Што мотор возите?

  • Креатор на темата Креатор на темата onak
  • Време на започнување Време на започнување
Yamaha R1
Black_Yamaha_YZF-R1_side.JPG
 
Aprilia sr50 2008год Портокалова извадена налепници, стандардна 8000км изминати нема никаков проблем пали-вози:toe:
 
Имам Kymco Vitality 2T, колку да не е без ич. ><
 
Еве јас ќе ти кажам... со промена на клип/цилидар не се променува машината. Менувачот, кутијата и сите тракатанци остануваат, вклучувајќи го и бројот на мотор. Така да никој неможе да познае дали е менувано нешто или не (уствари можат ама не се замараат). И сума сумарум си го регистрираш како 125.

Мене тоа баш ме интесира. Купувам нова кинеска од 50 кубика. Додавам уште 100 евра и ја праам 125-150 кубика. Не плаќам регистрација и возам Б категорија?
 
Мене тоа баш ме интесира. Купувам нова кинеска од 50 кубика. Додавам уште 100 евра и ја праам 125-150 кубика. Не плаќам регистрација и возам Б категорија?
Ноп... си фураш како 50-че. + 50-ките се трајно регистрирани, еднаш откако ќе ја пишиш на твое име секоја година само вадиш ново осигурување кое е 800 денари. Ако сакаш 1400 кубици клај му машина никој не те гледа.
 
Морам да кажам дека сум горд сопственик на APN6.
АПН6 1991година
5брзини
липник(спортски ауспух)
максимална брзина 75km/h.
Слики ке ставам за неколку дена.
 
Ноп... си фураш како 50-че. + 50-ките се трајно регистрирани, еднаш откако ќе ја пишиш на твое име секоја година само вадиш ново осигурување кое е 800 денари. Ако сакаш 1400 кубици клај му машина никој не те гледа.


не е 800 денари туку 680 + 15 денари ман. трошкови 695 денара...
 
Hа времето имаше едно кинешче ама слупа го и сеа ништо неам.

scooter-125.gif
 
брат ме интересира дали си задоволен од моторчето??? загреан сум да земам едно такво Yamaha dt 80. Можеш да ми кажеш нежто повеке околу него???
 
брат ме интересира дали си задоволен од моторчето??? загреан сум да земам едно такво Yamaha dt 80. Можеш да ми кажеш нежто повеке околу него???
Ај пошо си нов... добредојде на форумот за почеток.

После, кога ќе поставуваш прашање, убо е да го цитираш некој. Од кај да знам дека е за мене наменето прашањето (мада се пронајдов во муабето :))?

Е сега кај моторчето.... прашање е колку години имаш и колку досега си возел мотори. Прилично е силна машинеријата за почетник, и не би го препорачал на човек што прв пат се качува на мотор. Иако е 80цц има 6 брзини и крева 10.000 вртежи во минута шо е доволно да прајш циркузи од типот возење на едно тркало и тн... крајна некаде околу 110-115 му е. Прилично е добра машината, и крепи доста матлретирање. Само треба редовна контрола на мешавината, пошто знаат пумпите за масло да затајат и да рикни за 10 км.

Маана на овие модели на Yamaha е тоа шо немаат палење со анласер, па мора на курбла да го палиш, а недостаток е тоа што осовината на која е прицврстена курблата е направена од мек матерјал и лесно се крши. Ако се скрши, си набал, ќе го туркаш за да запали. Ако си од оние помалерозните, можно е да се скрши средина, па да ти течи масло од менувачот.
 
za meshavinata lesno se reshava.... izmeshaj go u rezervoar koa sipash benzin i nema da ti se sjebe... ama za kurblata.. e toa e veke problem... mora vnimavanje...
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom