Ќе мора да се отвори и да се погледне во каква состојба е цилиндерот (или цилиндрите ако ги има повеќе), дали се и тие истрошени ил пак има низ нив надолжни канали кои се направиле ако е возено подолго време со истрошени карики. Ако се ок цилиндрите или цилиндерот, тогаш ќе поминеш евтино само со карики. Но ако е и цилиндерот настрадан, тогаш есапи дека мораш да набавиш нов цилиндер, нов клип и карики...а можеби и радилица ако има поминато поголема километража и посебно ако не е редовно менувано масло.Фала ти за одговорот...ова за компресијата ти е точно пошто на удолница со прва зема прилично замав да мораш кочница да фаќаш..нема кај нас мајстори нов моторџија сум и секој гледа да ти зема шо повеќе пари а нема нишо од местење ...скоро вентилите ги штеловав па истиот проблем е..значи останува за компресијата и филтерот за воздух..од прилика шо трреба да се мени за да биде ок..фала ти уште еднаш[DOUBLEPOST=1440261253][/DOUBLEPOST]
Фала ти за одговорот...ова за компресијата ти е точно пошто на удолница со прва зема прилично замав да мораш кочница да фаќаш..нема кај нас мајстори нов моторџија сум и секој гледа да ти зема шо повеќе пари а нема нишо од местење ...скоро вентилите ги штеловав па истиот проблем е..значи останува за компресијата и филтерот за воздух..од прилика шо трреба да се мени за да биде ок..фала ти уште еднаш