Совети околу мотоцикли

  • Креатор на темата Креатор на темата A__
  • Време на започнување Време на започнување
Не сум грешка, моментално на лагер нема нов модел, а ако го нарачаш денеска, ќе ти стаса во април.

Со здравје да си го возиш ти моторчето, и со памет. Гиксерот е супер мотор, ама прилично брз, па се надевам ќе знаеш до каде ти е лимитот ;)

Да, времево ме утепа... Ненормално бедно е да го имаш, а да го гледаш, ебате дождот ебате...
И фала ... дупла среќа кај тебе ;)
 
нешто во план сум да земам на старо gilera nexus или piaggio beverly. двете 250 или 300цц. година 2008-2009. што мислење имате за скутериве, трошоци, издржливост... едноставно, ваше мислење?
 
Некој да не имал било какво искуство со овие Glanz што ги носат? Квалитетни се,сервис ова она? Или од лично или од туѓо искуство...
 
Еве совети за сите оние кои треба да се возат на мотор :)

- Никогаш не се качувајте на мотор без опрема;
- Во кривина не го исправајте телото спротивно од возачот, доколку тој се навалува во лево или десно, следете го. Колку и да изгледа страшно немојте да се исправате!;
- Викањето -"ПАЗИ!" на секои три метри само ќе му попречи во концентрацијата, смирете се и уживајте во возењето, тој што го вози моторот знае што прави;
- Штипење, кубење и заривање нокти во слабина за да закочи возачот е погрешен начин, едноставно кажете му дека не сакате брзо возење;
- Не се преместувајте и не правете нагли движења, ова посебно важи при поминување низ кривина бидејќи движењето на вашето тело може да го исфрли возачот од рамнотежа и да паднете;
- Не го предизвикувајте возачот, барањето да вози побрзо од она на што е навикнат најчесто завршува лошо за двајцата;
- Држете се за моторот онака како што ви покажал возачот, не експериментирајте во текот на возењето како е подобро;
- Пред да се качите или симнете од моторот, секогаш чекајте возачот да ви даде знак дека е во ред да го направите тоа. Никогаш не се качувајте или симнувајте без да го известите возачот!;
- Гледајте во патот, бидете подготвени да реагирата според потребите на патот и зададената ситуација. Многу е полесно да се избегне несреќа доколку сте подготвени за тоа;
- Внимавајте на ауспухот. Најчесто е поставен од десната страна на моторот па подобро е да се качите и симнете од левата страна, изгореница од ауспух изгледа навистина лошо, а болката е голема;

Целиот текст на: http://motori.com.mk/sodrzini/razni-sodrzini/korisni-tekstovi/1683-soveti-za-sovozachi
 
Некој да не имал било какво искуство со овие Glanz што ги носат? Квалитетни се,сервис ова она? Или од лично или од туѓо искуство...

јас имам едно од 150 кубика од гланз земено... онака за развозување по потреба ми е и не е лошо... ама ако бараш перформанси, не зимај од нив... ако бараш дизајн некој иди кај нив.. тоа ке ти речам... за издржливост... па кинеско си е кинеско брат... како го чуваш такво ке биде... не му мењај уље редовно, и ке ја ебеш машината пребрзо...
 
јас имам едно од 150 кубика од гланз земено... онака за развозување по потреба ми е и не е лошо... ама ако бараш перформанси, не зимај од нив... ако бараш дизајн некој иди кај нив.. тоа ке ти речам... за издржливост... па кинеско си е кинеско брат... како го чуваш такво ке биде... не му мењај уље редовно, и ке ја ебеш машината пребрзо...

Класата од 150 ццм е можеби најконтроверзната појава на пазарот. Одредени модели се тромави, типични low budget модели додека други како на пример TVS Apache се живо чудо! :)
 
imas od 500 do 1200 den

--- надополнето ---

Возев на подалечна релација од градот со еден другар со 50 ц скутер и на сред пат се скина каишот моторот пали ама даваш гас не оде колку пари коште еден каиш?
imas od 500 do 1200 den
 
Некој да не имал било какво искуство со овие Glanz што ги носат? Квалитетни се,сервис ова она? Или од лично или од туѓо искуство...


ДА НЕ ВЕ АПНЕ ЦРНА ЗМИЈА ОД ГЛАНЦ ДА КУПИТЕ МОТОР!!!! ГАРАНЦИЈАТА ШТО ЈА НУДАТ И ТВРДАТ ОД 12 МЕСЕЦИ УСТВАРИ НЕ ВИ ВАЖИ....
за ништо, ама баш за ништо не ви важи... башка што кога ке идете да мењате уље, ке ви опне 800 денари за 700 грама елф масло... апашка работа... лопов... бесен сум сега и неможам да пишувам ама едно да знете... КЕ ГО ТУЖАМ ГЛАНЦ, ЈАС ЛИЧНО И ПЕРСОНАЛНО.... за неисполнување на договорена обврска при давање на гарантен рок...
 
ДА НЕ ВЕ АПНЕ ЦРНА ЗМИЈА ОД ГЛАНЦ ДА КУПИТЕ МОТОР!!!! ГАРАНЦИЈАТА ШТО ЈА НУДАТ И ТВРДАТ ОД 12 МЕСЕЦИ УСТВАРИ НЕ ВИ ВАЖИ....
за ништо, ама баш за ништо не ви важи... башка што кога ке идете да мењате уље, ке ви опне 800 денари за 700 грама елф масло... апашка работа... лопов... бесен сум сега и неможам да пишувам ама едно да знете... КЕ ГО ТУЖАМ ГЛАНЦ, ЈАС ЛИЧНО И ПЕРСОНАЛНО.... за неисполнување на договорена обврска при давање на гарантен рок...
абе за тоа сите ти се лопови исто е и во охрид пред 3 години земав чопер истата финта маслото 800 денари година гаранција, салите на моторот само 3 месеци важно е да се моторите исправни за гаранција кај нас тешко шо моторче зема ?

--- надополнето ---

Кануни турските моторчиња се покажаја а и не се многу скапи
http://www.enix.com.mk/modeli.html
 
абе за тоа сите ти се лопови исто е и во охрид пред 3 години земав чопер истата финта маслото 800 денари година гаранција, салите на моторот само 3 месеци важно е да се моторите исправни за гаранција кај нас тешко шо моторче зема ?

--- надополнето ---

Кануни турските моторчиња се покажаја а и не се многу скапи
http://www.enix.com.mk/modeli.html

150-ка зедов лани...
еве овој само скроз црвен:
9.JPG
 
Па ќе си купиш. Џилера,Априлиа,Веспа,Пјаџо :) инаку масло и работна рака секаде се плаќа, никој не работи без пари :tapp:
 
Па ќе си купиш. Џилера,Априлиа,Веспа,Пјаџо :) инаку масло и работна рака секаде се плаќа, никој не работи без пари :tapp:

масло од 250 денари литар (700 грама негде околу 200 денари) и работна рака од 500 денари? за да отштрафи една штопна? јас работам авто механика, зашто НЕСМЕАМ ЈАС САМ тоа да си го направам? ај разбирам правила прописи ама 500 денари работна рака за мењање на масло на моторче? па за на шлепер не е толку работната рака со се мењање филтри, лежење под него или во канал дремење со умацани раце во масло до лактови...
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom