Совет за Peugeot 206

  • Креатор на темата Креатор на темата jas_sum
  • Време на започнување Време на започнување
Член од
4 мај 2008
Мислења
45
Поени од реакции
2
Здраво,
сакам да купам Peugeot 206 и се мислам помеѓу 1.4 HDI и 1.9D

искуства и совети?

фала :unsure:
 
1.4HDi понова технологија итн, мада потрошувачката е тука некаде нема голема разлика
1.9 е обичен дизел, тром, тресе, тропа :P
 
Eден плус и од мене за HDi.Не знам за 206,но на работа имаме 207 хди и моторот морам да кажам дека е екстра.
 
Eден плус и од мене за HDi.Не знам за 206,но на работа имаме 207 хди и моторот морам да кажам дека е екстра.

Истиот мотор е, во друга школка
 
1.9 ти е подобро. Снажен мотор а верувај дека ке ти троши исто можеби и помалку од HDI плус обичниот дизел ке ти оди двапати подолго од HDI, поиздржлив е и ако се работи за постари возила секако дека на обичниот дизел ке имаш многу помалку дефекти. Е сега обичниот дизел е малку побучен и не е така стартен. Ако ти е за домаќинско возење земи си обичен дизел нема да згрешиш.
 
Да се самоцитирам од друга тема...
Комон реил вс обичен дизелаш:

Не. Начинот на носење на гориво до дизните е ист, горивото се носи преку цевка. Толку.

Начинот на работа на пумпата за притисок и бризгалките е сменет.
Кај обичните, притисокот го создава пумпата во секоја цевка, само на моментот кога треба да се вбризга гориво (клипот е на точка палење), додека останатите цевки се слбодни (без притисок) и полни со гориво. И така, на било кој мотор со механичко вбризгување, ако ја држиш едната цевка се осеќа “чукање“ по цевката кога ќе се зголеми притисокот - т.е. цилиндарот дошол да пали. На пумпата и треба доста сила (развива ~700 - 800 бари во секоја цевка), па е врзана на ременот што ја врти радилицата.

Кај комон реил моторите, пумпата го држи притисокот константен во сите цевки, додека дизните се електронски контролирани и се отвараат по потреба (имаат електро-механички вентили). На пумпата не и треба толку голема сила бидејќи притисокот е константен во сите цевки, и е поврзана на електромотор.

Така да, јас би 2.0 HDI со комон реил системот... 1.4 е задоволувачки, ама не за мој вкус. 1.9 D (обичен, без турбо) не би ни го погледнал.
 
јас имам 206 караван 1.4 и многу сум задоволен
 
само HDI. Кажи ми што пари идат 206ките?

па HDi иде нешто над 3300 еур... обичните дизели се нешто поевтини од 3000 евра.. зависи шо ке начекаш со каква опрема и дали има клима... гледам на едно 50% од огласите немаат клима... али јбг. незнам колку е добра идејата нешто поевтино без клима па после дополнително да се стави...
 
HDi ти е подобар избор.Ако најдеш 1.6 земај го тој има 110 КС,а ако не најдеш или ти е скап земај 2.0 20 КС не се мала работа.1.4 моторот има 70 КС од кои голем дел се благодарение на турбото но при нагло забрзување би имал проблем поради бавната реакција на турбото (турбо лаг) и ќе ти требаат 2-3 секунди додека да забрзаш што и не е така добро кога престигунваш на некој потесен пат.
 
1,9 ама турбо, ене го на 405 ката кај мене без некој посериозен проблем и со редовно одржување има некаде 340000 поминати и сеуште има снага и влече инаку е 66kw или 90кс додека 1.4 хди ти е 70кс, HDI, да ама поголема кубикажа 1.4 е стварно малку
 
Otvaraj oči trapot ubavo da se pregleda. Tamu stradaat site postari pežoevci. 1.4hdi e zakon,ama so ova gubre nafta sto se prodava kaj nas možebi e poarno i popamento običen dizel da zemeš. Komplet dizni za hdi činat preku 1000 evra,CR pumpata isto od 500 evra pa nagore. A ovie 1.9D nemat gajle,taksistive na crvena nafta po 500.000 imaat izvrteno bez da gi čepnat motorite. Inaku 1.9D sigurno troši poveke od 1.4hdi,gracka e najmalku 1l na 100km razlika.
 
Otvaraj oči trapot ubavo da se pregleda. Tamu stradaat site postari pežoevci. 1.4hdi e zakon,ama so ova gubre nafta sto se prodava kaj nas možebi e poarno i popamento običen dizel da zemeš. Komplet dizni za hdi činat preku 1000 evra,CR pumpata isto od 500 evra pa nagore. A ovie 1.9D nemat gajle,taksistive na crvena nafta po 500.000 imaat izvrteno bez da gi čepnat motorite. Inaku 1.9D sigurno troši poveke od 1.4hdi,gracka e najmalku 1l na 100km razlika.
1.9D лапа 5 на 100, проверено!
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom