц 2-тактен скутер најдобар избор е Yamaha Aerox и Gilera Runner ... Иако Gilera-та има иста машина со Aprilia SR50 и Piaggio Energy, јас и давам предност поради тоа што е малку поголема и покомотна и има поголемо тркало напред, 14 инчи, за разлика од Aprilia која има 13 инчи и напред и назад, а тоа значи подобра управливост и стабилност ... Yamaha Aerox според мене, а и многу други, е нешто најдобро што може да се купи во таа класа, а и има највеќе простор за тјунинг ...
 
Honda CBR 1000 RR e твоjот избор заеби ги тие пичи вошки:)
 
Плaнирaм Дa Купaм веспa aмa живеaм вo згрaдa и знaм кaкo стoјaт рaбoтите сo крaжби..дaли имaте некoј сoвет,искуствo кaкo дa се зaштити мoтoр нa oтвoренo..?пoздрaв
 
Плaнирaм Дa Купaм веспa aмa живеaм вo згрaдa и знaм кaкo стoјaт рaбoтите сo крaжби..дaли имaте некoј сoвет,искуствo кaкo дa се зaштити мoтoр нa oтвoренo..?пoздрaв
Мене ќе ми го дигнеа уште првите 2-3 месеци, доаѓање од работа да речеме 6, требаше да излагам пак накај 8, го гледам воланот исправен, а стално го заклучував ... го удирале воланот да ја скрши полугата да може да го вртат, ама не се скршила туку се свиткала, па после ја исправаа
немав уклучено аларм и не ми беше врзан, а паркиран внатре во влезот, не надвор пред зграда
оттогаш само во гаража, во/пред зграда само ако сум набрзина да земам нешто и да бегам

од друга страна па малкумина имаат гаражи, што живеат по станови, така да врзување, аларм ако има и внатре во влез по можност подзакриен ...
 
  • Ми се допаѓа
Reactions: Lu5
Плaнирaм Дa Купaм веспa aмa живеaм вo згрaдa и знaм кaкo стoјaт рaбoтите сo крaжби..дaли имaте некoј сoвет,искуствo кaкo дa се зaштити мoтoр нa oтвoренo..?пoздрaв
Можеби ова може да биде решение. Ако повеке луѓе од зградата имате моторчиња можете и заедничка да направите или ортачка со некој да си направиш.
Telescopic-Motorcycle-Garage-01.jpg
Telescopic-Motorcycle-Garage-03.jpg
trimetals-motorbike-motorcyle-garage-large.jpg
 
Барам стручно мислење:
Прашувам за машина од Томос БТ 50. Што се добива доколку предниот запчаник со 13 запци се смени со малку поголем, т.е. со 14 запци, а задниот да се смени со еден забец помалку?
И дали треба и други промени да се добие малку поголема стартност (друг карбуратор и сл. постоечкиот е Бинг 18)?

Фала само на сериозните одговори
 
Продава ли некој Derbi GP1 Racing 50cc?
 
Барам стручно мислење:
Прашувам за машина од Томос БТ 50. Што се добива доколку предниот запчаник со 13 запци се смени со малку поголем, т.е. со 14 запци, а задниот да се смени со еден забец помалку?
И дали треба и други промени да се добие малку поголема стартност (друг карбуратор и сл. постоечкиот е Бинг 18)?

Фала само на сериозните одговори
Еден заб повеќе напред со еден заб помалку назад нема да ти зголемување на стартот. Теоретски, треба да дојде до зголемување на крајната брзина, но ќе имаш и поголемо оптоварување на моторот кој и онака нема баш нешто голема сила а забрзувањето ќе се намали драстично. Доколку ставиш само еден заб помалку напред без да го чепкаш задниот запчаник тогаш теоретски би требало да добиеш за нешто малку поголема влечна сила а со тоа и побрз старт, и нормално, со тоа ќе имаш и пократки брзини, односно побрзо ќе го постигнува вртежите кои се доволни за префрлање во погорна брзина.
На постоечкиот Bing смени му ја само дизната со малку поширока и терај!
 
Последно уредено:

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom