НОВИ ПОЗНАТИ БРЕНДОВИ ВО „СKОПЈЕ СИТИ МОЛ“
„Афтершок“, „Алдо“ и „Ив Роше“ доаѓаат во Македонија
Свеченото отворање на новиот трговски центар е најавено за три месеци
Англиските модни брендови „Афтершок“, „Литл буда“ и „Ворлд оф аксесорис“, шпански „Бланко“, козметичката куќа „Ив Роше“, како и брендовите за чевли „Алдо“ и „Урбан џангл“ влегуваат во Македонија. Тие прв пат ќе отворат свои продавници во земјава во новиот трговски центар „Скопје сити мол“, кој треба да биде готов кон крајот на септември.
Овие брендови се новите закупци на деловен простор во трговскиот центар. Претходно, инвеститорот на објектот, компанијата „Балфин МK“ ги објави звучните имиња, кои ќе имаат свои продавници во „Скопје сити мол“, како што се модните куќи „Зара“, „Бершка“, „Масимо Дути“, „Пул и беар“, „Страдивариус“, францускиот синџир супермаркети „Kарфур“ и австрискиот кинооператор „Синплекс“, кој ќе отвори девет киносали. Со новите закупци, бројот на брендовите што првпат влегуваат во Македонија се искачи на 40. Тие, со трговските имиња што веќе имаат свои продавници во Македонија веќе имаат закупено 85 отсто од вкупниот деловен простор.
Свеченото отворање на новиот трговски центар е најавено за три месеци. Во тек се завршните работи на објектот, кој, според најавите, ќе биде еден од најмодерните во регионот. Секој ден работат по околу 600 луѓе, а во изградбата беа вклучени 40 градежни компании.
- Сите градежни компании што работат на „Скопје сити мол“ се од земјава. Тие ангажираат свои подизведувачи, што значи дека околу сто градежни компании од Македонија се вклучени во проектот. Менаџментот донесе одлука да се ангажираат само домашни компании и тоа се почитува - вели Илија Божиновски, проект-менаџер на „Скопје сити мол“.
Kомпанијата „Балфин МK“ веќе објави огласи за вработување, а истото го направија и дел од закупците на дуќаните. Од „Балфин“ објаснуваат дека интересот е огромен, со оглед на тоа дека во новиот трговски центар ќе се отворат над 2.000 работни места.
- Со влезот на едни од најпознатите трговски брендови ја ставаме Македонија на пазарот. Односно, земјата се промовира имајќи предвид дека во секој нивни каталог ќе ја пишува и Македонија - вели Божиновски.
Се проценува дека трговскиот центар во првата година ќе има околу 7,5 милиони посетители. Според објаснувањето од компанијата, во одреден момент објектот може да прими луѓе колку што може Градскиот стадион во Скопје.
Вкупната инвестиција на „Балфин МK“ во „Скопје сити мол“ изнесува 70 милиони евра.
Модерна градба од 100.000 квадрати
„Скопје сити мол“ ќе биде максимално енергетски ефикасен објект, изграден по најсовремени светски стандарди. Трговскиот центар ќе се простора на околу 100.000 квадратни метри, со едно подземно и три надземни нивоа. Божиновски објаснува дека трговскиот ќе има најсовремен систем за греење и ладење, над 200 противпожарни врати, како и надворешни стакла, кои прв пат се користат во светот. Односно, стаклата максимално пропуштаат светлина, а минимално топлина. Во објектот се вградени над 65.000 квадратни метри бетон, над 7.100 тони градежно железо, 600 километри кабел, како и 20.000 квадратни метри хидроизолација на покривот.