Совет за Peugeot 206

  • Креатор на темата Креатор на темата jas_sum
  • Време на започнување Време на започнување
Земи си 1.4хди... ако ти е споро, ќе го ремапираш... ако го задржиш истиот стил на возење ќе имаш помала потрошувачка :) а добиваш забележително пподобри перформанси...

http://www.smchiptuning.com/1375/peugeot-206-1.4-hdi-68
 
hdi е полн со електроника која се расипува ако прднеш во колата:) тоа модулите како BSI се скапи како злато да купуваш, купи си обичен дизел 1.9 Господ да те види, издржлив како маска.ќе ми го памтиш муабетов:)
 
HDi - то е бонбона ! Нема бучност од моторот внатре у возење, малце троши, брзо е , опрема има добра... јас би ти препорачал HDi
 
hdi е полн со електроника која се расипува ако прднеш во колата:) тоа модулите како BSI се скапи како злато да купуваш, купи си обичен дизел 1.9 Господ да те види, издржлив како маска.ќе ми го памтиш муабетов:)

да да, 1.9 земав пошто тоа HDi-то ми е ептен сумљиво, јас повеке одев на варијанта бензинец али и ова не е лошо, обичниот дизел... -заклучок: бонбона ;) , само не сум го мерел колку троши...
 
да да, 1.9 земав пошто тоа HDi-то ми е ептен сумљиво, јас повеке одев на варијанта бензинец али и ова не е лошо, обичниот дизел... -заклучок: бонбона ;) , само не сум го мерел колку троши...

Ај со здравје да го возиш ... измери баш потрошувачка па пиши, мада не се разликува многу од хди-то
 
Јас имав претхоно 206 1.9D XRD мотор , бев задоволен во секој поглед. Овие мотори 1.9D се многу издржливи и моќни, замо што се побучни затоа што е обичен дизел, а и деловите се многу поевтини за разлика од HDI ..................

Сега имам 307 HDI .. и сум презадоволен , посебно во поглед на потрошувачката, брзината и различните перформанси на моторот...

Сепак создравје да си го возиш, а за потрошувачката не треба да се збори бидеќи е мала ........... но сепак зависи како ќе го возиш .... (y)
 
Otvaraj oči trapot ubavo da se pregleda. Tamu stradaat site postari pežoevci. 1.4hdi e zakon,ama so ova gubre nafta sto se prodava kaj nas možebi e poarno i popamento običen dizel da zemeš. Komplet dizni za hdi činat preku 1000 evra,CR pumpata isto od 500 evra pa nagore. A ovie 1.9D nemat gajle,taksistive na crvena nafta po 500.000 imaat izvrteno bez da gi čepnat motorite. Inaku 1.9D sigurno troši poveke od 1.4hdi,gracka e najmalku 1l na 100km razlika.
А зашо да мења дизни ЦР пумпа за 1500 евра кога ганц нов мотор со нула километри е 2500 евра?

MOTOR 0 KM PEUGEOT 1.4 HDI 8HZ (DV4TD)


EUR 2.572,78
 
А зашо да мења дизни ЦР пумпа за 1500 евра кога ганц нов мотор со нула километри е 2500 евра?

MOTOR 0 KM PEUGEOT 1.4 HDI 8HZ (DV4TD)


EUR 2.572,78
прво, 1000 евра е поскап
второ, менување на мотор и менување на пумпа има гооолема разлика и во време и во пари
трето, новиот мотор ќе има друг број - значи ќе мора да атестира, вади документи и менува сообраќајна
 
А зашо да мења дизни ЦР пумпа за 1500 евра кога ганц нов мотор со нула километри е 2500 евра?

MOTOR 0 KM PEUGEOT 1.4 HDI 8HZ (DV4TD)


EUR 2.572,78
Toa e cena na gol motor, ako e nov. Da ne mislis deka i dizni i pumpa ima vo taa cena. Samo diznite original kostaat okolu 400 evra edna, 1500 evra komplet.
Ima i polovni, ne e tolku strasno. Dosta tipovi na vozila go nosat toj motor taka da moze da se najdat polovni dizni i drugo ako treba.
 
206 има мега слабо подвозје. Споредено со Голф 3 или со Поло 6Н. Напред е на едни слаби рамења и за нула време се прават салата по убавите друмови. Позади па уште полошо на торзија е. Торзионите лагери се менуваат ама чини пари. Задната осовина на неполни 70-80000 км по друмовите е веќе за репарација. А репарирано значи далеку помалце ќе истера од ново. 1.9Д е добар мотор ама со Лукас пумпа. На пример во споредба со кралот на издржливоста на пумпите Bosch VP-37 со модификацијата во Голф СДИ и ТДИ каде и после 1000000 километри нема проблеми дури и ако се воЗи на алхемија. Мотор ко мотор 1.9 е добар. Ама СДИ односно ТДИ троши 2 до 3 литра помалце од таа ламја. 1.4 ХДИ е добар мотор но за француската нафта (директно од лабораторија). Да не зборуваме за BSI модулите и проблемите со електрониката. Пред 08.2001 сите 206 се без мултиплекс систем што значи многу помалце проблеми со електриката. После 2001 година е интересно :) сума сумарум памет пред купување на ваква инженерска недоумица. За македонските друмови после некоја година ќе стане тежок крш. Подобро е 307 ако е Пежо али сепак убаво е да се размисли.
 
206 има мега слабо подвозје. Споредено со Голф 3 или со Поло 6Н. Напред е на едни слаби рамења и за нула време се прават салата по убавите друмови. Позади па уште полошо на торзија е. Торзионите лагери се менуваат ама чини пари. Задната осовина на неполни 70-80000 км по друмовите е веќе за репарација. А репарирано значи далеку помалце ќе истера од ново. 1.9Д е добар мотор ама со Лукас пумпа. На пример во споредба со кралот на издржливоста на пумпите Bosch VP-37 со модификацијата во Голф СДИ и ТДИ каде и после 1000000 километри нема проблеми дури и ако се воЗи на алхемија. Мотор ко мотор 1.9 е добар. Ама СДИ односно ТДИ троши 2 до 3 литра помалце од таа ламја. 1.4 ХДИ е добар мотор но за француската нафта (директно од лабораторија). Да не зборуваме за BSI модулите и проблемите со електрониката. Пред 08.2001 сите 206 се без мултиплекс систем што значи многу помалце проблеми со електриката. После 2001 година е интересно :) сума сумарум памет пред купување на ваква инженерска недоумица. За македонските друмови после некоја година ќе стане тежок крш. Подобро е 307 ако е Пежо али сепак убаво е да се размисли.

Темава се вика Совет за Peugeot 206 кој мој само за Голф пишуваш?Ако знаеш да му кажеш на човекот за тоа што бара кажи му,не му продавај магла дека Голфовите се возат на Брилијант прегорен..
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom